Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 1v miettii; syyllisyydentunne yöelämässä

29.03.2016 |

Pari päivää sitten kun olin ulkona, sain melko paljon huomiota.

Kahden naisen porukka kävi esittäytymässä ja pyysi minua tanssimaan kanssaan ja tietysti kehui paitaa. Toinen heistä myös otti aika paljon fyysistä kontaktia mutta toisaalta he tuntuivat liittyvän johonkin miesporukkaan löyhällä tavalla. Joku paljon isompi naisporukka ilmestyi myös puun takaa ja raahasi minut väkivalloin tanssimaan.
Sen lisäksi joku varatulta vaikuttava nainen sipaisi haarojani kaksi kertaa ja myös polvistui eteeni hivellen jalkojani, mikä tuntui aika nolostuttavalta koska hänellä oli joku miesseuralainen.

Tuon viimeisen voi käy jättää pois laskuista mutta minulle tuli hirveän syyllinen ja epäonnistunut olo, koska pelkäsin antaneeni vääriä signaaleja ja tehneeni pettymyksen sellaisille naisille, jotka saattoivat olla täysin kunnollisia, rakastettavia ja keräsivät ehkä kaiken rohkeutensa lähestyäkseen minua. On vähän sairasta tuntea tällä tavalla, koska enhän minä varsinaisesti ole vastuussa toisten onnellisuudesta ja sen lisäksi olisi epärealistista kuvitella olevani kenellekään se ainut vaihtoehto mutta tuollainen tunne silti tulee. Samana alkuiltana lähestyin myös kadulla tuntematonta naista ja pyysin häntä lähtemään tanssimaan kanssani, mutta vähemmän yllättävästi hänellä oli muuta tekemistä.

Olen miettinyt että minun pitäisi ehkä kantaa mukanani jotakin lappua, johon olisin kirjoittanut lyhyesti haasteistani ja vaikeuksista sekä josta kävisi ilmi kiinnostus keskustelemiseen meluttomassa ja kiireettömässä ympäristössä, vaikka aika monessa tapauksessa tuo varmasti epäonnistuisi koska ilmeisesti monien naisten mielestä (tai tiedostamattomasti) kaiken pitäisi tapahtua sutjakkaasti yhdessä illassa ja seuraavana aamuna nopeat ovat jo syöneet hitaat.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku osaaja voisi kaivaa ne kissapaita+teinitytöt istumassa sylissä fantasiat esille. 

Joo, tämä yli kolmikymppinen kuopiolainen neitsythän kertoi äskettäin hankkineensa kissapaitoja yöelämää varten, vaikkei kissoista tykkääkään, koska ne antavat hänestä sympaattisen kuvan ja vetoavat teinityttöihin. Paitaan viittaa tossa aloituksessakin.

Taas aivan keksittyä juttua. Minä sanoin vitsillä että en pidä kissoista mutta tilasin silti paitoja. Sen sijaan en sanonut mitään sympaattisesta kuvasta tai teinitytöistä.

Eläinaiheiset paidat ovat kivoja ja kissapaitakin on parempi kuin ei mitään, vaikka kissa ei ole lempieläimeni. Minulla on jo niin suuri kokoelma että valinnanvaraa ei ole enää runsaasti.

Seuraavaksi kai väität että et ole puolustanut suojaikärajojen laskemista etkä mm. linkittämässäsi addressissasi ole sitä mieltä että naisten raiskaaminen on tietyissä tilanteissa on ok mutta naisten puolustautuminen raiskatessa ei? Ja että et ole kirjoittanut että naisilla on miniseksuaalisuus ja panssarikudosta, joka estää seksistä nauttimisen?

Vierailija
42/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v+1 analysoimassa naisen sukupuolielimiä = minä analysoimassa Paavin palleja. En oo muuten koskaan ole päässyt kovinkaan lähelle Paavin palleja. 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku osaaja voisi kaivaa ne kissapaita+teinitytöt istumassa sylissä fantasiat esille. 

Joo, tämä yli kolmikymppinen kuopiolainen neitsythän kertoi äskettäin hankkineensa kissapaitoja yöelämää varten, vaikkei kissoista tykkääkään, koska ne antavat hänestä sympaattisen kuvan ja vetoavat teinityttöihin. Paitaan viittaa tossa aloituksessakin.

Eivät siis teinityttöihin vaan varhaisteininaisiin. Niitähän tämä sankari öisin vokottelee netissä ja houkuttelee kertomaan "seksuaalisista ajatuksistaan".

Vierailija
44/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ap:llä ollut niitä teininainen-juttuja jne? En ole koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut puolustelee aloittajaa täällä, koska olen itse lukenut niitä karseimpia juttuja, joiden jälkeen en kyllä pidä ap:tä millään tavalla sympaattisena.

Vierailija
45/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin ei paljon kissa-,ja hamsteripaidat tuo sympaattisuuspisteitä jos on yhtään ollut silmät auki palstalla. 😃 Mä veikkaan et nää puolustelijat on joko aloittajan sivupersoonia tai totaali-av-noobeja jotka ei oo tämän Kuopion Breivikin manifesteihin täällä aiemmin törmänneet. Muuten ei järki selitä.

Vierailija
46/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaankos että rekatulla nimimerkillä kirjoitetut ovat nimimerkin kirjoittamia mutta vierailija - viestit on voinut kirjoittaa kuka tahansa. Erityisesti tuo koskee aiemmin ja muualla kirjoitettua materiaalia. 

Minutkin on nimitetty muutamaan kertaan mm. ihmissaasta MW:ksi siksi, että olin jonkun kirjoittajan kanssa eri mieltä tarpeesta varmuuden vuoksi teloittaa kaikki pedofiilit rikosten tekemättömyyteen katsomatta. Kun toisen kerran löysin Laasasen sanomisista fiksujakin kohtia ja kommentoin niin heti yritettiin hiljentää kirjoittamalla "Hei Henry!" viestejä. 

Se, että on nimettömänä jonkun nimimerkin kanssa samaa mieltä ei tietenkään ole todiste siitä, että kyseessä olisi sama henkilö. Mikään ei estä ketä tahansa kirjoittamasta samaan tyyliin. Mainittu Mies29... oli ennen ekaa rekisteröitymistään palstalla todella pitkään häijyn kampanjoinnin kohteena eli kiusantekijät kirjoittelivat "hauskoja" pedofiiliprovoja laittaen niihin allekirjoitukseksi hänen käyttämänsä nimimerkin.

Mä en siis tässä puolustele tyyppiä itseään vaan muistutan siitä, että nettisalapoliisia leikkimällä tulee helposti seuranneeksi myös niitä tarkoituksellisesti väkerrettyjä vihjeviestejä. Ja jos ei ymmärrä että osa matskusta on tehtailtua eikä todellakaan arvellun kohteen itsensä kirjoittamaa niin silloin päätyy levittämään väärää tietoa. 

Vierailija
47/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako, että mies29 on paitsi asialleen omistautunut rasisti (tekstit suoraan eurooppalaisista uusnatsien kallonmittaajien blogeista) myös kritisoinut moneen otteeseen sitä, että vanhat keskitysleirin vartijat ja muut joukkotuhoon osallistuneet natsit joutuivat vielä vanhoilla päivillään oikeuden eteen vastaamaan tuomioistaan.

Vierailija
48/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan oli myös erittäin homofoobinen, oli tosissaan selvittänyt asiaa ja linkkasi jotain tutkimuksia jotka hänen mielestään todistivat pointtia. Voimakas homofobia yhdistettynä valituksiin siitä miksi mieskehoa ei palvota yhdistettynä showpainin toljotukseen yhdistettynä euroviisufanitukseen yhdistettynä naisten inhoamiseen...

Vierailija
49/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko myös niin, että mies29+1v:n mielestä vain mihen sukuelimet ovat kauniit, naisen eivät? Muistelen nähneeni erilaisia penis- ja kivesanalyysejä ja ilmeisesti netistä bongatuista kuvista tehtyjä naisten elimien negatiivisia arvosteluja.

Vierailija
50/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran yökerhossa miehen, jolla oli kissapaita päällä. Oletko ap käynyt Turussa bilettämässä?

Vierailija
51/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko myös niin, että mies29+1v:n mielestä vain mihen sukuelimet ovat kauniit, naisen eivät? Muistelen nähneeni erilaisia penis- ja kivesanalyysejä ja ilmeisesti netistä bongatuista kuvista tehtyjä naisten elimien negatiivisia arvosteluja.

Joo jossain vaiheessa hän laittoi tänne koko ajan jotain analyysejä sukuelinten ulkonäöstä.

Vierailija
52/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies1985

26.4.2012 11:35

Tiedättekö mikä minua muuten ärsyttää?

Se että naiset eivät selvästikään tarvitse eivätkä halua seksiä. Inhoavat miesten vartaloa, välitöntä kosketusta ilman suurta lämmittelyä ja etuja eivätkä yleensä tunne minkäänlaista uteliaisuutta miesten ajatuksia kohtaan. Mitä nyt naistenlehdistä voidaan pari pellejuttua opetella.

-

Siitä huolimatta sitten kun naiset huolivat jonkun reppanan suhteeseen niin sitten naiset kuitenkin edellyttävät miehiltä erilaisia asioita mitä he eivät tarvitse; kuin kiusallaan. Naiset eivät tarvinneet sitä seksiä mihinkään ennenkään; miksi sillä miehellä pitää sitten yhtäkkiä olla epätavallisen iso penis = hyvä sängyssä?

Entäs nämä latkimis/näppäilyjutut? Hah! Parikymppisenä uskoin itsekin noihin juttuihin mutta tunnen lähinnä myötähäpeää nuorempaa ja viattomampaa itseäni kohtaan kun ajattelin tuollaisilla olevan jotain merkitystä. Se on lähinnä miehen alistamista.

Normaali nainen saakin nautintonsa siitä että tyydyttää miehen koska vain mies on seksuaalinen. Naisen "nautinto" on toisarvoista. Fantasioin naisen hyväilystä viimeksi vuosia sitten koska nykyään tiedän ettei se ole realistista; mies on naiselle täysin arvoton ellei nainen ole mielenhäiriön vallassa. Toki naistakin voi silitellä ja puhua pehmeitä (universaalista hellyyttä) mutta sittenkin leimautuu helposti epämiehekkääksi nössöksi.

Vierailija
53/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29jotain: Vieläkö olet lainauksien mukaista mieltä?

Vierailija
54/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää unohtako, että mies29 on paitsi asialleen omistautunut rasisti (tekstit suoraan eurooppalaisista uusnatsien kallonmittaajien blogeista) myös kritisoinut moneen otteeseen sitä, että vanhat keskitysleirin vartijat ja muut joukkotuhoon osallistuneet natsit joutuivat vielä vanhoilla päivillään oikeuden eteen vastaamaan tuomioistaan.

Linkkiä? 

Vierailija
55/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄKkiä selasin suomi24-viestejä ja kamalin tähän mennessä oli väite, ettei nainen pidä/halua/nauti seksistä. Sehän ei ole totta. Kamalaa, että hän luulee (luuli?) niin. Selaan lisää jos vaikka löydän jotain joka tekee epäempaattisen hänestä.

Tuon väitteen hän on esittänyt monesti tälläkin palstalla.

Vierailija
56/56 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä? 

Tekstit on poistettu aika päiviä sitten, ellen minä niin joku muu ilmoitti asiattomiksi. Tein aikanan sen erehdyksen, että luulin hänen olevan kiinnostunut tosiasioista, mistä ei tietenkään ollut kyse. Kyse ei kuitenkaan koskaan ollut vain yhdestä viestistä, vaan isosta määrästä postauksia.