Mies 29v + 1v miettii; syyllisyydentunne yöelämässä
Pari päivää sitten kun olin ulkona, sain melko paljon huomiota.
Kahden naisen porukka kävi esittäytymässä ja pyysi minua tanssimaan kanssaan ja tietysti kehui paitaa. Toinen heistä myös otti aika paljon fyysistä kontaktia mutta toisaalta he tuntuivat liittyvän johonkin miesporukkaan löyhällä tavalla. Joku paljon isompi naisporukka ilmestyi myös puun takaa ja raahasi minut väkivalloin tanssimaan.
Sen lisäksi joku varatulta vaikuttava nainen sipaisi haarojani kaksi kertaa ja myös polvistui eteeni hivellen jalkojani, mikä tuntui aika nolostuttavalta koska hänellä oli joku miesseuralainen.
Tuon viimeisen voi käy jättää pois laskuista mutta minulle tuli hirveän syyllinen ja epäonnistunut olo, koska pelkäsin antaneeni vääriä signaaleja ja tehneeni pettymyksen sellaisille naisille, jotka saattoivat olla täysin kunnollisia, rakastettavia ja keräsivät ehkä kaiken rohkeutensa lähestyäkseen minua. On vähän sairasta tuntea tällä tavalla, koska enhän minä varsinaisesti ole vastuussa toisten onnellisuudesta ja sen lisäksi olisi epärealistista kuvitella olevani kenellekään se ainut vaihtoehto mutta tuollainen tunne silti tulee. Samana alkuiltana lähestyin myös kadulla tuntematonta naista ja pyysin häntä lähtemään tanssimaan kanssani, mutta vähemmän yllättävästi hänellä oli muuta tekemistä.
Olen miettinyt että minun pitäisi ehkä kantaa mukanani jotakin lappua, johon olisin kirjoittanut lyhyesti haasteistani ja vaikeuksista sekä josta kävisi ilmi kiinnostus keskustelemiseen meluttomassa ja kiireettömässä ympäristössä, vaikka aika monessa tapauksessa tuo varmasti epäonnistuisi koska ilmeisesti monien naisten mielestä (tai tiedostamattomasti) kaiken pitäisi tapahtua sutjakkaasti yhdessä illassa ja seuraavana aamuna nopeat ovat jo syöneet hitaat.
Kommentit (56)
Ap, avaisitko omakohtaisesti tätä sinuun kohdistuvaa inhoa? Minua jotenkin kiinnostaa miksi. Kun kuitenkin vaikutat ihan kivalta hamsteri-juttuinesi. En tiedä. Ottaisin varmaan yhteyttä, jos olisin sinkku, haluaisin auttaa sinua ja näyttää miten kiva maailma on, mutten oikein perheellisenä naisena viitsi sellaiseen ryhtyä, ihan jo ajanpuutteenkin vuoksi. Ja mieheni ei suoraan sanoen pitäisi sellaisesta ollenkaan ja ymmärrän sen kyllä. Mutta kerro sinä miksi sinusta ei pidetä täällä?
Joku osaaja voisi kaivaa ne kissapaita+teinitytöt istumassa sylissä fantasiat esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lukemani jutut ovat vähän omituisia, katkeran oloisia? Ja aika kauan sitten kirjoitettuja. Ap?
Kannattaa kokeilla myös hakusanoilla "naisen miniseksuaalisuus", löytyy aika uskomatonta läppää, kuten
"Naisen seksuaalisuus on sellainen. Nainen on siis kuin eloton esine jota pitää käyttää kuten jäätelöä, jalkapallo-ottelua, jakoavainta tai kaukosäädintä. No mikäs siinä sitten mutta että esine pitäisi vielä 'tyydyttää'? Ei muiltakaan tavaroilta kysytä mitä ne ajattelevat.
-
Toki rehellisimmät naiset hyväksyvät että johdonmukaisinta naisen tyydytystä kun mies tyydyttää itsensä naisella.
Miehillä on naisia joita he ihailevat. Naisilla on miehiä joiden he antavat ihailla itseään."
No nämä ovat kyllä hirveitä sanoja. Mutta ehkä kärjistettyjä ja erinäisten negatiivisten tunteiden vallassa kirjoitettuja? En voi uskoa, että tämä sama ujonoloinen mies kirjoittaisi saati ajattelisi noin...
Lääkitystä vaihdettu varmaan välissä. Tuohan kirjoitteli myös kaksplussaan, mutta en ole varma tuliko bannit vai haukut ja lähti. Nyt on sitten täällä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa pedofiili Mies 29v+1 tyypillä taas maniavaihe päällä ja tarinat luistaa. Kohta tulee taas se lasku ja tyypistä ei kuulu viikkoihin mitään.
Jep. Niiden jotka ihastelee näitä asseille tyypillisiä tapoja käsitellä sosiaalisia kohtaamisia, olisi syytä lukea miehen kommentteja hiukan pidemmällä aikavälillä. Varhaisteineistä fantasioivia kommentteja on hänellä tällä palstalla ollut jo kymmeniä ja puhdasta naisvihaa sylkeviä yli satoja.
Kyllähän toi on täällä kirjoitellessaan jonkin verran muuttunut. Mielestäni naisviha on laantunut niin että nyt se naisvihamielinen letkautus on siirtynyt kirjoituksen loppuun kun ennen se oli ekassa lauseessa. Lisäksi teksteihin on ilmestynyt se aspekti että ehkä kaikki ei olekaan ihan 100% ilkeiden ja inhottaien naisten syytä vaan ehkä hän itsekin voi edesauttaa naisongelmiaan. Laverin huono maine voi olla noitten alkuaikojen perua osaksi. Ja en jaksa alkaa korjaamaan laveria, sori siitä.
Tää pelle on vanhempi kuin väittää olevansa, ei näköjään totuus miellytä kun viesti poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 on taas alhaalla, mutta kun tulee takaisin ylös niin kannattaa googletella "suomi24 mies1985" niin näkee tämän tyypin mielenlaatua enemmänkin. Todella empaattinen herrasmies tosiaankin.
Eiköhän hän ole täällä ihan itse puolustamassa itseään...
Pelkästään tältä palstalta löytyy riittävästi materiaalia. Haaveilua suojaikärajojen laskemisesta ja LAPSIAVIOLIITTOJEN sallimisesta ja väitteitä siitä kuinka nainen on enemmän esine kuin ihminen ja heitä saa siksi kohdella ja halutessaan tuhota kuin tavaraa jne.
Vierailija kirjoitti:
Joku osaaja voisi kaivaa ne kissapaita+teinitytöt istumassa sylissä fantasiat esille.
Joo, tämä yli kolmikymppinen kuopiolainen neitsythän kertoi äskettäin hankkineensa kissapaitoja yöelämää varten, vaikkei kissoista tykkääkään, koska ne antavat hänestä sympaattisen kuvan ja vetoavat teinityttöihin. Paitaan viittaa tossa aloituksessakin.
Minulla kävi vastaavasti, mutta vähän huonommin. Kyseessä oli mies porukka, homoja ja "homojen kavereita vaan". Eräs "kaveri vaan", risti kaulassa ja sormus nimettömässä kävi kiinni kahveliini, kun olin pukeutunut gollegehousuihin.
En pitänyt siitä, enkä koko pääsiäisestä. Jos jotain hyvää voi siitä sanoa, olipa hyvä että se kirkko paloi Ylivieskassa, etteivät nämä "uskollisen" tekopyhät päässeet messuille konfirmoimaan sieluaan synneistään.
T:mies28v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa pedofiili Mies 29v+1 tyypillä taas maniavaihe päällä ja tarinat luistaa. Kohta tulee taas se lasku ja tyypistä ei kuulu viikkoihin mitään.
Jep. Niiden jotka ihastelee näitä asseille tyypillisiä tapoja käsitellä sosiaalisia kohtaamisia, olisi syytä lukea miehen kommentteja hiukan pidemmällä aikavälillä. Varhaisteineistä fantasioivia kommentteja on hänellä tällä palstalla ollut jo kymmeniä ja puhdasta naisvihaa sylkeviä yli satoja.
Mielenkiintoista että eräät "tietävät" joidenkin juttujen olevan minun kirjoittamiani, vaikka ne olisi kirjoitettu rekkaamattomana, monta vuotta sitten, eri nimellä ja/tai eri palstalla mutta sitten esim.tämä aloitus onkin pelkkää satua ("ja sitten heräsit" tyyliin). Se, mikä ei sovi mustavalkoiseen viholliskuvaan unohdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lukemani jutut ovat vähän omituisia, katkeran oloisia? Ja aika kauan sitten kirjoitettuja. Ap?
Kannattaa kokeilla myös hakusanoilla "naisen miniseksuaalisuus", löytyy aika uskomatonta läppää, kuten
"Naisen seksuaalisuus on sellainen. Nainen on siis kuin eloton esine jota pitää käyttää kuten jäätelöä, jalkapallo-ottelua, jakoavainta tai kaukosäädintä. No mikäs siinä sitten mutta että esine pitäisi vielä 'tyydyttää'? Ei muiltakaan tavaroilta kysytä mitä ne ajattelevat.
-
Toki rehellisimmät naiset hyväksyvät että johdonmukaisinta naisen tyydytystä kun mies tyydyttää itsensä naisella.
Miehillä on naisia joita he ihailevat. Naisilla on miehiä joiden he antavat ihailla itseään."
No nämä ovat kyllä hirveitä sanoja. Mutta ehkä kärjistettyjä ja erinäisten negatiivisten tunteiden vallassa kirjoitettuja? En voi uskoa, että tämä sama ujonoloinen mies kirjoittaisi saati ajattelisi noin...
Siis kuinka puutteessa ja epätoivoinen voi nainen olla!! 😃
Vierailija kirjoitti:
Tää pelle on vanhempi kuin väittää olevansa, ei näköjään totuus miellytä kun viesti poistettiin.
Yli 15v vanhempi kuin väittää olevansa. Parissa kommentissa asia tuli huvittavalla tavalla ilmi.
Montako postia menee, että taas raivolopetetaan palstailu? Ainakin kerran olen tätä todistanut. Kesti tasan viikon kun tuli samalla, tai melkeen samalla, nimimerkillä takaisin. Aivan selvä mielisairas siis ja nauttii tästä menneisyydestään kun ei edes halua yrittää puhtaalla nimimerkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 15v vanhempi kuin väittää olevansa. Parissa kommentissa asia tuli huvittavalla tavalla ilmi.
Lisätietoja, kiitos. Inkvisitiolla on oikeus tietää kaikki. Nyt revitään kaikki luurangot kaapista kun kerran alettiin.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että eräät "tietävät" joidenkin juttujen olevan minun kirjoittamiani, vaikka ne olisi kirjoitettu rekkaamattomana, monta vuotta sitten, eri nimellä ja/tai eri palstalla mutta sitten esim.tämä aloitus onkin pelkkää satua ("ja sitten heräsit" tyyliin). Se, mikä ei sovi mustavalkoiseen viholliskuvaan unohdetaan.
Samat jutut löytyvät näköjään tältä rekkaamaltasi nimimerkiltäkin :--D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä yli kolmikymppinen kuopiolainen neitsythän kertoi äskettäin hankkineensa kissapaitoja yöelämää varten, vaikkei kissoista tykkääkään, koska ne antavat hänestä sympaattisen kuvan ja vetoavat teinityttöihin. Paitaan viittaa tossa aloituksessakin.
Taas aivan keksittyä juttua. Minä sanoin vitsillä että en pidä kissoista mutta tilasin silti paitoja. Sen sijaan en sanonut mitään sympaattisesta kuvasta tai teinitytöistä.
Eläinaiheiset paidat ovat kivoja ja kissapaitakin on parempi kuin ei mitään, vaikka kissa ei ole lempieläimeni. Minulla on jo niin suuri kokoelma että valinnanvaraa ei ole enää runsaasti.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Varhaisteineistä fantasioivia kommentteja on hänellä TÄLLÄ PALSTALLA ollut jo kymmeniä ja puhdasta naisvihaa sylkeviä yli satoja."
Voitat sina tämän palstan ällöttävin kirjoittaja -äänestykset, miksiköhän? Voi minua syytöntä pikkuparkaa uliuliuuuuuuu....
Kiitos asiallisista kommenteista ja kannustuksesta; sain niistä taas lisää perspektiiviä asioihin. En aio enää käyttää energiaa tämän ketjun seuraamiseen kun jotkut eivät osaa olla ihmisiksi. Pitää lähteä kaupungille.
-