Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit tänään, jos et ollut röissä?

Vierailija
29.03.2016 |

Kuinka monta tuntia käytit työnhakuun?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja 0 tuntia töiden hakuun.

Vierailija
22/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Olen palstaillut, lukenut pääsykoekirjaa ja istunut kahvilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: Oon mamu eikä mun tarvii tehdä töitä jos en haluu.

Vierailija
24/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut vuosiin töissä. Elän firman rahoilla, jota mies pyörittää. Tänään olen sisustanut kakkosasuntoa.

Antaako miehesi sinulle viikko- vai kuukausirahaa?

Hoidan kaikki perheen raha-asiat, myös miehen. Minä annan siis hänelle tarvittavan määrän rahaa, hän ei halua edes pankkiavaimia.

Vierailija
25/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut tänään röissä, kun olen lomalla. Työnhakuun käytin nolla tuntia.

Revin ostamastani asunnosta olkkarin tapetit pois, joten varsinainen lomailu on aika vähäistä. Muista huoneista olen jo repinyt. Kävin minä eilen pitsalla ja kävelyllä. Illalla paklaan seiniä, ja huomennakin paklaan seiniä. Sitten on hionta ja maalaus.

Vierailija
26/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin terveyskeskuksessa, tein ruokaa, nukuin kolmen tunnin päiväunet :) Nyt palstailen ja kaivan nenää. Illalla nussin tunteella miestäni.

Vierailija
27/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin koko pääsiäisen töissä. Siksi olen tänään vapaalla.

Vierailija
28/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa,tein kotihommia,rakastelin

Vierailija
29/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin ja katoin netflixiä. Huomenna sit kouluun.

Vierailija
30/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut vuosiin töissä. Elän firman rahoilla, jota mies pyörittää. Tänään olen sisustanut kakkosasuntoa.

Hoidan kaikki perheen raha-asiat, myös miehen. Minä annan siis hänelle tarvittavan määrän rahaa, hän ei halua edes pankkiavaimia.

Eli mies tienaa, ja sinä tuhlaat?

Vierailija
31/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt yhtään tuntia. Koska voin olla käyttämättä ja odottelen tällä viikolla kahta tuomiota työhaastatteluista, että ottaako joku minut töihin. Jos kumpaankaan en pääse, niin sitten taas käytän noin 15min päivästä työpaikkojen hakemiseen.

Vierailija
32/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijoitan perheen hyvinvointiin. Kuinka paljon sua ärsyttää tää kuvio? Kaikki ihmiset eivät halua elää samalla tavalla.

Vierailija
33/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijoitan perheen hyvinvointiin. Kuinka paljon sua ärsyttää tää kuvio? Kaikki ihmiset eivät halua elää samalla tavalla.

Ei ärsytä yhtään. Ja olet oikeassa, kaikki meistä eivät halua elää jonkun muun siivellä. Vai vielä "sijoitat"... :D

Vierailija
34/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käyttänyt yhtään tuntia. Koska voin olla käyttämättä ja odottelen tällä viikolla kahta tuomiota työhaastatteluista, että ottaako joku minut töihin. Jos kumpaankaan en pääse, niin sitten taas käytän noin 15min päivästä työpaikkojen hakemiseen.

Mitä sä ehdit tehdä vartissa? Ja miten olet voinut päästä haastatteluihin, jos et edes oikeasti panosta hakuun? Mulla menee yhden hakemuksen tekoon vähintään 2 h ja yleensä paljon enemmän. 

Vierailija
35/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin, koska menen yöksi töihin.

Vierailija
36/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vatsataudissa. Mieluummin olisin kyllä töissä...tylsää maata paikallaan ku ei jaksa tehdä mitään kunnolla :(

Vierailija
37/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 tuntia, en hae töitä. Kävin kampaajalla, ruokakaupassa, koirien kanssa pariin otteeseen lenkillä, tein perheelle ruokaa ja hain kuopuksen koulusta.

Vierailija
38/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä yhtään. Ja olet oikeassa, kaikki meistä eivät halua elää jonkun muun siivellä. Vai vielä "sijoitat"... :D

Varo ettet tukehdu kateuteen. Niin, olen ollut itsekin mukana firman toiminnassa, se on puoliksi minun. Olen myös sijoittana parissa muussa firmassa, eläkepäiviä silmällä pitäen. Töitä ei ole tarvinnut tehdä pitkään aikaan, keskityn perheen pyörittämiseen, myös puoliso on näin toivonut. Ihan oman firman rahoilla tässä elellään, penniäkään en nosta yhteiskunnan tukia.

Vierailija
39/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään! Nousin sängystä vasta kahden jälkeen kun yö meni valvoessa.

Sairaslomalla kyllä kivaa! Harmi että tämäkin lysti kestää vain 16 viikkoa .. Tähän voisi tottua!

Paitsi että noi raudat vois ottaa jalasta jo ja kepit heittää nurkkaan.

Vierailija
40/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin röissä. Ei raportoitavaa.