Mitä teit tänään, jos et ollut röissä?
Kommentit (56)
Tein vähän kotitöitä, katselin hetken työpaikkoja, roikuin muuten netissä, kävin salilla, katselin telkkaa hetken, nukuin päiväunet ja tein ruokaa perheelle. Siinä se päivä mennä hujahti.
Vierailija kirjoitti:
Tein vain kotiröitä koska olen eläkkeellä. Ihanat eläkepäivät. Ja kevät. Kohta pääsee kuopsutamaan pihaa.
Aika laimeet harrastukset sulla.
Mikä vaivaa aikuista ihmistä joka jankkaa vauvapalstan av:lla röistä????
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut vuosiin töissä. Elän firman rahoilla, jota mies pyörittää. Tänään olen sisustanut kakkosasuntoa.
Pitikö sinun sanoa; Elän miehen pyörittämän firman rahoilla?
Normaalit kotihommat ja siivosin terassin ja putsasin kukkapenkkiä.
En ole työtön työnhakija niin ei tarvitse hakea töitä.
Ja todellakin "sijoitan" kun on puolen millin salkku niin kannattaa sen hoitamiseen uhrata aikaa jotta tuottaa mahdollisimman paljon.
Lomalla tämän viikon, töihin maanantaina. Huomenna Pariisiin, mistä kotiin sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit kotihommat ja siivosin terassin ja putsasin kukkapenkkiä.
En ole työtön työnhakija niin ei tarvitse hakea töitä.
Ja todellakin "sijoitan" kun on puolen millin salkku niin kannattaa sen hoitamiseen uhrata aikaa jotta tuottaa mahdollisimman paljon.
Elättääkö tuon kokoinen salkku sinut?
Nolla tuntia työnhakuun (mulla on työpaikka johon olen tyytyväinen kyllä)
Kövin tunnin lenkillä
Olen lukenut kirjaa
Tehnyt ruokaa jne
Olen maannut kotona vatsataudissa. En ole varsinaisesti saikulla kun tänään ei olisi ollut muutenkaan töitä eikä koulua. Vessassa ramppaamista siis, ja välillä olen tehnyt opinnäytetyötäni.
Koiran kanssa olen myös käynyt ulkona, mutta vain lähinnä lähistöllä pissatuksella. En uskalla lähteä kauemmas kun en tiedä milloin on taas rynnättävä vessaan.
Kurkusta olen saanut alas vain vettä ja yhden vanukkaan.
Ei tarvi hakee röitä kun sellaset odottaa mua jahka palaan röielämään. Raijasin lapsia kerhoon ja kävin vauvan kaa ruokaostoksilla. Mies saikuttaa niin sitäkin jouduin vähän hoitaan.
0 t.
Vapaapäivänämme laitoimme pyörääni kiinni istuimmen, syötin vauvan ja laitoin nukkumaan, harrastimme aikuisten kivaa ;) olohuoneessa ja nyt rentoudumme sohvalla elokuvan parissa.
En tee töitä. Mieheni elättää minut ja lapset. Itse harrastelen kaikenlaista esim. kuntosalia,kahvittelua ja pieniä hyväntekeväisyysjuttuja :)