Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit tänään, jos et ollut röissä?

Vierailija
29.03.2016 |

Kuinka monta tuntia käytit työnhakuun?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla tuntia. En halua viedä sun ryöpaikkaa. Kävin salilla ja sen jälkeen vielä jäätelökahveilla. Nyt vois vähän rentoutua ja lukea kirjaa. Ihana kevät ja kesä ilman röitä edessä :)

Vierailija
2/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja niin aion käyttää huomennakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäsin sun palstalla roikkumista, koko päivän!

Vierailija
4/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko pääsiäisen töissä kun te muut lomailitte. Nyt on muutama päivä vapaata ja sitten taas töitä.

Vierailija
5/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattellu työpaikkoja ollenkaan, oon käynyt lenkillä ja vauvan kanssa neuvolassa. :)

Vierailija
6/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut röissä koska olin töissä.

Vierailija
7/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhakuun 0 tuntia. Ei tarvetta. Olen tänään  katsellut matkoja ja  matkatarjouksia netissä, laittanut ruokaa, istunut terassilla ja nauttinut säästä. Osallistunut muutamaan keskusteluun matkaryhmissä. Katsellut televisiota. Nauttinut olosta ja elämästä.

Vierailija
8/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ryöharjoittelussa. Kesä sitten varmaan taas menee ilman röitä. Huoh :/

Vierailija
9/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pitkän lenkin koiran kanssa kauniissa kevätsäässä. Pesin pyykkiä, kävin salilla, hain lapsen joulusta. Nyt juon iltapäiväkahviani koneella. En ole hakenut töitä. Kirjauduin kyllä työkkärin sivuille tuon toisen topan innoittamana. Siellä ei ollut mulle mitään.

Vierailija
10/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein pitkän lenkin koiran kanssa kauniissa kevätsäässä. Pesin pyykkiä, kävin salilla, hain lapsen joulusta. Nyt juon iltapäiväkahviani koneella. En ole hakenut töitä. Kirjauduin kyllä työkkärin sivuille tuon toisen topan innoittamana. Siellä ei ollut mulle mitään.

3 kuukautta joulua huh eikö kinkku tuu jo korvista ulos?

Vierailija
11/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että jaksaisko hakee duunia, mut sit käänsinki kylkee.

Vierailija
12/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvilomaa tässä vietän. Lasketaanko työtehtäväksi jos katsoin työpuhelinta kun siihen tuli puhelu aamulla? En vastannut.

Vierailija
13/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut vuosiin töissä. Elän firman rahoilla, jota mies pyörittää. Tänään olen sisustanut kakkosasuntoa.

Vierailija
14/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vain kotiröitä koska olen eläkkeellä.  Ihanat eläkepäivät.  Ja kevät.  Kohta pääsee kuopsutamaan pihaa.

Vierailija
15/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1h hain töitä tai 1h kesti FEC haastattelu. Katoin myös oman kunnan kaikki työpaikat. Kävin salilla ja instasin. Nyt haen lapsen ja aijon vaan löhötä.

Mitäs ite teit röissä?

Vierailija
16/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FECissä saan kivasti 9e päivä, asiantuntijatyöstä.

Vierailija
17/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut vuosiin töissä. Elän firman rahoilla, jota mies pyörittää. Tänään olen sisustanut kakkosasuntoa.

Antaako miehesi sinulle viikko- vai kuukausirahaa?

Vierailija
18/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin hakea töitä, mutta sitten alkoi kakattaa ihan hirveästi. Työn ajatteleminenkin saa vatsan täysin kuralle.

Vierailija
19/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivät kuluu uskomattoman nopeesti:) , mutta tänään olen nautiskellut säästä. odottelen , että pääsee kuopsuttamaan mökin pihoja:)  käsitöitä ja harrastusten parissa aika kuluu. ja mahtuu muutamat konsertitkin enskuussa. Joulun olen valitetttavasti lyönyt lukkoon.aion vaan tunnelmoida silloin kotona!SORI!

Vierailija
20/56 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työhakemus pitää tänään lähettää, kunhan vauvan hoitamiselta ehdin. Nyt kuitenkin siivoan ja teen ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä