Ällöttääkö teitä koskaan teidän puoliso?
Onko normaalia kun joinain päivinä puistattaa edes istua lähellä. Vaikka olisi ihan hyvällä tuulella. Mutta varsinkin jos on huono päivä...
Kommentit (10)
Kyllä! Aika harvoin, mutta joskus niitä kausia on ja tuo ällötys ilmenee silloin, kun olen pahalla päällä.
Tuo ällötys on jo muuttunut välinpitämättömyydeksi. Olemme jakautuneet "eri leireihin".
Vain jos pieraisee saunassa. Eli äärettömän harvoin, ehkä kerran tapahtunut.
No ei nyt puistattamaan ala, eikä oksettamaan tai muuta fyysistä. Miehelläni on rehvakas kaljamaha ja tuuhea karvoitus, kieltämättä ällöttää, kun on keittiössä ilman paitaa, melkein näen kun ne karvat putoo tasoille. Mutta missään muussa tilanteessa ei ällötä, on kuitenkin rakas ja hyvä elämänkumppani! Joten ap:n puistatus pelkästä vieressäistumisesta tuntuu jokseenkin oudolta..
Joskus kyllä. Joskus tuntuu, että hermot repeää kun joudun kuuntelemaan miehen syömistä. Aina kun mies nielaisee, kuuluu todella kova kluk-ääni. Tai jos juo jotain: kluk-kluk-kluk.
Joskus sitä miettii, että mitä ihmettä teen tuon ihmisen kanssa yhdessä.
No ei kyllä tuolla tavalla "ällötä". Joskus jos ei ole harjannut hampaitaan pariin päivään ja hönkii aamulla mua päin niin sit tulee vähän sellanen "no HUHHUH, taidanpa kääntää kylkeä"-fiilis. :D
Mites sulla ap, onko joskus sellaisiakin hetkiä, että se puoliso EI ällötä?
Ei mua ällötä mutta puolisoa kuulemma ällöttää ku pieren. Ihan niinku tekisin sen muka tahalleen. :(
Ällötys vielä menee mutta joskus kun meinaa säälittää se on sietämätöntä!