Mitä ajattelet naisesta jolla ei ole merkkilaukkua?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Jotenkin on alkanut tuntua, että nykyään "kuuluu" olla joku vähintään monen sadan euron arvoinen logolaukku.
Itse käytän päivittäin reppua, koska siinä kulkee läppäri sun muut kätevästi, ja jos on kevyemmät kantamukset niin H&M:n halpisolkalaukkua. Olen pienituloinen ja laukut eivät ole ihan ykkösprioriteetti mihin rahani laitan…
Kommentit (41)
Vähiten arvostan feikkejä, toiseksi vähiten nykyään Vuittonia.
Bottega Venetalla oli joskus mainos, jossa luki "kun omat nimikirjaimesi riittävät".
Mulla on pari kallista laukkua, mutta niiden merkkiä ei kulje vastaan joka kulmalla, eikä ne merkit lue niissä kissankokoisilla kirjaimilla.
Merkkien ylikorostaminen on niin pissistä, säälittävää.
ruma ja kauhea ihminen on sellainen. t. vittoon
Jaa. No ei varmaan ole mikään laukkuihminen. Itsekin tuhlaan ylimääräiset rahani ennemmin johonkin muuhun.
Mies vastaa.
En tunnista merkkilakkua, eikä kyllä kiinnosta pätkän vertaa. Kantakoon nainen mitä haluaa jos se on merkkilaukku niin mulle ihan fine.
Paskat minä mistään naisten laukuista.
Oon nainen ja en osaa sanoa keillä tuttavistani on merkkilaukku, ei kiinnosta. Jos joku nyt oikein hieroisi naamaan kallista kassiaan ni ajattelisin että on vähän tyhmä kun tuhlaa sellaiseen.
En mitään. Olen itse niitä, jotka esittele sitä ihanaa laukkuaan, joka löytyi kirppikseltä alle viidellä eurolla. Paljon omistan laukkuja, mutta kaikki on aika halpiksia ja vain yhden olen ostanut itse uutena, silloinkin sain alennusta.
N26
No kyllähän se vähän parempi ihminen on jos laukkua ei ole
En mitään, koska en tunnistaisi minkäänmoista merkkilaukkua, ja vaikka siinä olisi näkyvä logo, ei se silti todennäköisesti sanoisi mulle mitään. Ei ole koskaan huippumerkit yms kiinnostaneet.
Nimim. Googlella selvitin mistä kyse kun lehdet ja netti sekosi siitä HM:n bulmani tms -kokoelmasta.
En tunnista merkkilaukkua, enkä katso muiden pukeutumista/laukkuja. Vaikea sanoa mitä ajattelen niistä, täysin samoin kun merkkialukusta jota en tunnista, henkilön ominaisuudet määrittelee muut asiat (ainakin mielestäni).
Vierailija kirjoitti:
En tunnista merkkilaukkua, enkä katso muiden pukeutumista/laukkuja. Vaikea sanoa mitä ajattelen niistä, täysin samoin kun merkkialukusta jota en tunnista, henkilön ominaisuudet määrittelee muut asiat (ainakin mielestäni).
Tämä siis N21 jos ketään kiinnostaa.
Harvemmin kiinnitän asiaan mitään huomiota, mutta ajattelen siinä olevan itsenäisesti ajatteleva ja itsevarma nainen. Minun mielestäni merkkitietoisuus viestii epävarmuudesta ja siitä, että hakee muilta sosiaalista hyväksyntää. Tällainen ilmiö on jotenkin huvittava. Kaunista ja tyylikästä designia, kuten myös laatua, löytyy ihan perusmarkettienkin valikoimista. Huvittavinta on, että ne in-merkit vaihtelevat ja silloin se sama veska roikkuu "jokaisen" olalla. Itse arvostan yksilöllisyyttä ja rohkeutta olla vapaa ympäristön luomista paineista. Minulle merkkilaukku ei tuo elämääni mitään lisäarvoa eikä määritä minua ihmisenä tai naisena millään tavalla. Toivoisin nuorille naisille itsenäisyyttä ja rohkeutta poiketa massa- ja muoti-ilmiöistä.
Korkeintaan ihmettelen, miksi joku jaksaa kantaa laukkua. Mitä tärkeää se siellä oikein kuljettaa? Laukut sucks.
Laukkufani on jotenkin kummallinen mielleyhtymä. Saahan sitä fanittaa mitä haluaa, mutta ihmettelisin sitäkin, jos joku olisi flip-flopfani tai narutoppifani. "mä keräilen näitä, tää oli tosi kallis, tän taas ostin ulkomailta, tän mun mies toi mulle työreissulta, mul on 500 paria flip-floppeja"
Toisaalta taas teemu bergmanilta kysyttiin, että miksi hänellä on 2000 äänilevyä kotona. "Mä kuuntelen niitä."
Justiinsa kävi asiakkaana nainen jolla oli kankainen Guessin laukku ja halusi löytää siihen sopivan sävyiset kengät. Ei mitään väliä minkänäköiset kengät, mutta piti olla samaa sävyä... (Yritin selittää että tuo sävy-sävyyn -yhdistely on vanhanaikaista mutta eihän minua vanhempi kuunnellut). Kengät löytyivät, minusta ei sopineet laukun tyyliin eikä oikein naisenkaan tyyliin, mutta sävy oli oikein hyvä. Kassalla nainen otti esiin pinkin lompakon missä luki isoin kultaisin kirjaimin KOR, yksi ässä oli tippunut pois, oli vain liimajälki jäljellä. Tyyliä ei vaan saa rahalla, totesin taas työkavereilleni 😄
En oo oikein koskaan ymmärtänyt merkkilaukkujen viehätystä. :D Itselläni käytössä reikäinen kangaskassi ja joku isän vanha reppu, haha. Käytän rahani mieluummin muihin juttuihin.
En mitään, koska en tiedä mikä on merkkilaukku ja mikä ei. Täältä olen lukenut, että joku Vuitton on merkkilaukku, mutta en tosiaan tunnistaisi sitä. Mulle laukussa on tärkeintä, että se on käytännöllinen, kestävä ja vielä kivannäköinenkin. Saa se jonkin verran maksaakin, kunhan on sitten hintansa väärti, eli kestää käytössä vähintään 10 v.
En ajattele mitään kun olen tottunut siihen että naisilla on yleensä laukku. Niiden merkeistä en tiedä mitään.
En koskaan kiinnitä huomiota minkälainen laukku kenelläkin on tai onko sitä ollenkaan. Jos joku esittelisi ostamaansa merkkilaukkua minulle, ajattelisin että ompa todella tyhmä ja pinnallinen ihminen, joka haluaa jotenkin päteä sillä että sanoo ostaneensa kalliin laukun.
En osaa arvostaa merkkilaukkuja, pidän kylläkin laadukkaista laukuista. Kohtuuhintaisista laatulaukuista. Minusta on säälittävää, jos joku on erityisen perso merkkilaukkujen perään, sillä se kertoo minusta tyhjyydestä. Ei kait kukaan järjellinen olento satsaa tonneja merkkilaukkuun, pitän sitä hölmöjen hommana.