Ihminen joka ei koskaan juttele kenellekään ei voi koskaan saada parisuhdetta
Tää on ihan yksinkertainen tosiasia. Ei kukaan halua mykkää outoa naista jonka kanssa ei voi heittää rentoa läppää.
Kommentit (22)
Sä taidat olla aika yksinkertainen, tyhmä ja tympeä tyyppi. Tunnen aika monta hiljaisenpuoleista introverttia jotka ei oo mitään rentoja läpänheittäjiä ainakaan vieraampien seurassa mutta joilla on parisuhde ja perhe.
Samaa mieltä. Oma kaverini on juuri tällainen. Menee aina ihan mykäksi kun tapaamme uusia ja vanhoja tuttuja. Jostain syystä hän vaatii aina alkoholia, jotta pystyy edes johonkin vastaamaan jotain. Muuten hän ottaa kännykän heti käteen kun joku lähestyy ja siellä on sitten jotain todella mielenkiintoista, että ei tarvitse osallistua koko keskusteluun. Hän on yli 30v ja sinkku. Ei taida tulla muutosta statuksen koskaan, jos sitä suuta ei uskalla avata.
Olet sairas. Noista sun jutuista paistaa NIIN selvästi läpi että sua vaan vituttaa kun et osaa lähestyä sitä ihmistä joka on sulle joku outo pakkomielle.
No mä en oo mikään rupattelija mutta kyllä mä treffeillä osaan keskustelua pitää yllä ja suhteitakin on ollu. En kyllä haluaisi ollakaan sellaisen kanssa joka ahdistuu heti jos tulee hiljainen hetki.
Jos ei kirjaimellisesti juttele koskaan kellekään, niin varmaan totta. Se on kuitenkin eri asia, kuin että ei heitä rentoa läppää juuri sinun kanssasi.
Ja miksi ap kuvittelee, että kaikki ihmiset haluavat parisuhteen? Monet ihmiset ovat paljon onnellisempia yksin.
Mä oon just tuollainen. Mutta kuule ei ollut vaikeuksia löytää parisuhdetta, kun olen 171/55 hyvännäköinen blondi. Nyt naimisissa rikkaan, sosiaalisen tj:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Puhuminen on yliarvostettua.
Niin on. Minusta vaikuttaa että mitä epävarmempi ihminen on sitä suurempi on tarve höpöttää kaikenlaista tyhjänpäiväistä.
Mikä teidät saa luulemaan että kaikki haluaisi parisuhteen?
No olen itseasiassa samaa mieltä. Tuskin tulen koskaan saamaan parisuhdetta. Vaikka haluaisinkin, niin en osaa jutella rennosti tuntemattomien kanssa.
N23
Olen tällainen puhumaton ihminen. Olen parisuhteessa, kaksi lasta. Mikäli voisin uudelleen valita, elelisin paljon mieluummin yksin!
Näinhän se asia taitaa olla. Minä en juttele, enkä ole vielä koskaan seurustellut. 30v pamahti rikki jo muutama vuosi sitten. Nykyään aika kivaa jo yksin.
Ap on varmaankin nainen, joka paikan hölöttäjä ja tyhjän höpöttäjä. Miehillä ei ole tärkeintä saada nonstoppina pulputtava nainen vierelleen seuraaviksi 50 vuodeksi!
Ihan hiljainen mies on hieman vaikeampi juttu, koska naiset ovat usein puheliaampia ja haluavat edes silloin tällöin vastauksen puheryöppyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaankin nainen, joka paikan hölöttäjä ja tyhjän höpöttäjä. Miehillä ei ole tärkeintä saada nonstoppina pulputtava nainen vierelleen seuraaviksi 50 vuodeksi!
Ihan hiljainen mies on hieman vaikeampi juttu, koska naiset ovat usein puheliaampia ja haluavat edes silloin tällöin vastauksen puheryöppyynsä.
En nyt tiedä. Naiset yksinpuhelevat mielellään miehen kainalossa. Pahinta mitä mies voi tehdä, on ruveta jakelemaan ratkaisuja naisen ongelmiin. Ymmärtävää olkapäätä ja munaa vaan naiselle.
Olen aika ujo ja introvertti. Mutta olen rohkaistunut paljon vaikka en mikään papupata ole.
Tämä rohkaistatuminen nimenomaan toi niitä treffikutsuja, jos sitä tuppisuuna on vaikka kaverin illanistujaisissa ja ihan vaan parilla sanalla juttelee, niin ei kyllä miehet kiinnostu!
Avomieskin löyty kun alettiin baarissa jutella meneillään olevasta pelistä ja jatkettiin juttua myöhemmin pöydässä. Tuolla samalla reissulla juttelin monen muunkin tyypin kanssa toki myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hiljainen mies on hieman vaikeampi juttu, koska naiset ovat usein puheliaampia ja haluavat edes silloin tällöin vastauksen puheryöppyynsä.En nyt tiedä. Naiset yksinpuhelevat mielellään miehen kainalossa. Pahinta mitä mies voi tehdä, on ruveta jakelemaan ratkaisuja naisen ongelmiin. Ymmärtävää olkapäätä ja munaa vaan naiselle.
Huom. sanoin silloin tällöin. Muuten alkaa marina että et sä kuuntele? Miks sä et sano mitään?
Taasko tänä sama provoilu jatkuu? Keksi joku uusi aihe vaihteeksi!