Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

GEELIkynsistä jälleen kysymyksiä!! =)

Vierailija
20.02.2006 |

Minkälaisessa kunnossa ne omat kynnet ovat, jos geelikynsiä vaikkapa pitää esim. puolisen vuotta? Menevätkö pilalle, vai kasvavatko ihan normaalisti alla?

Kuulemma ei saisi käyttää kynsilakanpoistoainetta, jossa on asetonia. Mitä se tekee kynsille? Osaatteko neuvoa hyvän klpoistoaineen jossa ei asetonia ole?

Mitä eroa on akryyleillä ja geelillä, kumpi on mielestänne parempi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut tyytyväinen geelikynsiin siis?

Vierailija
2/3 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkälaisessa kunnossa ne omat kynnet ovat, jos geelikynsiä vaikkapa pitää esim. puolisen vuotta? Menevätkö pilalle, vai kasvavatko ihan normaalisti alla?

Kuulemma ei saisi käyttää kynsilakanpoistoainetta, jossa on asetonia. Mitä se tekee kynsille? Osaatteko neuvoa hyvän klpoistoaineen jossa ei asetonia ole?

Mitä eroa on akryyleillä ja geelillä, kumpi on mielestänne parempi?

ihan hyvässä kunnossa ovat ainakin omani,tarkoitus ei olekkaa pitää niitä vain hetkeä ja sitten ottaa pois,mä ainakin syön omani heti. mä olen ostanut ihan tavallisesta kaupasta poistoainetta,niissä kyllä lukee että onko asetonia vai ei,ja tosiaan ei sitä asetonista. se tekee kynsille sen että iroittaa kynnen,niin yksinkertaista. geelit ovat paljon vahvempia ja pysyvät paremmin paikallaan,jos vain muistaa huollattaa niitä säännöllisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa sitten varata aikaa... =)

ap