Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* Kesäheinät -07 *~*

30.06.2008 |

Nyt ne meidän vauvat alkavat olla taapertavia taaperoita. Keskustelu jatkuu siis tällä puolella!

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella pitkästä aikaa... Eipä meillä kyllä mitään ihmeempää ole menossakaan. Poika on tarhassa ja viihtyy ihan hyvin - ei Jullen veroisesti mutta kuitenkin :-) Nyt tosin on flunssassa kotona isänsä kanssa ja itsekin tässä arvon että lähtisinkö petiin kun räkää on pää täynnä. Ensi viikolla on sitten pojalla 1 v. 3kk neuvola, saadaan sitten uusia mittoja. Pituutta on ainakin tullut. Ja itsellä on sitten samalla kertaa 1. neuvolavisiitti eli plussattu on täälläkin. Viikoista ei vaan ole mitään tietoa ja ultra raskaudenkeston arvioimiseksi on sekin vasta ensi viikolla. Olo on kuitenkin ollut hyvä, hetkittäistä etomista mutta noin pääsääntöisesti menee oikein hyvin.

pitänee siis palata ensi viikolla kun on jotain asiaakin :-p

t. Fiikus ja Leksa

Vierailija
82/91 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etusivulle! Flunssa alkaa helpottaa, joskin räkää riittää sekä äidillä että tyttärellä..Musiikkiliikuntaa menemme tänään harrastamaan, kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli kuulla Loruttaresta pitkästä aikaa? Miten meni painokontrolli, millaisia terveisiä saitte?

Onni ulkoilee tällä hetkellä tarhassa n. tunnin päivässä, sitä ennen kotona ulkoiltiin suunnilleen saman verran. Onnilla en ole huomannut eroa siinä, ulkoileeko vai leikkiikö sisällä, purkaa sitä energiaa kyllä myös sisäleikeissä, eli esim. noihin raivareihin ei ole ollut vaikutusta. Mutta muuten totta kai hyvä ulkoilla, nauttiihan lapsikin maiseman vaihdoksesta :).

Miimi, vaikea sanoa mihin Onni herää. Välillä (ehkä?) tutin tippumiseen, koska pääsee takaisin uneen kun laittaa tutin suuhun. Välillä istuu sängyssään tutti kummassakin kädessä ja huutaa. Että ota nyt selvää. Huutoja siis on myös, vaikka onneksi yleensä itkustaa vaimeammin ja loppuu ihan sillä että huomioidaan. Mutta niitä hurjia karjuntojakin on edelleen. Eniten epäilen pahoja unia. Onnihan on muutenkin hyvin herkkä tyyppi, joka menee helposti pois tolaltaan ja meteli on sitten sen mukainen. Heti jos on jokin pienikin asia vinossa, niin se pitää kuuluttaa koko maailmalle. Silloin tietysti on hyvin aurinkoinen kun kaikki on hyvin, mutta tilanne siis saattaa muuttua nanosekunnissa. Ja varmaan samaa yölläkin, kun herää kesken unien vaikka vielä väsyttää, niin siitä pitää heti nostaa äläkkä.

Jaksuja kaikkiin flunssaperheisiin!

Vierailija
84/91 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kirottua näitä sivuja...taas kirjoitin pitkän jutun ja sit taas tuli vaan ilmoitus, et keskustelut hetken pois toiminnasta ja sinne katos mun jutut.

Nyt siis pikaisesti ne viime viikolla lupaamani 1v2kk luvut. Pituutta 73cm ja painoa 7710g, eli pieni on, mutta hienosti kasvaa omalla käyrällään. Siispä ei huolen häivää, muu "diagnoosi" oli iloinen ja kovin touhukas poika. Niin totta :) Tänäänkin aamulla nauroi sängyssään nallen kanssa pitkän tovin, mitä lie jutelleet ;)

Mukavaa viikkoa kaikille, yritän palata pian niiden pidempien juttujen kanssa uudelleen...

Loru ja Emppu

Vierailija
85/91 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip vaan täältäkin,

Samaa ongelmaa ollut kuin Loruttarella, taas on tökkinyt. Kyllä on hoikka Emppuliini, varsinkin kun vertaa meidän klönttiin. Tärkeintä, että kasvaa omalla käyrällä kuitenkin.

Mulla tänään 4d ultra takana. Kaikki oikein hyvin, neiti on lääkärin mukaan "hyvin mobiili tapaus", eli siis pyörii kuin säkkärä. Tällä hetkellä on poikittais-perätilatarjonnassa, eiköhän siitä käänny vielä. Painoarvio oli 607g ja mitat vastasi täysin viikkoja (joita siis ny 32+3). Nii joo ja tyttö on tulossa, sekin oli aika selkeästi nähtävissä.

Nyt pitää vielä jatkaa hommia ja sitten hakemaan tuo pieni tuholainen tarhasta.

-E-

Vierailija
86/91 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kovasti ovat taas tökkineet nämä sivut. :(

Kyllä on Emppulainen hoikka poika, hienosti kuitenkin omilla käyrillään kasvaa! :) Kiva että muutenkin saitte hyvän "diagnoosin" :) Aivan ihanalta kuullosti nallen kanssa jutustelukin, oi! Voi kun meidän Lennikin olisi noin hyväntuulinen, poika on nyt reilun viikon ollut semmoinen kiukkupussi, että on oma pinnakin jo eeeerittäin kireällä.

Ellulla oli upeat ultrakuulumiset! :) Lenni oli muuten loppuun asti tuommoisessa poikittais-perätilassa ja se oli kyllä tukalaa... Pojan pää oli kiinni oikean puolen kylkiluissani ja jalat potkivat vasenta lonkkaa kohti. En oikein pystynyt istumaankaan moneen viikkoon, kun tuntui että kylkiluut rusentuvat kun pikkuinen kallo niitä painoi niin kovasti.. Juu, mutta yleensähän vauvat kääntyvät ihan normaaliin asentoon! :) Ei siis ollut tarkoitus pelotella!

Olenkohan täällä kertonutkaan, että Lenni sitten lähti kävelemään pari viikkoa sitten.. Aika vähän tuo kyllä ilman tukea kävelee, pääosin vielä konttaa tai kävelee seiniä pitkin, mutta ihan selvästi kyllä kävelee kokoajan enemmän ja enemmän ihan itse. :)

Uusi vauva, se toukokuussa syntyvä siis, on päättänyt ilmeisesti ihan ekaksi päästä eroon viimeisistäkin Lennin jättämistä raskauskiloista... Pää pöntössä olen majaillut nyt kolme viikkoa, eikä loppua näy. No, kyllähän tämän kestää kun tietää minkä vuoksi kärsii! :)

Miimi, Lenni ja Toukopouko (6+2)

Vierailija
87/91 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi taas,

paniikki meinasi iskeä yöllä kun heräsin kesken unien märkään yökkäriin, vessassahan se sitten paljastu että verta tulee... ja kaikkein pahin tietysti mielessä. Onneksi oli sitten aamulla se ultra, jossa näkyi varsin hyvinvoiva sikiö. Verta näkyi ultrassakin mutta ei mitään selkeää syytä. Joten seuraillaan nyt sitten vaan tilannetta. Viikkoja on nyt sitten 10+3 ja laskettu aika 4.5. Että näillä mennään ja toivotaan parasta

t. Fiikus

Vierailija
88/91 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo kakkossivulla, joten nostoa. Hiljaista on täällä puolella..

Eipä meillekään suuria. Viime viikolla oltiin 4D ultrassa ja vahvistui, että tyttö täällä mahassa rundaa. Julle on alkanut hiljalleen kävelemään, puhettakin tulee tosi paljon, muttei siitä kukaan mitään ymmärrä :D

Itse olen tällä hetkellä Köpiksessä työmatkalla, huomenna kotiin. Ekaa kertaa on pojjaat kaksi päivää putkeen kaksistaan (tietysti pienempi tarhassa päivät).

-E-

Vierailija
89/91 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tässä mitään erikoista

LA onkin 5.4 - lääkärille tuli lukihäiriö ja kiepsatti numerot väärinpäin ;-) Neuvolassa kuului jo dopplerilla sydänäänet mutta sitä verta vaan tihuttaa harva se päivä. Ei ole tosin ollut enää kirkasta, että sehän on jo parempi asia. Kovin yleistä tämä tiputtelu tuntuu olevan, mutta hermostuttaa se silti. Np-ultra onkin jo ensi viikolla, 24.9. Viikkoja on silloin tosin vasta 12+3 eli vähän liian vähän. Mutta sittenpä saadaan varmaan aika rakenneultraan.

Poitsu tarhassa ja viihtyy siellä aina vaan paremmin. Parina päivänä on jo meinannut unohtaa itkeä kun jätetään :-p

t. Fiikus

Vierailija
90/91 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiikukselle oikein kovasti tsemppiä matkaan! Mä olisin varmaan ihan paniikissa, mutta sä vaikutat rauhalliselta. Hyvä niin!

Me haluttaisiin kovasti jo raskautua miehen kanssa, mutta jostain syystä mulla ei ole ollut menkkoja kesäkuun jälkeen :(... Pitäisi varmaan varata aika jostain, mutta mistä? Pitääkö mun eka soittaa omalääkärille vai suoraan gynelle???? Mä en yhtään tiedä, kun ei ole tämmöistä ongelmaa ikinä ollut. Testejä olen tehnyt neljä ja kaikki negoja. Viimeisimmän tänä aamuna.

Ria kasvaa kovaa vauhtia. Juoksee jo täyttä häkää joko siskon perässä tai siskoa karkuun. Sanojakin tulee kovasti, ja osaa riisua hienosti paidan, housut ja vaipan kun pyydän :).

Muuten on mennyt ihan samalleen kuin ennenkin. Tytöt menevät nukkumaan 7 ja heräävät 10 aamulla. Ei siis muutosta hyviin uniin edelleenkään.

Olin esikoisen kanssa viime viikon Irlannissa, ja isi ja Ria olivat nukkuneet yleensä puleenpäivään saakka... Nyt päätin kyllä, että niin pitkät unet saa jäädä, koska siinä vlissä tulee vielä päikytkin!! Nyt heräävät sitten taas 10 viimeistään.

Molemmilla tytöillä taitaa olla jokin kasvukausi, sillä tuon nukkumisen lisäksi syövät tosi paljon! Kaikki menee alas ja yleensä pyytävät vielä lisää.. Mutta hyvä niin.

Töissä taas pakerran, ja pitäisi vähän töitä jatkaakin!

Vierailija
91/91 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltäkin. Heather, mä menisin suoraan gynelle! Oliko sulla menkat kuitenkin jo välillä? Ihanilta kuulostaa tyttöjen nukkumiset. Voisit lähettää unihiekkaa meillekin...Meralilla ei vielä yhtään kokonaista yötä..Puhetta tulee 70-80 sanan verran kahdella kielellä eli aika paljon. Hauskan kuuloista!