Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* Kesäheinät -07 *~*

30.06.2008 |

Nyt ne meidän vauvat alkavat olla taapertavia taaperoita. Keskustelu jatkuu siis tällä puolella!

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista on ollut taaperopinossa. Enpä ole itsekään reissun jälkeen ilmoittautunut kuin vasta nyt..Matka meni kuumuudesta huolimatta erittäin hyvin!

Täytyy ihailla Alexinan laulutaitoa! Kyselykausi on myös tosi varhainen! Äipän suhiseva pää kuulostaa tutulta...

Meillä on meneillään tissivieroitus ja pikkuhiljaa hyvä tulee. Kova on neiti kyllä tissin perään vieläkin. Tällä hetkellä menee tissiä aamupuuron jälkeen, ennen unille menoa ja aamuyöstä klo5 maissa. Seuraavaksi jätän ehkä aamutissin ja sitten on arvottava, kumpi jää ensin iltatissi vai aamuyön tissi.

Mukavaa alkusyksyä kaikille! ehtiihän se kesäkin vielä tulemaan takas..

Vierailija
22/91 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lääkärikammoinen. Mulla ei ole siis ollut ensimmäisiäkään menkkoja synnytyksen jälkeen. Taisi vaihdevuodet alkaa heti vauvautumisesta. No, itse olen ajatellut, että imetys lie syynä tähän, mutta onkohan sittenkään ihan normaalia näin pitkä tauko. Soitin jo yhden kerran labraan ja pyysin jatkamaan sitä papa-lähetteen voimassaoloaikaa, kun KAHDET menkat pitäisi olla ennen ensimmäistä papakoetta. Kohta menee sekin päivämäärä jo umpeen. Ajattelin kysäistä asiaa neuvolatädiltä, kun torstaina ollaan menossa sinne.

Onkos teille muuten tullut kuumeilua siitä rokotuksesta? Meidän pitäisi saada se nyt, mutta jätkä on niin kröhäinen vielä, että taitaa sekin jäädä tulevaisuuteen. Alkukuusta olin minäkin viikon poissa töistä, kun kuume ei millään laskenut, sitten sille tuli nuha ja nytpä on vuorossa kamala yskä. Jotain virusta on, koska CRP:ssä ei ollut mitään. Leukosyytit sensijaan vähän normaalia alempana, mutta olleet varmaan niin kovilla siitä viiden päivän kuumeesta... en tiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täällä onkin hiljaista ollut, tosin en itsekään ole aktiivinen ollut...

Kuinkas Nikkiläisten kesälomareissu onnistui? Entäpä asuntoasiat, onko paritalon kanssa jo onnistanut?

Ellukin tänne pääsi kirjautumaan, jihuu! :)

Tassun ja Onnin Lintsipäivä kuullosti suloiselta, Onni on varmasti ollut valloittava poika rattia käännellessään. (kommentoin nyt vähän myöhässä, anteeksi!) Niin ja samaa "arvostele viesti"-toimintoa olen minäkin ihmetellyt, miksi ihmeessä joku haluaisi antaa muille miinusta?!! Voimia sinulle kovasti haluan tätäkin kautta toivotella, niin Onnin yöhuutojen kuin uuden masuasukin ultrausten suhteen! <3

S@ri@n Alexina vaikuttaa jo niin isolta tytöltä, kun jo laulaakin! Hienoa!

Senniinalle voimia vieroitukseen, pikkuhiljaa on hyvä edetä. Meillä jäi viimeiseksi juuri tuo aamu viiden tissi ja siitäkin päästiin nyt lauantaina luopumaan lopullisesti.

Meille ei kummempia kuulu, isoin juttu on nyt tosiaan ollut Lennin vieroittaminen, joka sujui ihan hienosti, vaikkakin melko haikeissa tunnelmissa. Poika taisi ottaa asian äitiäkin rankemmin, kun itkeskeli koko viikonlopun ja halusi vain istua sylissä. Kyllä sitä tuli itselle jotenkin paha mieli, kun tuntui ettei poika olisi vielä ollut ollenkaan valmis vierottumaan, mutta silti pysyin tiukasti päätöksessäni. Nyt on jo ihan hyvä mieli, itselläni ainakin! :) Eiköhän Lennikin sopeudu tilanteeseen vähitellen! ;)

Lenni ei edelleenkään ota askeleita kuin vahingossa, eli konttaamalla täällä mennään. Sanoja ei myöskään olla pongattu, vaan Lenni edelleen paapaapattaa ja mämmämmättää, mutta eiköhän se puhekin vähitellen ala luistamaan. Nyt viikon ajan poika on päästellyt ihan hassuja kkrrrhhhh-äännähdyksiä, eli jotain kehitystä sentään tapahtuu :) Pääosin Lenni on oikein tyytyväinen ja aurinkoinen poika (paitsi öisin!) ja elämä rullaa eteen päin ihan mukavasti.

Hauskaa uutta viikkoa kaikille!

Miimi

Vierailija
24/91 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi pitkasta aikaa!

Terkut kaikille vanhoille tutuille ja uudemmillekin palstalaisille. Ja superpaljon onnea kaikille joilla on jo toinen tulossa!

Meilla on alkanut arki sujumaan Suomessa, mukavasti ollaan viihdytty. Meidan neiti on nyt 1v2kk ja kova touhuilemaan. Jonkin verran huolta on tuottanut edelleen tuo tyton kasvu, 1v neuvolassa pituutta oli 68cm ja painoa jotain reilu 7kg. Alkaa nuo puolivuotiaat vauvat olemaan jo isompia kuin meidan tirppana :). No, sisukkuutta loytyy kylla senkin edesta ja uusia temppujakin opitaan koko ajan, ja tuntuu etta tuo ymmartaa jo ihan melkein kaiken mita aiti ja isa sanoo. Voi alkaa jo juoksuttaa tyyliin tuopas aidille kaukosaadin :)

Rauhallinen liikkuja tytto on, kavelee kun kadesta pitaa kiinni mutta ei viela ilman.

Kenellas muulla niita pienikokoisia oli? Miten teilla on kasvettu?

Ei tahan valiin muuta kun terkut kaikille

Monument & Mimi

Vierailija
25/91 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Monumentille, kiva oli teistäkin kuulla pitkästä aikaa! Mimi on tosiaan sirpakka pieni neiti. Onko teillä neuvolassa sitten oltu kasvusta huolissaan? Toisaalta jos hyvin syö ja reipas on, niin ei kai sille sitten oikein mitään voi, hän vaan on siro? Toivottavasti ehdit taas joskus langoille :)!

Vierailija
26/91 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikille lyhyesti, että Onnille ei koskaan ole tullut reaktioita mistään rokotteista, sikäli ollaan säästytty.

Vierailija
27/91 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelenpa meitä etusivulle!

Vierailija
28/91 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan täällä pitkään aikaan käynyt, ei ole tämän pahoinvoinnin keskellä ollut oikein voimia tehdä mitään.. Tänään onkin ollut taas parempi päivä ja sain jopa imuroitua ja pestyä lattiat! Nyt täällä näyttää taas vähän enemmän kodille! :)

Jokos Heather pääsi gynelle vai ovatko menkat jo alkaneet? Ei mullakaan tässä raskauksien välissä ehtinyt olemaan kuin kahdet menkat, tosin söin 5 kk niitä pillereitäkin. Teidän perheessä kyllä nukutaan niin upeasti, että olen ihan kateellinen! Olisko sulla jotain hyviä vinkkejä, kuinka lapsista kasvatetaan noin hyväunisia? ;)

Lorutar kauan kauan sitten kyseli harrastuksista, mutta unohdin vastata silloin. Me myös pojan kanssa harrastetaan muskaria ja se on kyllä virkistävää. Seurakunnan perhekerhoon oli myös tarkoitus mennä, mutta ainakaan vielä ei olla sinne ehditty, se kun on vähän huonoon aikaan meidän rytmiin nähden. Ehkäpä keväällä sitten... Oletkos jo ottanut teille hoitolapsen Empulle kaveriksi?

Monumentin Mimi kuullostaa reippaalta pikkuneidiltä! :) Kiva oli teidänkin kuulumisianne kuulla!

Näköjään oli ollut puhetta, että lokakuulle olisi uusi pino aloitettu, ehkä marraskuulle sitten? Juuri sain Lennin nukahtamaan melki 2 tunnin nukutuksen jälkeen, tosin ekan tunnin poika pyöri sängyssä yksistään samalla kun itse moppasin. Piti sitten ennen unta vielä vähän syödä ja pottailla, mutta sitten uni tulikin jo ihan hetkessä. :) Ihanaa, nyt saan pari tuntia nauttia ihan omasta ajasta, eli lukea kirjaa.

Lenni on nyt oppinut nukahtamaan helpommin ja nukkuukin paremmin, tosin välillä valvotaan öisin pari tuntia... Poika kävelee jo kovaa vauhtia ja puhua pälpättää edelleen ihan omaa kieltänsä. Muuta uutta ei meille taida kuuluakaan... Uutta vauvaa jo kovasti odotellaan, onneksi Lennikin on keväällä sitten jo iso poika, vaikka aika iso tuo jo nytkin on. :)

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Miimi

Vierailija
29/91 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänne tulin nostelemaan, jottei päästä alas vajoamaan! :)

Minä ja Lenni vähän sairastetaan, syysflunssan kouriin ollaan jouduttu... Lennillä on vähän lämpöä, käheä ääni sekä vuotava nenu, itsellä hurja kurkkukipu, päänsärky ja väsymys. Kovasti elättelen toiveita, että johtuisivat nuo omat oireet alkavasta raskaudesta, mutta järki kyllä yrittää muistutella, että flunssaa se vaan on, kun onhan poikakin kipeä! ;) Vauvakuume on täällä siis aivan mahdoton, tai oikeastaan en vauvaa vielä toivo, vaan enemmänkin sitä masuasukkia, eli raskauskuumetta tämä taitaa vielä olla..

Lenni muisti tässä pari päivää sitten kuinka taputetaan. Keväällä sen jo oppi, mutta taito sitten unohtui muutamaksi kuukaudeksi. Nyt pari päivää Lenni on taputtanut ihan jatkuvasti ja nauraa hekottanut samalla, aivan ihana poika! <3

Täällä alkoi nyt satamaan aivan kaatamalla! Onneksi kävimme kaupassa ja ulkoilemassa jo heti aamusella, niin ei tarvitse tuonne ulos enää välttämättä tänään lähteä... Meillä on tänään suunnitelmissa siivousilta, eli Lenni lähtee muutamaksi tunniksi mummulaan ja me miehen kanssa sillä aikaa siivoamme asunnon lattiasta kattoon. Tosin mies ei kyllä taida päästä mukaan tähän sessioon kuin tunniksi, kun tulee töistä kotiin vasta kuuden aikoihin... Täytyy itse olla sitten superahkera!

Mitäs kuuluu Loruttarelle ja Emppuselle? Entäpä heatherille ja tyttösille?

Tulkaahan muutkin tänne jutustelemaan!

Miimi

Vierailija
30/91 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miimille kiitoksia nosteluista, toivottavasti olette jo parempana siellä. Kiva oli kuulla taas Sariastakin, Alexina siellä kehittyy kyllä huimaavaa vauhtia! Ja Heatheria, Lorutarta, Milkmaidia ym. olen minäkin kaipaillut. Nikin on tainneet välittäjät diilata asunnon mukana, kun ei ole kuulunut? ;D

Täällä ei mitään ihmeellistä, sitä samaa väsymystä ja alakuloa vain. Miimin kanssa aikaisemmin kirjoiteltiin poikien taantumavaiheista. Onnilla se kävelemättömyys (tai käveli kyllä sellaista n. viittä askelta mutta ei pidempiä matkoja kuten aikaisemmin) kesti runsaan kuukauden, rupesi tuossa kuun alussa yhtäkkiä kävelemään taas vähän enemmän, ja nyt jo kävelee ihan kaikkialle, ei juurikaan enää konttaa. Juostakin yrittää kovasti ja lyhyitä pyrähdyksiä jo meneekin.

Sanoja (muita kuin omia) ei edelleenkään ole, mutta eipä niillä kiirettäkään. Välineiden käyttöä on oppinut yhä enemmän, tai nämä nyt on kaikki olleet olemassa jo muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen, mutta "mainostettakoon" ;) nyt silti jotain keksintöjä. Esim. Onni on oppinut itse vetämään soittorasiansa käyntiin, osaa kiskoa sohvan alta laatikon (vuodesohva) ja kiivetä sen avulla ylemmäs, osaa laittaa valot (siis ei vain rämpytä vaan ymmärtää että valokatkaisijasta tulee valo), leikkii kylpyankallaan siten että täyttää sen siitä ilmareiästä vedellä ja ruiskuttaa naamaansa, taas täyttää uudelleen jne., osaa avata ja sulkea tietsun dvd-aseman ym. Ei varmaan muiden kuin äidin mielestä mitään ihmeellistä :D mutta kiva on katsoa toisen iloa kun tekee oivalluksia. Ja kun leikkii, ei ole yleensä niin kiukkuinenkaan... Alkavat tosiaan nämä kuukausia jatkuneet jokapäiväiset telkkaritappelut (haluaisin räplätä nappuloita) ym. jo rasittaa:(.

Vierailija
31/91 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tässä jälleen näpyttelen. Hiljaista on täällä, missäs tosiaan ihmiset ovat ?

Minusta on aina ollut äärettömän ihanaa seurata taaperoiden kehitystä tässä iässä, juuri noita ensimmäisiä oivalluksia kun oppivat käyttämään apuvälineitä ja hoksaamaan asioita ja yhteyksiä. Heidän intonsa ja täysillä paneutuminen kaikkeen, hämmästyttää aina yhtä riemulla :) Ja nyt huomaan että seuraan ihan erilailla Alexinan touhuja, sitä jotenkin imee kaiken ja on sellainen kiireetön olo kun katselee tuon pienen ihmisen touhuja, ehkäpä kun kyse on siitä viimeisestä pienokaisesta :) Tuosta puhumisesta, en tiedä vaikuttaako Alexinaan kun on noita isompia niin paljon tuossa ja meillä loruillaan paljon ja lauleskellaan. Naapureilla hauskaa jos kuulevat meitä joskus. Lapsistani osa on tuollaisia varhain puhumaan oppineita ja osa taas myöhemmin. Samoin kävelemään oppimisessa. Siinä Alexina on meidän perheessä sellainen keskiverto oppija. Ja todellakaan ei noilla ole väliä, missä iässä oppii, sitä vaan on niin ihana seurata juuri omaa lastaan, niin suuri ihme tuo pieni kuitenkin on. Juu vaikka välillä väsymyksestä itkien olen häntä pois antamassa, kun on niin puuhakas ettei tahdo iltaisin jaksaa enää perässä mennä :D Taas tällaista hyvin Alexina keskeistä höpöttelyä täältä.

Minä olen kyllä ihan tippunut kyydistä, mitä kaikille muille kuuluu, anteeksi kovin.

Johtuu aivan siitä etten yksinkertaisesti jaksa lukea aina kaikkea ja vaikka luenkin, ei tässä pahvipäässä pysy enää tässä kirjoittaessa mielessä mitä oli kukakin kirjoitellut. Siitä nämä mun hyvin itsekeskeiset juttuni.

Olenkin vähän suunnitellut joska saisi itseään eli lapsenhoitajaa ja lähtisi avoimeen yliopistoon hieman opiskelemaan, saas nähdä tuleeko hommasta mitään, mutta jos ei nyt, niin sitten myöhemmin. Mutta taidan painua nukkumaan kun pienikin uinahti jo unilleen. Mukavaa loppukesää/alkusyksyä kaikille.

Vierailija
32/91 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritalonpätkä odottelee tämän oman myyntiä nyt jonkin aikaa... mutta mun mies on jo toivosta luopunut, kun mä en suostu tinkimään hintaa tästä, niin ei tää kuulemma mene?!

Kesälomakin sujui paremmin kuin odoteltiin tän meidän raivopään suhteen, mutta viimeinen viikko oltiin sitten oksutaudissa kaikki. Ehkä hyvä niin, koska tällä viikolla tuntui sitä olevan tuolla päiväkodissa, niin ei heti tarvinnut olla poissa sairauden vuoksi.

Niin ekä hoito-/työviikko on nyt takana - ja aivan kauheeta on ollut!!! Nappula itkee päivin öin, vaikka äippä olisikin ihan saatavilla, höh... mä kyllä niin mieluusti olisin ollut vielä kotona, mutta ehkä tää on kuitenkin helpompaa mitä nuorempi tuo ipana on, en tiä?!

Nytpä on pyykit valmiin, joten meen niitä ripustelee. Kirjoittelemisiin, nikki :)

ps. omaa napaa tuli taas, mutta en ole oikein ajantasalla teidän keskusteluista tässä vaiheessa, siispä terkut vaan kaikille tasapuolisesti!!

Vierailija
33/91 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, menkat alkoivat kuin alkoivatkin tuossa 4pv sitten ja ovat jo loppuneetkin. Onneksi. Ehdin jo varata gynelle ajan, mutta tänään just peruutin :).

Nyt aletaankin sitten kolmatta yrittämään... hieman olen vielä kahden vaiheilla, kun taloudellinen tilanne ei ole kovin hyvä.. Mutta toisaalta, tuo 30v ikäraja lähenee mulla koko ajan, joten kun kerran kolmas halutaan niin kovasti, niin ratkaisun aika alkaa olla käsillä...

Miimi: en oikein muuta vinkkiä osaa tarjota, kuin sen, että alusta alkaen omaan huoneeseen omaan sänkyyn vaavi nukkumaan :D! En mä keksi mitään muuta syytä tähän meidän hyvinnukkumiseen kuin tuon. Jotenkin epäilen, etteivät mitkään geeni-jututkaan tämmöisiin asioihin vaikuta.

Ria on alkanut itse ilmoitta nklo 18 illalla, että nyt olisi nukkumaanmeno aika. Ria hakee tyynyn ja laittaa sen lattialle, katsoo mua vaativasti, laittaa pään tyynyyn ja peukun suuhun. Silmät kiinni.

Yleensä se tarkoittaa siis, että nyt huttua pöytään ja pesulle ja nukkumaan :).

Heps, nyt takaisin hommiin!

heather

Vierailija
34/91 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita.

Oltiin jo toisella sivulla menossa, joten tulin nostelemaan.

Meillähän muuten on herra nukkunut omassa huoneeseen neljä kuukautisesta, mutta ei se koskaan yöuniin auttanut. Samanlainen hilluja on edelleen. Yksi kokonainen yö (eli kymmenen ja kuuden välillä ei herätystä) on takana viimeisen kohta 1v4kk aikana. Nukahtamisen suhteenhan meillä kyllä ei ole ollut ongelmaa, se iltariehuminen loppui heti kun meni omaan huoneeseen.

Monumentista ja Mimistä oli tosi kiva kuulla pitkästä aikaa. Hienoa että Suomeen paluu on tapahtunut sujuvasti. Ja onhan täällä kesäheinissä tosissaan näitä tirppanoita muitakin, tärkeintä et kasvaa sillä omalla käyrällään.

Mites Nikin namusella meni rokote? Meillä ei tullut mitään siitä MPRV tokasta rokotteesta, ihan pientä lämmönnousua, mut toisaalta samaan aikaan oli flunssaa joten saattoi johtua siitäkin.

Nyt lepuuttamaan, rehkin aamulla ulkona multakasan kanssa eikä "Julia" oikein arvostanut sitä.

-E-

Vierailija
35/91 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eipä tuo haittaa muuten kuin aina saa valita uusin ekaksi, kun on pinolla jo tuota pituutta.

No, meillepä ei sitten mitään piikkiä annettukaan ja muutenkin meni huutamiseksi koko neuvolareissu. Paino otettiin "kotikonstein" ensin namu äipän sylissä ja sitten äippä yksin, kun ei tuo nappula suotunut hetkeä olemaan aloillaan. Päänympäryksen se tätsy jätti suosiolla väliin ja pituuskin oli arviomittaus... Hih, ja neuvolakorttiin tuli VAAN, että hieman vierastaa ;)

Sen verran sain kysyttyä siltä huutamiselta, ettei kuulemma tarvii olla menkoista huolissaan, jos vielä imettää?!

No, tää viikko olikin sitten isoveikan vuoro sairastaa. Kolmeysin kuumetta, eikä oikein muuta, että samaa virusta varmaan silläkin. Seuraavaksi sitten mun vuoro, hope not, kun töissä on taas kaikenlaista menoa ja miitinkiä, ei olisi varaa olla pois...

Ei muuta, terkut vaan täältäkin nikkilän suunnalta :)

Vierailija
36/91 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hiljaiseksi on meidän taaperopino käynyt. Itsellä hirveä kiire töissä (niinkuin aina), joten kaikki kirjoittelut on jääneet vähemmälle.

Voi Nikkiparkaa kun on alkanut työt huonosti! Toivottavasti pian kuitenkin pikkuinen tarhaan tottuu. Me ollaan illat pyhitetty kokonaan leikeille ja halittelulle kun ei tuota yhteistä aikaa kuitenkaan ole kuin se muutama tunti töiden jälkeen.

Kävin muuten rakenneultrassa tänään, kaikki mahassa kunnossa.

Ja nyt on miesten hampipesut ohi, joten menen antamaan hyvänyön pusun pienelle köhisijälle (tarhatuliaisia sekin).

-Ellu, Julle ja uusi tulokas -09-

Vierailija
37/91 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikin ehtinyt nostella pinoa. Taitaa porukalla tosiaan olla kiireitä, enkä itsekään ole laiskuuttani kirjoitellut. Eipä meillä mitään uuttakaan ole kerrottavana. Onkohan meitä vielä monta, joilla ei ole yhtään läpi nukuttua yötä?? Ei mua yhtään kyrsi, kunhan kysyn...;-)

Vierailija
38/91 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla nikkilän kuulumisia!

Voishan sitä aloittaa uuden pinon loppuvuodelle, mutta en ole saanut aikaseksi..

Meille ei erityistä. Tyttö kasvaa ja kehittyy koko ajan. Yöelämää on edelleen vaihtelevassa määrin. Yhtään kokonaista yötä ei ole plakkarissa vieläkään, mutta eiköhän se siitä joskus. Puhetta tulee koko ajan enemmän, vaikka eihän noissa jutuissa juurikaan tolkkua ole. Hyppii meinaan "pikkasen" asiasta seittemänteen...Kaksi sanaisia "lauseita" on jo paljon tyyliin "oki kii"=ovi kiinni, takki pois, puku pois, vaippa pois ym. ym. Osaa pöydässä pyytää eipää, uuttoa (pohjaton juuston suhteen), paitoa, että, kurkkua soraärrällä..Hauskaa kuunneltavaa:-)

Potalle en tuota neitiä kyllä saa. Hän ilmoittaa kakasta, mutta vasta sitten kun se on jo housussa. Potalle yritän istuttaa, mutta ei hän pysy siinä sekuntia kauempaa enkä rupea väkisin siinä pitämään. Eiköhän se siitä joskus.

ÄÄh, siivota pitäis. Vieraita tulossa torstaina. Mukavaa syksyä kaikille!

Vierailija
39/91 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... hep! Täällä edelleen jokainen yö rikkonainen. Viime yönä sen 6 kertaa herättiin, mutta toisaalta nyt ollaankin flunssassa. 2 kertaa vähintää joka yö, 12-02 ja 05-06 välillä.

-E-

Vierailija
40/91 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Voi Nikkiä ja Namua, toivottavasti tarhassa on jo alkanut sujumaan paremmin! Eiköhän se siitä ajan kanssa helpota! Olen kyllä miettinyt, että miten koskaan voin jättää tuota poikaa hoitopaikkaan (ei nyt toistaiseksi ole vielä ajankohtaistakaan), kun tuo itkee perääni ihan jatkuvasti, vessaankaan en voi mennä, ilman että toinen huutaa kurkku suorana. Ainoastaan äitini kanssa Lenni viihtyy hyvin, muiden kanssa itkuttaa, niin isäkään ei kelpaa lainkaan. Ollaan kyllä yritetty lisätä isä-poika-aikaa, mutta ei se tunnu auttavan :(

Juu ja Senniina, ei täälläkään kokonaisia öitä nukuta. Välillä Lenni nukkuu n. 20-06 yhdellä heräämisellä, välillä herää kahden maissa virkeänä riehumaan pariksi tunniksi ja välillä heräilee n. tunnin välein KOKO yön. Gaaah!! Kamalan vaihtelevaa on nukkuminen täällä siis ja aina illalla jännitetään miehen kanssa, että millainen yö on tulossa! ;) Ehkäpä joku onnellinen aamu heräämme ja huomaamme nukkuneemme koko yön kertaakaan heräämättä. :)

Aaaks, mun piti ehkä jo puoli tuntia sitten alkaa siivoamaan, mutta jumiuduin koneelle.

Miimi