Miehen vanhassa lompakossa kuva eksästä
Siivosin paikkoja ja löysin miehen vanhan lompakon, jota hän ei ole käyttänyt pariin vuoteen, koska osti uuden. Löysin vanhasta lompakosta miehen ja tämän eksän yhteiskuvan, joka oli käännetty ylösalaisin. Tuli todella paska fiilis, koska tuo kuva on ilmeisesti kulkenut miehen mukana vielä ensimmäisen seurusteluvuotemme ajan ja myös silloin, kun mies oli ulkomaankomennuksella. Sanokaa nyt, että olen ihaa hölmö, kun mietin tällaisia.
Kommentit (16)
Olet ihan hölmö. Mun lompakossa on sellaisia kuittejakin, joiden 10v syntymäpäivä on jo vietetty.
Olet ihan hölmö, kun mietit tuollaista.
Ole hyvä!
Voi, munkin lompakosta löytyy vaikka mitä jäämiä entisestä elämästä, ei se tarkoita mitään.
Heitä kukkaro kuvineen roskikseen ja unohda koko juttu!
Heitä sekä lompakko että ukko pihalle, se käy tumputtamassa sille kuvalle aina kun käännät selkäsi
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Enhän voi heittää toisen tavaroita roskikseen kysymättä lupaa! Olisi jo melko katkeraa.
ap
Minulla kaikissa vanhoissa lompakoissani on ne kuvat ja aineisto siltä ajalta. En siirrä eteenpäin kuin käytettävät kortit ja rahat. Vanha lompakko on kiva muisto vanhoista asioista sellaisenaan ja vanha tyttöystävä on kuulunut aikaisempaan elämään. Ole tyytyväinen hänestä nyt.
Voi luoja kuinka katkeria ämmiä täällä liikkuu! Itse en niin usein oman lompakkoni sisältöä tutki ja kerran sitten tein sen ja huomasin että siellähän oli iso nippu kuvia eksistäni ja lisäksi löytyi kondomi vuosien takaa, oltiin tuohonkin mennessä oltu nykyisen muijani kanssa lähes 5 vuotta yhdessä eikä kumiakaan oltu käytetty 5 vuoteen. Sääli sun miehelle ap. M31v
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja kuinka katkeria ämmiä täällä liikkuu! Itse en niin usein oman lompakkoni sisältöä tutki ja kerran sitten tein sen ja huomasin että siellähän oli iso nippu kuvia eksistäni ja lisäksi löytyi kondomi vuosien takaa, oltiin tuohonkin mennessä oltu nykyisen muijani kanssa lähes 5 vuotta yhdessä eikä kumiakaan oltu käytetty 5 vuoteen. Sääli sun miehelle ap. M31v
Näinpä! Mutta onneksi avauduin tänne sen sijaan, että olisin puhunut asiasta miehelle.
ap
olet ihan hölmö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ei todellakaan. Omat lompsanne saatte viskata mihin lystäätte mutta toisten tavarat on toisten.
Laita omaasi joku hunksi ja avaa lompsaa niin, että mieskin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Laita omaasi joku hunksi ja avaa lompsaa niin, että mieskin näkee.
Mistä ajattelit, että ap:n mies tykkää hunkseista?
Älä puhu paskaa.