Miten mies saa minut kullakseen (ehkä)
No olemalla ensinnäkin silmääni miellyttävä, mutta se siitä. Luonteeseen: miehen täytyy USKALTAA puhua suoraan haluistaan, toiveistaan, mistä ikinä. EIKÄ olettaa, että minä luen ajatukset ja hoidan homman himaan.
Mies ei saa vittuilla minulle raivostuttavalla tavalla. Kevyt vinoilu on jees.
Yksi ukko vittuili minulle ihan tosissaan ja sanoi, etteivät kemiamme kohtaa. Pian hän sitten harmittelikin, kun oltiin päästy niin hyvin juttuun ja sitten se loppui. TÄH?!
Mies ei saa töksäytellä asioita. Hänen täytyy näyttää, että valintani ovat fiksuja eikä kyseenalaistaa niitä (jos ne todella ovat fiksuja)
Mysteerimiehet ovat maailman raivostuttavin laji. Mysteerimies on yllä mainitun kaltainen mies, joka on kiinnostunut, vai onko sittenkään, sitten aukoo naamaansa ja katoaa tullakseen takaisin surkuttelemaan. Ei näiden perässä pysy hullukaan! Sitten minun naisena pitäisi tehdä jotain strategisia siirtoja miehen puolesta ja argh, JOO EI! Minä en miehiä liehittele.
Tiedän kuulostavani provolta, mutta en ole. Ja alanuolia satelee mutta sadelkoon, minä olen minä! 😀❤
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mua on muuten jokatyöpaikkaan pyydetty aina takaisin. Mistäköhän sekin johtuu.. ;)
Viestisi vaikuttavat olevan osoitettu jollekin tietylle. En kuitenkaan ole se joku tietty, valitan.
Vierailija kirjoitti:
Ei itseluottamukseni ole aina hyvä. Itken myös paljon huonoja kokemuksia, mutta nousen niistä. Mutta silloin täytyy vetää rajat ja johan kohta hymyilen taas. Ja tällöin miehet usein palaavat, kun huomaavat ettei minua kohdella kuin roskaa.
Roskana kohtelevat pitää lakaista roskikseen, miksi haalit semmoisia miehiä? Ehkäpä sen prinsessoinnin takia. Haluavat vain miellyttää sinua, jotta voisivat tutkia alushoususi pesumerkintöjä... Miksi et tapaile Miehiä?
T: Ylimielinen yllättäjä prinsessa mekossa.
Tapailen kyllä miehiä. Mutta totuuksia ei aina näe heti. En kai minä ilkeisiin miehiin sekaantuisi, jos tietäisin.
Hienoa. Tulepa parinkymmenen vuoden päästä kertomaan miten kävi. Löytyikö se prinssi prinsessalle vai vieläkö etsit. Ja mietipä miksi joudut niin montaa kokeilemaan. Eikö kehno ihmistuntemuksesi erota vielä niitä itselle sopivia, kaipaatko eniten sitä alkuvaiheen viehätystä? Ja yritä kasvaa ihmisenä ennen kuin lapsia alat tekemään, parisuhdetta miettiessä voi ruveta pohtimaan myös millainen on äitinä ja nuo prinsessa-äidit ei taida olla lasten kannalat niitä kivoimpia (vai toteuttaako ne lapsetkin kaikki toiveesi?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua muuten pyydettiin takaisin. En suostunut. Loput sä tiedätkin.. ;)
Sen siitä saa, kun muita kiusaa. Mutta mahdoitko oppia mitään? Et..
Mitä ihmettä selität? Yritä päästä yli kiusaamiskokemuksistasi, ne eivät kuitenkaan ole ulkopuolisten syytä. Minä en edelleenkään kiusaa ketään, näytän vain miehille etten ole roskaa.
Yritänkin. Ovat vain vielä kovin tuoreessa muistissa.. ;)
Mutta miksi sä puutut mun ja tuon toisen keskusteluun?
Ja ettenkö olisi hyväsydäminen! Sä olet kyllä kiittämättömin ämmä, mitä maa päällään kantaa.. :D
Tapailen kyllä miehiä. Mutta totuuksia ei aina näe heti. En kai minä ilkeisiin miehiin sekaantuisi, jos tietäisin.
Ethän ole liian helppo, avautuuko reitesi helpostikkin saatuasi tekorakkautta roskamiehiltä?
T: Tuleva hiusten silittäjäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä selität? Yritä päästä yli kiusaamiskokemuksistasi, ne eivät kuitenkaan ole ulkopuolisten syytä. Minä en edelleenkään kiusaa ketään, näytän vain miehille etten ole roskaa.
Yritänkin. Ovat vain vielä kovin tuoreessa muistissa.. ;)
Mutta miksi sä puutut mun ja tuon toisen keskusteluun?
Ja ettenkö olisi hyväsydäminen! Sä olet kyllä kiittämättömin ämmä, mitä maa päällään kantaa.. :D
Siis et sä a.p..
nuo prinsessa-äidit ei taida olla lasten kannalat niitä kivoimpia (vai toteuttaako ne lapsetkin kaikki toiveesi?).nuo prinsessa-äidit ei taida olla lasten kannalat niitä kivoimpia (vai toteuttaako ne lapsetkin kaikki toiveesi?).
Ei tietenkään. Hehän ovat LAPSIA, eivät AIKUISIA.
Ja prinsessa äidithän ne juuri parhaita ovat. Sivusta seurannut. ;)
Jos ihminen käyttäytyy hyväsydämisesti, hän on hyväsydäminen. Vai pitäisikö naamalle sylkeä ja entäs jos ei yhtään haluta sylkeä? Nih..
Ap on tyypillinen prinsessasyndroomaan sairastunut pikkupissis
Laitappa AP kuule päälle vaikka miesten housut ja leikkaa tukkasi lyhyeksi. Testosteronia ainakin tuntuu olevan niin paljon ettet pysty naista edes esittämään. Partakin varmaan jo kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä mun tatvinnut muuten taaskaan tehdä tai sanoa yhtään mitään. :D Karma tai mikälie..
"Rehellisyys maan perii." ;)
Roskana kohtelevat pitää lakaista roskikseen, miksi haalit semmoisia miehiä? Ehkäpä sen prinsessoinnin takia. Haluavat vain miellyttää sinua, jotta voisivat tutkia alushoususi pesumerkintöjä... Miksi et tapaile Miehiä?
T: Ylimielinen yllättäjä prinsessa mekossa.