Minkälainen ihminen käy k-kaupoissa
Kromosomien määräkö sen määrittää vai mikä saa ihmisen menemään näihin kauppoihin kun lidlit ja s-kaupat tarjolla
Kommentit (23)
Semmonen joka arvostaa hyviä tarjouksia plus henkilökohtaisia etuja ja pitää myös tuotteiden kotimaisuutta tärkeänä!! :)
Laatua ja monipuolista valikoimaa arvostava henkilö.
Minä. Prisman valot liian kirkkaat ja coop pettymys. Pikku kaupat kalliita. Käyn cittarissa. Sijaintikin hyvä mulle.
Minä olen käynyt tänäänkin ja viime viikolla joka päivä.
Käyn kahdessa K kaupassa tuossa lähimarketissa ja sitten kauempana K Supermarketissa. K market nyy hieman edullisemmin joitakin tuotteita.
Välillä kyllä tykkään käydä myös S marketissa ja Prismoissa, ne ovat vaan jo liian isoja, ei jaksaisi niitä pitkiä matkoja isossa kaupassa.
Parempi ihminen. Alemman tason oliot käy Prismassa
Öööö. En kyllä ymmärrä niitä ihmisjoukkoja.
AP.
Minä, osa-aikainen siivooja. Lidlissä ja Prismassa on kyllä jotain tuotteita, mitä olen erikseen hakenut, mutta tykkään niin lähi-Cittarista kuin oman asuinalueen K-Marketista. Teen kuukausittain Cittariin tilauksen ja täydentelen K-Marketista. Joskus työmatkalla/kotimatkalla saatan pysähtyä Prismaan/Lidliin.
Jo edellämainitut omien ostojen perusteella kohdennetut tarjoukset, bonusjärjestelmän helppous (ei tarvitse vilautella äppejä kassalla jne) sekä yleisesti valikoima ja kaupan viihtyisyys.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ihminen. Alemman tason oliot käy Prismassa
Prisma vielä menettelee, mutta Lidl...😬
Sano ulkomaalaiselle turistille että käydään kkk-marketissa. Kuten yhden kaupan päällä oli monta k:ta.
Laaja juustovalikoima. En tarkoita niitä muoviin pakattuja.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen joka arvostaa hyviä tarjouksia plus henkilökohtaisia etuja ja pitää myös tuotteiden kotimaisuutta tärkeänä!! :)
Totta. Sekin on etu, että voi itse jättää tuotetoiveita, jotka kauppias toteuttaa, jos katsoo sen asialliseksi.
Käyn Cittarissa koska paikallinen Prisma on huonosti johdettu.
Rikas tai rahan päälle ymmärtämätön.
K-kaupat on tosi kalliita. "Tarjoukset" on S-ryhmän normihintoja.
Käyn prismassa pari kertaa vuodessa, muuten K-kaupoissa.
Minä.👴🏻 Oujee!🥳