Axl jatkaa
http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/axl-smith-twitterissa-en-t…
Tajuais jo olla hiljaa...
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Näin kaupassa kun Paasonen osti einespullia ja pakkasi banaanit muovipussiin.
Ja vielä kehtaa kysellä, miksi pitäisi pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/axl-smith-twitterissa-en-t…
Tajuais jo olla hiljaa...
Axl jatkaa mutta lopettaka te uusien alotuksien tehtailu, ketä enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti ei osaa lopettaa. Oikeudenkäynnistäkin Axl varmasti tekee valtavan shown.
Axlko tekee shown? Kyllä se on ihan muut jotka ei osaa antaa olla. Sairasta jatkaa tällästä soopaa. Ettekö nyt jo antais olla. Ja ei, en todellakaan ole mikään aksu fani vaan päinvastoin täälläkin olen päivitelly tätä asiaa, mut nyt on kyl mun mielestä täytyy antaa olla jo. Asianomaiset hoitakoon asian loppuun. Ei kuulu meille enää.
T. Yks Av-mamma
Lol. Axl anna jo olla.
Tänään oli raskas päivä ja noi Paasosen jutut nauratti oikeasti. Eihän niissä puhuttu Axlista mitään. Itse yhdisti ne itseensä ja miten se kalikka ja älähtäminen menikään?
Antakaa Axlin elää ja kommentoida, ei kai sillä nyt mitään puhekieltoa ole vaikka menikin ryssimään asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Axlin elää ja kommentoida, ei kai sillä nyt mitään puhekieltoa ole vaikka menikin ryssimään asiansa.
Axl ei tunne elävänsä tai ylipäänsä olevansa olemassa ellei peilaa itseään somea vasten.
Toivottavasti puhuu vielä paljon. Se on nykyään paljon viihdyttävämpi kuin ennen video-gatea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Axl ei tunne elävänsä tai ylipäänsä olevansa olemassa ellei peilaa itseään somea vasten.
Totta. Sille vois tehdä hyvää ottaa tauko somesta ja lähteä vaikka reppureissaamaan. Olettaen, että se saa poistua maasta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti puhuu vielä paljon. Se on nykyään paljon viihdyttävämpi kuin ennen video-gatea.
Totta!Tää nyt on turhan laimea juttu ellei se Kasmir edes kommentois asiaa.Se Paasoselta anteekspyynnön vaatiminen pisti sentään naurattamaan.
Koska se on vaatinut anteeksipyyntöä?
Wow, missä ihmeessä on tämän ketjun "jankutijankjankutiwänkwänk" -kommentti?! Hey dude, tulehan nopeasti jo puolustamaan Äkseliiii!!
Vierailija kirjoitti:
Wow, missä ihmeessä on tämän ketjun "jankutijankjankutiwänkwänk" -kommentti?! Hey dude, tulehan nopeasti jo puolustamaan Äkseliiii!!
En jaksa enää.Äkseli on nyt omillaan.
T.Kasmir
Eikö akseli ollu maikkarilla duunissa vai miltä kanavalta niitä tvoffeja yms paskoja on tullut? Luulisi että joku laki säätelee mitä työnantaja saa julkisuuteen kertoa nykyisistä tai entisistä työntekijöistään.
moi, mä olen ranualta ja täällä syödään vain ranskalaisia perunoita, koko maailma tuntee ranuan meidän ranskiksista, akselista me ei olla kuultu mitään.
"Ei kuulu enää meille"? Sinäkö sen määräät mistä täällä keskustellaan? Pysy poissa palstalta, jos et kestä keskuslunaiheita. Ja kuten palstan nimi sanoo: Aihe vapaa.