Mikä aiheuttaa kamalan ison otsan?
Perhekahvilassa tuli vastaan äiti, jolla oli kamalan iso otsa, sellainen siis todella ulkoneva, joka joillakin vauvoilla on. Lapsillansa oli samanlaiset. En kehdannut kysyä mistä johtuu, mutta ehkä täällä joku tietäisi? Oli sen verran erikoisen näköistä, että en usko menevän pelkkään normaalin "ihmiset nyt ovat eri näköisiä" -vaihtelun piiriin.
Kommentit (24)
Kallon luiden luutumishäiriö voi aiheuttaa sellaisen todella ulkonevan otsan.
Mulla kans pistää slmään jos on iso otsa.. no esimerkiksi sillä yhellä salkkarien näyttelijällä on karmee otsa, puolet naamasta otsaa.
Jos tekee lapset serkkunsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy häneltä itseltään?
En sentään kehtaa mennä tuntemattomalta kysymään "miksi sulla ja sun lapsilla on jättimäinen otsa", hei haloo.
Ap
Olen huomannut, että just ne kummajaisgeenit tuppaa periytymän lapsille.
Eli jos on joku kumma piirre, niin se just on lapsillakin.
Olen kuullut, että ihmisessä elää sellainen loinen, joka aihettaa iso-otsaisuutta. Varo, se on tarttuva!
Jos ei olisi kupera otsa vaan suora ja vain vähän keskimääräistä otsaa korkeampi, niin se olisi mielestäni hyvä merkki. Mahtuisi isompi aivoalue oksalohkoon ja ovatkin monesti älykkäämpiä kuin matalaotsaiset ja matala-viisto-otsaiset.
Olen minäkin joskus nähnyt kupera-iso-otsaisia, mutta ei ole tullut esim työkavereinani vastaan, tosin kuin noita älyköitä.
Sukurutsaus aiheuttaa sen. Varma tieto.
Nauhakengät. Nauha auki-> kompastus -> ohta halki tai turvoksissa...?
En ymmärrä miten sen näköinen voi saada miehen ja siten myös jatkaa sukua..
fas-lapsilla / aikuisilla oudot piirteet ja pään muodo.
Vierailija kirjoitti:
Nauhakengät. Nauha auki-> kompastus -> ohta halki tai turvoksissa...?
No kömpelö perhe.
ulkoneva luisuotsahan on pieni? sellainen missä kulmakarvojen ja hiusrajan välillä on ehkä puoli senttiä..
K
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten sen näköinen voi saada miehen ja siten myös jatkaa sukua..
Tämä ei ole ap, älä viitsi provota.
Oikea ap
Veikkaan geenejä. Ihmiset nyt vaan on erinäköisiä.