Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla krapulassa?

Vierailija
28.03.2016 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen krapulan takia olin kuukauden juomatta. Nyt tuntuu että voisin pistää paremmaksi.

Vierailija
22/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea krapula tulee 3 päivän putken jälkeen kun on ollut jossain mökillä. Tosi tyhjä olo, mutta ei välttämättä niin paha enää. Sit kunnon ruokaa ei jaksa syödä pariin päivään. Kuluu vaan limua ja sipsiä ja roskaruokaa. Työt menee niin ja näin puoliteholla ja muutenkin olo on "ei kiinnosta".

Krapula vaikuttaa aivokemiaan useita päiviä. Sen huomaa siitä kun hermot on tiukalla 3-4 päivää juomisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä: hikoiluttaa ja närästää.

Joskus: pää kipeä ja silmät jonkin verran turvoksissa.

Erittäin harvinaista: tapahtunut mulle kolmesti ja olen ryypännyt varmaan yli 300 kertaa elämäni aikana, on se että herättyä krapulassa koko selkärankaan sattuu helvetisti, sellainen särkevä kipu jota mikään asento ei helpota ja tuo kipu kestää muutaman päivän. Tuo kipu on siitä erityisen paha että siinä ei ole mitään taukoa vaan se on jatkuvaa joka hetki sen muutaman päivän jonka se kestää. Varmaan jotenkin hermosto on mennyt ylikierroksille tai jotain.

T: 32v mies.

Vierailija
24/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrkkäilyn, pikku päänsäryn ja tärinen vielä kestää. Unettomuus, morkkis ja hermojen kiristys ovat niitä pahempia. Mistä se morkkiskin tulee vaikkei ole mitään pahaa tehnyt? Yrttilinja houkuttaa vahvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän