Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

deittailun säännöt

Vierailija
28.03.2016 |

Menee hermot.. Tapailin parisen viikkoa miestä, sit mies oli valmis jatkaa tapailu suhdetta vaikka ei ollutkaan 'varma' jutusta. Mä tietty koin sen että ei kannata jatkaa, jos toinen ei tiedä.. No kumminkin mies oli yhteyksissä seuraavana päivänä ja sovittiin että viestitellään ja nähdään. Mä en kuitenkaan laittanu mitään viestiä, ajattelin että ne oli tekosyitä että pelkää epäonnistumista jne että siksi ei mies ole täysin ihastunut. Hän kuitenkin laitto minusta yllättäen viestiä hyvää viikonloppua ja kertoi mitä hänelle kuuluu..Vastasin siihen ja vielä kysyin mitä hänelle kuuluu ja viestiteltiin kuulumisia. Nyt miehestä ei ole kuulunut pariin päivään.. Että mitä teen, poistanko taas yhteystiedot vai 'odottelenko' vielä viestiä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä lisää että mies laitto tuon yllättäen viestin viikon kuluttua edellisestä, siksi koin sen niin yllättävänä. Olin jo poistanut hänen numeron että en laittaisi viestiä..

Olisko jollain hyviä ideoita?

Vierailija
2/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no sinuna kysyisin että nähdäänkö tms. Mä en ainakaan jaksa mitään tyhjänpäivästä viestittelya ja kuulumisten vaihtoa. Suora kysymys vaan, johon suora vastaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysyisinkö tapaamista jos toinen ollut ekana epätietoinen, mut kumminkin ollut yhteyksissä? En jaksaisi tosiaankaan vaiheilua...

Vierailija
4/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laittais nyt mitään. Jos tyypistä kuuluis vielä niin kysyisin et mitä sä koodaat, haluatko tavata vai jutteletko vain tyhjänpäiväisiä. Ja sit eteenpäin jos ei osaa päättää tai ei vieläkään ole varma. Miehiä riittää.

Vierailija
5/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos muilla neuvoja? Ap

Vierailija
6/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tätä mietin itsekin että nyt en viestitä tai kuumota, että mies kyllä tietää jos haluaa olla yhteyksissä... ap

Vierailija
7/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kysyisinkö tapaamista jos toinen ollut ekana epätietoinen, mut kumminkin ollut yhteyksissä? En jaksaisi tosiaankaan vaiheilua...

Kysyisit. Jos kieltäytyy, poistat numeron etkä enää jatkossa vastaa mitään, jos viestittelee. Yksinkertaista

Vierailija
8/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiei.. Musta tuntuu että haluaisin viestittää mutta en halua olla vaan varalla. Ja ihan helppo siinä heti saatavilla. Sellainen ei sit kestä arkea. Pitää molempien haluta olla yhteyksissä... Ap vaiheilee..

Vierailija
9/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Nykyään ei malteta antaa aikaa tunteiden syntymiselle. Jos viestiä tulee vaikka pienen tauonkin jälkeen, niin onhan se merkki siitä että on ajatellut sinua. Ei se aina sitä tarkoita että pillua se vaan on vailla. Se onko miehen motiivi pelkkä seksi, vai onko oikeasti ihastunut, pitää päätellä muiden merkkien mukaan kuin vain sen, että ihastuiko heti ensi näkemältä. Ainakin hän on rehellinen. Ne pillunvonkaajathan on juuri niitä jotka "rakastuu" tulisesti heti ekasta tapaamisesta, aina siihen asti kun on saanut sitä pillua ja häipyy kuin tuhka tuuleen.

Vierailija
10/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet "ihastu täysin" ja päätä, että tämän naisen minä saan. Toisilla tunteet heräävät, jos osoittautuu, että se on molemminpuolista. Voi siis olla, että mies epävarmana ja kohteliaana antoi sinulle tilaa perääntyä. Kun hän kerran lähetti viestejä, sinulla on nyt mahdollisuus ehdottaa, miten mennään tästä eteenpäin. Tyhmintä olisi jatkaa harvakseen viestittelyä ja olla sanomatta, mitä sinä toivot. 

Vierailija
11/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole vonkaaja. Hän on varsin älykäs ja hyvä tyyppi. Joten siksikin haluaisin antaa hänelle aikaa, enkä kuumottaa. Mutta tuosta miesten tunteiden syntymisestä haluaisin kuulla lisää. Luottaako siihen mitä sanoo että pelkää epäonnistumista, mikä voi olla tietty tottakin vai ajattelenko että antaa olla koko homman??? Ap

Vierailija
12/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet täältä? Ei tähän ole olemassa oikeaa vastausta. Jos pidät miehestä, niin miksi sinun pitäisi antaa asian olla? Deittailun säännöt? Ei ole mitään absoluuttisia sääntöjä, tee niin kuin parhaalta tuntuu ja katso kuinka käy, voit myös itse olla aktiivinen. Mikä sinua tässä epäilyttää? Miksi miehen pitäisi olla etukäteen varma, että voisitte jatkaa tapailua? Selvästi molempia kiinnostaa ainakin vähän, jatkakaa tapailua, sillähän se selviää. Ei ole myöskään olemassa mitään yleispätevää kaavaa miesten tunteiden syntymisestä.

Vierailija
13/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt suoraan vain suoraan. Et menetä siinä mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi