Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olit irc-galleriassa 2000-luvun alussa!

Vierailija
28.03.2016 |

Uskallatko paljastaa mikä oli nikkisi? Hauska nähdä muistanko sinut. Itse en kehtaa kertoa kun joku kuitenkin tunnistaa, haluan pysyä anonyyminä.

Kertokaa myös keitä ihailitte! Katsotaan jos löydämme omia nikkejämme muiden ihailulistalta :D
Itse en muista kuin sunprincessin joka oli mielestäni ihan täydellinen. Ja sitten yksi mustahiuksinen nainen jolla oli kaikki vaatteet vaaleapunaisia ja yhdessä kuvassa luki kuvatekstinä: "Trollinenä". Muistutti tosi paljon Crazy Townin Butterfly-musavideon mustahiuksista naista. En tiedä oliko ottanut vaikutteita juuri siitä. Mutta hän seurusteli miehen kanssa joka oli ihan Crazy Townin blondin laulajan näköinen.

Kertokaa tekin omia muistojanne irc-galleriasta, mitä tahansa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siellä vieläkin. Harmi että paikka on nykyään vähän hiljainen, mutta on se silti someista paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole ketään ikäisiäni...!? Ap

Vierailija
4/7 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liityin IRC-Galleriaan muistaakseni 2005. Oli kyllä hauska someyhteisö :D Ei ollenkaan niin vakavastiotettava kuin Fabo.

Vierailija
5/7 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin galleriassa, mutta en halua paljastaa nikkiäni. Jonkun aikaa sitten joku itseasiassa aloitti täällä av-palstalla keskustelun, että muistaako joku minua galleriasta ja onko minulla jotain instagram/tms-tunnuksia. En ole oikein ikinä tykännyt olla esillä, joten oli aika omituinen tunne kun joku vielä kymmenen vuoden jälkeenkin osasi kuvailla jonkun siellä esillä olleen kuvani.

Vierailija
6/7 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta irc-galleriassa oli vittuilla teinixeille, jotka eivät oikeasti irkanneet.

Vierailija
7/7 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta irc-galleriassa oli vittuilla teinixeille, jotka eivät oikeasti irkanneet.

Mua ei niinkään haitannut jos jollain oli galleriassa kuvia vaikka ei irkannut, mutta se mua häiritsi jos joku viittasi galleriassa toisille kommentointiin irkkaamisena. Mulla oli yks kaveri, joka teki niin ja näin joka kerta punaista kun se selitti irkkaamisestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme