Miten tarkkoja USA:ssa ollaan 21-ikärajan kanssa?
Oltaisiin tammikuussa menossa Miamiin ja haluaisin altaalla nauttia joitankin drinkkejä mutta olen silloin vain 20. Ei ole mitään tarvetta päästä klubeille mutta olisihan sekin kivaa
Kommentit (27)
Usahullulla mietinnät taas tulilla
tarkoitat varmaan että miten tarkkoja ollaan kyseisessä osavaltiossa asian suhteen.
Mun kokemus on vaan New Yorkista, menin yhteen drinkkibaariin. Poke kysyi kaikilta paperit, meitä oli siinä jonossa kymmenisen henkeä. Kukaan meistä ei ollut alle 40v.
No eikö siellä voi joutua pidätetyksi.
Seuraan yksiä tubettaja, jotka tutkii hylättyjä rakennuksia. Joutuivat pidätetyksi syynä trespassing. Joutuivat selliin vuorokaudeksi ja monen tonnin takuut maksettavaksi.
Jenkeissä ollaan aika tiukkoja kaikesta ja ymmärtääkseni alaikäisenä ryypänneitä pidätetään siellä.
Vierailija kirjoitti:
No eikö siellä voi joutua pidätetyksi.
Seuraan yksiä tubettaja, jotka tutkii hylättyjä rakennuksia. Joutuivat pidätetyksi syynä trespassing. Joutuivat selliin vuorokaudeksi ja monen tonnin takuut maksettavaksi.Jenkeissä ollaan aika tiukkoja kaikesta ja ymmärtääkseni alaikäisenä ryypänneitä pidätetään siellä.
Aika rajua jos 20v ihmisiä aletaan pidättelee ja tuhansien dollarien sakkoja
Vierailija kirjoitti:
tarkoitat varmaan että miten tarkkoja ollaan kyseisessä osavaltiossa asian suhteen.
joo
Mene Wisconsiniin. Siellä saat juoda 15-vuotiaana jos olet aikuisen seurassa.
On yleensä tarkkaa. Näin ainakin omat kokemukset.
Vierailija kirjoitti:
Mene Wisconsiniin. Siellä saat juoda 15-vuotiaana jos olet aikuisen seurassa.
Haluaisin nimenomaan lämpimään
Ota vanhemmat mukaan niin onnistuu luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen menossa isäni kanssa mutta miten se muuttaa asiaa? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useissa osavaltioissa ei ole kiellettyä, jos vanhemmat tarjoilevat alkoholia alaikäiselle. Mutta isäsi pitää ostaa se juoma. Tarkista kuitenkin vielä tilanne, ettette joudu molemmat vaikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useissa osavaltioissa ei ole kiellettyä, jos vanhemmat tarjoilevat alkoholia alaikäiselle. Mutta isäsi pitää ostaa se juoma. Tarkista kuitenkin vielä tilanne, ettette joudu molemmat vaikeuksiin.
Hitsi just Floridassa ei ole noin..
No ne kyllä kysyy aina paperit, niinku Suomesakin kysytään 18v. ikärajaan asti. Ja onko muuten Suomessakin vielä 21 v. rajana väkeville?
Vierailija kirjoitti:
No ne kyllä kysyy aina paperit, niinku Suomesakin kysytään 18v. ikärajaan asti. Ja onko muuten Suomessakin vielä 21 v. rajana väkeville?
20 väkeville
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi just Floridassa ei ole noin..
Samaa katsoin. Nyt sun pitää valita drinksun ja paikan välillä.
Omat viinat limupullossa mukaan sinne altaalle. Problem solved.
En osaa sanoa Floridasta, mutta asun Kaliforniassa ja multa kysytään paperit joka kerta - jopa kaupassa, jonka kassa tietää mut ja samalla kyselee kuulumisia. Multa on kysytty paperit jopa kun ostin alkoholitonta olutta. Olen yli 40-vuotias.
Älä jaksa, ylitit sen iän ajat sitten.