Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pussilaihdutus

vähän plösö
28.03.2016 |

Pitäis saada tuo laihdutus liikkeelle. Ajattelin kokeilla niitä pussiruokia, eli nutrilet yms. Minkähintaisia ne on ja kuinka kauan niitä pitää syödä, että laihtuis vaikka kolme kiloa? Innostuisi siitä sitten ja jatkais normiruoalla. Olen hiukan ylipainoinen joten laihtuminen on vaikeaa.

Eli millaisia tiedätte noita, hintoja suunninpiirtein ja oletteko laihtuneet niillä? :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kiinnostunut myös o/

Vierailija
2/12 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuu niillä ainakin, se on selvä. Olen kaksi viikkoa nutrannut ja niiden lisäksi syönyt kasviksia, mutta järki siinä kyllä leikkaa kiinni..

Nälkää oli ensimmäiset päivät, mutta sitten helpotti. 

Se aloituspaketti on viideksi päiväksi ja parikymppiä maksoi, joten jos et osta normiruokaa niin liki menee. 

Patukat ovat aika hintavia, mutta niitäkin kannattaa hätävarana kantaa mukanaan, ettei tule sorruttua...ja kahvin kanssa pullan korvikkeena käyvät.. 

Loputtomiin tuota ei voi jatkaa, mutta aloituksen niillä saa..ja sitten maltilla kohti normaalia ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä niissä on jossei nälkää pidä?

Vierailija
4/12 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat pussit on mielestäni Cambrigde-ohjelmalla ja tulokset mahtavia, itse olen laihduttanut pari kertaa -15kg muutamassa kuukaudessa. Hintaa kuukauden sapuskoille punnituksineen taisi tulla muutaman satasen verran.  Huono puoli on se, että joka ainut kilo on tullut takaisin korkojen kera. 

Vierailija
5/12 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta pinaatti ja kasvissose ....keinoja syö porkkanoita. Tee rauhallisia pitkiä! Kävelylenkkejä. Nauti ulkoilmasta nyt keväällä.

Vierailija
6/12 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka noilla laihtuisikin nopeasti, tulevat kilot takaisin heti, kun aloittaa tavallisen ruuan syömisen. Ei siis toimi, joten mitä jos unohtaisit poppakonstit.

Vierailija
7/12 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen smoothien, jossa on marjoja, greippimehua ja 3 pussia nutriletin mansikanmakuista jauhetta. Siitä saa 3 ateria-annosta, jotka pitää nälän poissa. Lisäksi kahdella välipalalla pähkinöitä. Välillä korvaan annoksen rahkalla ja marjoilla. 2 kertaa viikossa käyn lounaalla syömässä ns. tavallista ruokaa eli lautasesta 75% peittyy salaatilla, 25% on kalaa tai kanaa.

Vierailija
8/12 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kokeillut muita kuin nutrilettia? Toi Cambrigdea ei taida olla täällä, enkä ole kiinnostunut käymään punnituksissa yms. Kerkeekö tuo viikon pussittelu vaikuttamaan mitenkään? Ei tuota rahaa ole kovin paljoa...

- se plösö

Vierailija
9/12 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka noilla laihtuisikin nopeasti, tulevat kilot takaisin heti, kun aloittaa tavallisen ruuan syömisen. Ei siis toimi, joten mitä jos unohtaisit poppakonstit.

Tarkoitus olisikin päästä laihdutuksen vauhtiin, ei niin pitää juuri nuo kilot pois. Hankkia sitä motivaatiota...

Vierailija
10/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tällanen kirjanmerkeissä... Tuli vaan mielikuva, että menee pussiin ja laittaa pussinsuun kiinni. Laihtuu varmasti kun ei voi syödä kun on pussissa :P

väsyttää hihiii

Vierailija
11/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee noista pussijutuista maha aina sekaisin ja pierettää kauheesti!

Vierailija
12/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli ne Nutriletit on pahanmakuisia, kanakeitto ja pasta on ainoat siedettävät mutta äkkiä niihinkin kyllästyy. Ei mene alas edes sen aloituspakksuksen ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi