Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauppojen kassoilla hidastelevien naisten kunniaksi

Vierailija
28.03.2016 |

Ajan seuraavan kuukauden ajan liikennevaloissa niin, että jos olen ekana valoissa ja takanani on naisautoilija, lähden valoista liikkeelle myöhäisillä keltaisilla. Mikä hätä tässä on kenelläkään minnekään. :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään. Aurinko paistaa ja karitsa syöty ja nyt pashan kimpussa. 

Tähän aikaan?

Vierailija
22/34 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP yleensä ostaa kaupasta? Teetkö perheen ruokaostokset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään. Aurinko paistaa ja karitsa syöty ja nyt pashan kimpussa. 

Tähän aikaan?

Mamma kuuntelee mahan kutsua kellonajasta huolimatta. Kyllä tänään ehtii syödä vielä toisenkin karitsan.

Vierailija
24/34 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihmiseltä, joita varten on kehitetty vihanhallintakurssit.

Vierailija
25/34 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap on nopea kaikessa. ;)

Vierailija
26/34 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kassalla hidastelevat?

Vierailija
27/34 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyään ainoastaan pizzataksia ruokaostoksiin, mies menee ensimmäistä kertaa vuosiin kauppaan. Oikeassa elämässä hän kohtaa muita ihmisiä, eikä kykene ymmärtämään, että kaupassa on muitakin. Hitaita, nopeita, ihmisiä joilla on kärryt täynnä ja ihmisiä jotka ostavat yhden tuotteen.

Ajettuaan vuosia pelkästään tietoneruudulla autoja, ajattelee hän nyt, että liikenne irl on sopiva paikka tuoda esille oma turhautuminen ja kostonhimo. Kunnon lassukkana hän tietenkin uskoo, että nainen on syyllinen hänen turhautuneelle olotilalleen. Kiusaamalla naisia liikenteessä, hän saa jotain tyydytystä naisvihaansa edes. Kykenemätón ymmärtämään, että sen naisen takana voi olla myós vaikka toinen lassukka ja, että liikenteessä kiusanteko luokitellaan laittomaksi, hän saa suuria ilontunteita ajatuksesta, jossa naisia voi edes jossain tilanteissa kiusata, edes jollain tekosyyllä.

Vierailija
28/34 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, että tästäkin saadaan tällainen mies-nais ongelma.

Näin muuten kassajonossa kerran mielenkiintoisen tapauksen. Minun edelläni oli pariskunta vauvan kanssa. Menin heidän taakseen kun luulin että heillä on vähän ostoksia. Kärryssä oli isohkon kylmälaukun ja kassin päällä muutamia tavaroita.

Mutta kun tavaroita alettiin purkamaan hihnalle, niin paljastui että kylmälaukku ja kassikin oli tavaraa täynnä.

No eihän siinä mitään mutta touhu näytti omituiselta kun miehellä oli vauva kainalossa ja hän yhdellä kädellä otti erittäin huolellisesti pakattuja tavaroita kasseista hihnalle. Nainen vain seisoi vieressä. Muutamasta tavarasta mies kysyi vaimolta että miksi ostit tätä merkkiä, johon vaimo nopeasti selitti että oli edullisempi kilohinta. Mies sitten nyökkäsi, että ok selitys.

Sitten mies maksoi ostokset, vauva kainalossa, näytti vaikealta touhulta. Sen jälkeen mies alkoi pakata erittäin huolellisesti tavaroita takaisin kylmälaukkuun ja kassiin. Nainen seisoi vieressä ja miehellä siis vauva kainalossa ja pakkasi yhdellä kädellä.

Kun katselin hämmentyneenä tuota touhua, niin tuli sellainen tunne että nainen ei vain saanut tehdä mitään. Ilmeisesti pakkaaminen oli melkoista hifistelyä. Mutta miksei voinut edes vauvaa ottaa itselleen? Näytti kieltämättä aika skitsolta touhulta. Tuo lapsi oli n. puoli vuotias.

Vierailija
29/34 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani lupaan sopivasti vaikeuttaa kassahidastelijoiden - sekä miesten että naisten - poistumista parkkihallista/pysäköintialueelta, mikäli nelipyöräisellä liikkuvat.

Vierailija
30/34 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäinen on vissiin joillakin mennyt perseelleen ja nyt puretaan vitutusta palstalla oikein olan takaa :D

Aattelinpa ihan samaa. Ja sitten nämä "keskustelijat" täällä ovat usein kasvattajia????? :O

Kovasti näytät sinäkin kysymysmerkkiä takovan :)

(kasvattaja)

Vierailija
31/34 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa harmittaako kun miehet on aina liian nopeita?

Vierailija
32/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kirjoitti:

Tämä ap on nopea kaikessa. ;)

Mitäs vaimo siihen?

Vierailija
33/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Minä jätän yhdellä kauppareissulla sinne kauppaan 50-250 euroa. Se on iso raha. Ja mulla menee kassa aikaa, olen siis varmaan sellainen kassahidastelija joita ap vihaa. Mutta mulla on oikeus pakata maidot, leivät ym. ostokset, koska olen maksanut niistä rahaa. Sori vaan. Onneksi en käy kaupassa kuin kerran tai kaksi viikossa.

Vierailija
34/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy nopeasti kaupassa kun ei se sieltä koskaan löydä mitään. "Joo ei ollu ruispaloja, en sitten tuonu mitään leipää." Ei mee kassalla kauaa.