Minkä värinen garderobi sinulla on?
Mulla on eniten mustaa, ja sen jälkeen sekalaisessa järjestyksessä tummanharmaa, navy blue, sähkönsininen, viininpunainen, paloautonpunainen, fuksianpunainen, baby pink ja valkoinen. Yksi omenanvihreä paitakin näyttää olevan. Siinäpä ne värit sitten pääosin olikin. Vaatteet yleensä yksivärisiä, mutta myös raitaa tai polka dotsia.
Mitään esim. ruskeaa tai keltaista ei löydy.
Mitähän väriä tuohon lisäksi laittaisi? :)
Kommentit (17)
Musta, harmaa, valkoinen ja muutama kirsikan puainen juttu/ asuste. Eri tavoin yhdistelemällä näistä pystyy kasaamaan monenlaisia kokonaisuuksia.
Täysin monokromaattinen. En omista yhtään vaatetta tai asustetta joka ei ole valkoinen, musta tai harmaa, lukuunottamatta mustia nilkkasukkia joissa on värillinen terä ja kantapää.
Joskus duunissa oli teemapäivä jolloin piti olla jotain punaista, jouduin lainaamaan miehen huivin :D
Tykkään eniten kirkkaansinisestä ja -punaisesta paidoissa ja housuissa sinisistä farkuista. Mutta ostelen melko monenlaisia värejä. Pinkistä, vaaleanpunaisesta, ruskeasta, kanariankeltaisesta ja lilasta en erityisemmin tykkää, joten sen väriset vaatteet jäävät helposti kauppaan.
Ihan onneton, ei mitään päälle pantavaa. Fuksia ja valkoinen neule, yksi raidallinen paita. Mutta olenkin köyhä, meillä ei saakaan olla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täysin monokromaattinen. En omista yhtään vaatetta tai asustetta joka ei ole valkoinen, musta tai harmaa, lukuunottamatta mustia nilkkasukkia joissa on värillinen terä ja kantapää.
Joskus duunissa oli teemapäivä jolloin piti olla jotain punaista, jouduin lainaamaan miehen huivin :D
Eikö tuo ole tylsää? Etkö kaipaa vaihtelua tai värejä vaatteisiisi?
GARDEROBI ::D
En osaa sanoa millainen garderobini on, mutta se koostuu hyvin simppleistä perusvaatteista, joita yhdistellen luon häikäisevän kokonaisuuden tilaisuuteen kuin tilaisuuteen lisäämällä asuihin valkokultaisia koruja, jotka korostavat Dubain-lomien rusketustani ja esimerkiksi kristallein koristellun kultaisen ajannäyttäjän, joka sopii naisellisen kapeisiin PR-työntekijän ranteisiini.
Mustaa, mustaa, mustaa. Vähän tummia punaisen ja violetin sävyjä, ja pari mustavalkoista kuviollista mekkoa.
Ei ole esim mitään sinistä, vihreää, harmaata, keltaista, oranssia, beigeä, ruskeaa, mitään vaaleasävyistä...
Olen kovin värirajoitteinen.
Valkoista, beigeä, vaaleanpunaista -näitä käytän eniten yhdistettynä mustiin tai tummansinisiin housuihin. Oikeastaan kaikkia pastellivärejä ja kirkkaita värejä sekä beigeä, ruskeaa ja mustaa löytyy. Murrettuja sävyjä, ja vihreää ja keltaista inhoan. Pukeudun naisellisesti.
Olen kuulemma väriltäni syksy ja minulla on eniten tummansinistä ja -ruskeaa, sitten on jonkinverran sinivalkoista, puna-mustaa, valkoista, aniliinia pinkkiä ja khakia. Keltaista ja vihreää, oranssai tai violettia ei ole, enkä kaipaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole tylsää? Etkö kaipaa vaihtelua tai värejä vaatteisiisi?
Ei ole tylsää, olen jotenkin taantunut tähän. Nuorena käytin värejä, mutta nyt mikään ei tunnu omalta. Tykkään leikitellä vaatteiden muodoilla ja kuoseilla, esim. tosi leveälahkeiset housut, ylisuuri toppi, korkkarit ja paksu vyö lanteilla. Tai kapeat housut ja (taas se lempparimallini-) ylisuuri toppi. Minulla on myös täysin mauttomia vaatteita, kuten esim. biker- nahkarotsi jota käytän kun pitää olla "kauluspaita ja siisti hame tai housut", olen näköjään ikuinen lapsi. :)
Mustaa, mustaa, mustaa..... en enää tiedä, mitä väriä pukisin, mikä minulle sopisi. Musta tuntui kotoisalle ja sopi väreihini, kun vielä värjäsin hiuksiani. Nyt olen kasvattanut oman hiusvärini takaisin ja musta väri vaatteissa on alkanut näyttää kovalle ja tunkkaiselle. Jopa valkoinen näyttää nyt päälläni paremmalle, kun värjätyn tukan kanssa se oli ehdoton ei.
Värikäs. Jos pukeudun pelkkään mustaan kaikki tietää että olen tosi maassa ja stressaantunut.
Näin talvella mustien housujen tai hameiden kanssa punaista, fuksiaa, oranssia, sinisen eri sävyjä. Paljon lilaa eri sävyisenä. Tai vaikka ruskean mokkahameen kaverina mustaa ja petrolinsinistä.
Kesällä turkoosia, pinkkiä, valkoista (ei koskaan yksinään tätäkään), sähkönsinistä, keväänvihreää
Mun kaapista löytyy vaatteita joissa loistavat kaikki sateenkaaren värit mutta myös simppeliä mustaa ja valkoista sekä harmaata muutama yksilö plus pari pantterikuosia . Tarvitsen paljon edustusvaatetta. Mustat ja harmaat laitan päälle kun pari kertaa vuodessa lämpötila menee alle plus kymmenen asteen ja tarvitsen lämpimämpää
Mun vaatekaappi koostuu kahdesta osasta: perusvaatteet ovat mustia, kermanvalkoisia, harmaita tai kamelin/hiekanruskeita. Aikaisemmin oli myös tummanruskeita, mutta kun nykyiset tummanruskeat on käytetty loppuun, ei tilalle ole tulossa uusia.
Kaiken muun, mukaanlukien asusteet olen jaotellut kapseleihin. Näin hahmotan hyvin mitä minulla on ja mitä puuttuu. Kapselit menevät väreittäin: sininen (farkku ja vaaleansininen), pinkki/vaaleanpunainen, aqua, vihreä, oranssi, punainen/kirkas mix, lila. Sininen ja vaaleanpunainen kapseli ovat isoimpia, esim. oranssina minulta löytyy vain muutama asuste.
Kuvioina on ruutua, raitaa ja polkkapilkkuja em. väreissä.
Olen tosi tyytyväinen systeemiin. Sateenkaaren värithän tuossa on, mutta harkitusti.
Pääasiassa mustaa, valkoista ja harmaata. Lisäksi vähän vaaleanpunaista/ vanhaa roosaa, tummansinistä ja vihreän eri sävyjä.