Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jonkun mielestä masturbointi parempaa kuin seksi jonkun kanssa?

Vierailija
27.03.2016 |

Onko joku tuota mieltä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii mitä kaikkea seksin kylkiäisenä yleensä pukkaa, niin hanskaaminen on järkivalinta.

Vierailija
42/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä huonokin seksi on 100X parempaa kuin hanskaaminen, mutta olenkin mies, aina olen tullut kun pillun kimppuun päässyt ja mun mielestä pelkkä lämmintä, pehmeää naista vasten painautuminen tuntuu älyttömän hyvälle, märkä pillu ja tissit kaupan päälle.

Minäkin olen mies, minustakin tuntuu hyvältä painautua kehollani vasten lämmintä, pehmeää naista. Silti hyvä omakiva voittaa mennen tullen huonon seksin. Hyvä seksi taas voittaa oman käden ilot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siinä on se etu että kun tekee mieli niin aina voi runkkaa. Itse olen aina ollut kova runkkari, koko naimisissa olo aikana olen nussimisen  lisäksi runkkannut tosi paljon. Vielä töissä ollessa runkkasin vähintään kerran työpäivän aikana + illalla lisää.Nykyään eläkkeellä niin runkkaan kolme kertaa päivässä ja laukaisen spermat ja näin jatkan kun tämä on niin hyvä nautinto.

M 64 CD 💃 UKM

Vierailija
44/48 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisen mielihyvän kannalta ajatellen masturbointi on paljon parempaa kuin seksi kenenkään miehen kanssa. Muistan tasan kaksi kertaa, kun jokin miehen tekemä on tuntunut joltakin (yksi oli hyvä suutelemaan rintoja ja toinen sormettamaan), mutta muuten seksi toisen ihmisen kanssa ei liikauta minussa yhtään mitään fyysisiä tuntemuksia. Ei, vaikka väännyttäisi mihin asentoon tahansa. Kuin puuroa söisi.

Seksissä on kuitenkin se läheisyystekijä, joka masturboinnista puuttuu. Tuntuu hyvältä olla iho iholla ja lähellä toista lämmintä ihmistä. Se tunne on kuitenkin muussa kuin siinä orgasmiteknisessä puolessa kiinni, se on erilaista.

Mielestäni näitä asioita ei siis oikein voi verrata. Kuten joku jo edellä sanoikin, niin miksi edes kilpailuttaa kun voi ottaa molemmat fiiliksen mukaan?

Ihan sama mulla. Saan orgasmin ja nautin enemmän, kun teen käsin tai seksileluilla. En saa yhdynnästä oikein mitään irti. Laukean joskus siinä, muuta iloa en siitä saa. Odotan vaan että seksi on ohi, vaikka tekee välillä munaa mieli. 

Vierailija
45/48 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittämällä lähes aina mielikuvitus/fantasiat voittaa. 

Vierailija
46/48 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä runkkaaminen menee aina edelle jos kyseessä on humalatilassa harrastettu seksi ilman tunteita tuntemattoman kanssa.

saankin suunnatonta tyydytystä siitä että annan ymmärtää mutten anna, raahaan porukkaa ihan kämpälle asti ja annan valita jonkun kavereistani, minulta ei saa! :D paitsi kahdesti on saanut, liian kuuma ja flirttaili hyvin.

Tämä on muuten, oli nuorempana parasta huvia ikinä! Naisille tehdä näin, tulivat/mentiin kämpille ja luulivat saavansa mutta sitten halusin vain nukkua, en halunnutkaan seksiä. Naiset täysin kyvyttömiä ottamaan pakkeja vastaan, parasta huvia koskaan nähdä niitä itkupotkuraivareita ja kiukunpuuskia kun ei prinsessa saanutkaan kun HÄN halusi. 😂

Eräs lähti ovet paukkuen jopa omasta kodistaan.. kunnes sitten ajan päästä aneli oven takana kun avaimetkin jäi sisään.. 🤣 Jos olisin ollut oikein ystävällinen oisin jättänyt sinne, mutta enpä kehannut vaan läksin samalla avauksella huutisten kera kotiin.

Vierailija
47/48 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, miehenä ei itsetyydytys ole oman kokemuksen mukaan juurikaan tyydyttävää, mutta laukeamisen jälkeen seksi halut loppuu hetkekasi ihan täysin. Mikä siis parasta mielestäni hommasa onkin.

Yleisesti mennyt kerta viikkoon, mutta on kyllä mennyt reilu vuosikin ilman ihan kokeilunhalusta, ja siis sinkkuna elellyt aikalailla.

se että itsellä melkeen kerta kuukauteen pakko tassutella, muuten minusta tulee turhan agressiivinen, auttaa kyllä treenatessa, mutta ei helpota töissä hankalien asiuoiden hoitoon.

Itse saan kyllä siemensyöksyn melkeen joka kerta mutta orgasmi on joko olematon tuhnu tai puuttuu kokonaan, eli ehkä kerran vuodessa saa orgasmin minkä voi mitenkään mainita.

Viimeksi kun seurustellut ja yrittänyt tyydyttää partneria niin loppunut siinnä kyllä halut kokonaan itseltä.

Viimeisen kunnon orkun olen saannut luullakseni liki 10v sitten, ihan kiva semmonen pakko kouristus jossa meenaa mennä taju samalla,  tavallaan kivaa ja tavallaan myös aika kamalaa kun kontrolli omaan kroppaan meenaa loppua. 

Vierailija
48/48 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin aika pettynyt naisen kanssa panemiseen ja sain runkaten parempia orkkuja. Pari kuukautta sitten olin tulossa töistä kotiin ja kerrostalon alaovella oli sisään pyrkimässä kuudennen kerroksen yh-äiti. Pidin ovea auki ja hän kysyi, ymmärränkö mitään kodinkoneista. Hän kun ei tiedä edes mihin ottaisi yhteyttä. Lupasin karsoa.

Ajoimme hissillä ylös ja menimme asuntoon sisään. Hän laittoi 2 kuukauden vanhan vauvansa pahvilaatikkoon nukkumaan ja tempaisi mekkonsa ja pikkarit pois ja sanoi pilluaan osoittaen, että tätä konetta pitäisi voidella. Se kuihtuu käytön puutteessa.

No minähän suostuin auttamaan ja se olikin menoa. Oli sellainen oravapillu, että sain elämäni orgasmin. Tästä tuli vakiopaikka minulle. Eipä tarvitse runkata.