Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jonkun mielestä masturbointi parempaa kuin seksi jonkun kanssa?

Vierailija
27.03.2016 |

Onko joku tuota mieltä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommahan on niin että parhaimmillaan nussimalla saattaa saada lähes tulkoon runkkaamista vastaavan nautinnon. Mutta vain lähes tulkoon...

Vierailija
22/48 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset seksitutkijat Masters ja Johnson totesivat jo 1950- tai 1960-luvulla suuren seksitutkimuksensa jälkeen, että itsetyydytyksellä saa usein voimakkaamman orgasmin kuin yhdynnässä.

Nykyisin koko väestöä koskevat seksitutkimukset on USA:ssa kielletty. Miksiköhän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masturboinnista saan orgasmin,  seksistä en.

En minäkään saa seksissä orgasmia, mutta ei se silti tarkoita että masturbointi olisi parempaa. Saan seksissä kuitenkin nautintoa joko yhdyntänä tai miehen käsi/suuhoidolla. Se pelkkä kihelmöivä tunne kiihottaa. Ja usein yhdynnässä hoidan itselleni orgasmin.

Miten te ihmiset oikein määrittelette "seksissä orgasmin saamisen"? Ensin sanotaan, että en saa seksissä ja sitten todetaan, että usein yhdynnässä itselleni hoitelen. Onko vain yhdyntä seksiä, ja jos ei varsinaisesti saa täysin pelkällä yhdynnällä orgasmia niin silloin ei saa "seksissä" vai wtf? Vai onko se se, kun itse tuotat sen itsellesi käsin niin sitä ei lasketa?

Mä saan useitakin kertoja, mutta mies tekee ne mulle käsin joten en mä varmaan sitten saakaan seksissä. Harmi.

Tätä samaa määrittelyn outoutta näkyy ihan asiantuntijoidenkin kommenteissa. Jos vaikka iltapäivälehtien kysymyspalstalla joku kyselee, että "miksi en saa miehen kanssa orgasmia", niin vastaukset on kovin usein tyyliä "älä huoli, läheskään kaikki eivät saa yhdynnässä, mutta suuseksillä sen sijaan saavat lähes kaikki!". Niinkun että mitä?

Vierailija
24/48 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu kumilla, niin ehdottomasti runkkaaminen parempaa.

Vierailija
25/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehenä täytyy sanoa, että ovathan ne vähän eri asioita kuitenkin.

En ole ihan varma, kannattaako niitä edes verrata, mutta kyllä runkkaaminen taitaa silti voittaa.

Siinä voi ihan omalla kädellä säädellä sitä tuntumaa aivan niinkuin haluaa, kun taas yhdynnässä se pillu tuntuu siltä miltä tuntuu, ei sitä voi mitenkään "säätää" siinä tilanteessa.

Seksissä naisen kanssa siinä tulee tietysti mukaan se toisen ihon ja vartalon tuntu, on kiihottavaa koskea sitä kumppania ja tuntea hänet siinä, mutta silti.

Omin käsin olen mahtavimmat orgasmini saanut.

Vierailija
26/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi se oli parempaa, mutta nyt huomaan, ettei kiinnosta edes aloittaa, kun kyllästyttää jo koko homma. Olisi paljon ihanampaa, kun välillä olisi joku toinenkin ihminen mukana. 

Vierailija
27/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masturboinnista saan orgasmin,  seksistä en.

En minäkään saa seksissä orgasmia, mutta ei se silti tarkoita että masturbointi olisi parempaa. Saan seksissä kuitenkin nautintoa joko yhdyntänä tai miehen käsi/suuhoidolla. Se pelkkä kihelmöivä tunne kiihottaa. Ja usein yhdynnässä hoidan itselleni orgasmin.

Miten te ihmiset oikein määrittelette "seksissä orgasmin saamisen"? Ensin sanotaan, että en saa seksissä ja sitten todetaan, että usein yhdynnässä itselleni hoitelen. Onko vain yhdyntä seksiä, ja jos ei varsinaisesti saa täysin pelkällä yhdynnällä orgasmia niin silloin ei saa "seksissä" vai wtf? Vai onko se se, kun itse tuotat sen itsellesi käsin niin sitä ei lasketa?

Mä saan useitakin kertoja, mutta mies tekee ne mulle käsin joten en mä varmaan sitten saakaan seksissä. Harmi.

Tätä samaa määrittelyn outoutta näkyy ihan asiantuntijoidenkin kommenteissa. Jos vaikka iltapäivälehtien kysymyspalstalla joku kyselee, että "miksi en saa miehen kanssa orgasmia", niin vastaukset on kovin usein tyyliä "älä huoli, läheskään kaikki eivät saa yhdynnässä, mutta suuseksillä sen sijaan saavat lähes kaikki!". Niinkun että mitä?

Taidat olla kova likka ihmetteleen asioita.

Vierailija
28/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset seksitutkijat Masters ja Johnson totesivat jo 1950- tai 1960-luvulla suuren seksitutkimuksensa jälkeen, että itsetyydytyksellä saa usein voimakkaamman orgasmin kuin yhdynnässä.

Ihan poikkeuksetta itsellä näin. Omin käsin tulen aina halutessani, tulen lujaa ja niin että ns. aivotkin nyrjähtää. Mutta silti seksi miehen kanssa on parempaa. Ei vaan ole sen tunteen voittanutta, kun kova penis työntyy sisään ja työstää... Tuntea toisen iho, lihasten ääriviivat, lämpö, paino, kiihko, hengitys, katse, tempo, voima, halu, nautinto jne. 

Vierailija
29/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa tulee välillä hetkiä, että haluaa itsekkäästi nautintoa ja silloin vapaa hetki kotona koneella tuottaa usein järisyttävän orgasmin.

Oikeassa seksissä ärsyttää välillä se naisen orgasmista huolehtiminen, mikä ei tarkoita itselle niitä nautinnollisimpia asentoja.

Vierailija
30/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu seksikumppanista. Jotkut ovat sitä tasoa, että masturbointi voittaa 6-0.

Kerrankin rehellinen vastaus. Niin paljon kun naisten kanssa tykkään touhuta niin joskus tulee mieleen että oma käsi olisi parempi. En usko mihinkään satuolentoon mutta kiitos sinne jonnekkin kun hyvää olen saanut paljon.

Kyl pillu voittaa aina hanskaamisen!

Vierailija
31/48 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä masturbointi huonon panon voittaa.

Vierailija
32/48 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole.

Vierailija
33/48 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisen mielihyvän kannalta ajatellen masturbointi on paljon parempaa kuin seksi kenenkään miehen kanssa. Muistan tasan kaksi kertaa, kun jokin miehen tekemä on tuntunut joltakin (yksi oli hyvä suutelemaan rintoja ja toinen sormettamaan), mutta muuten seksi toisen ihmisen kanssa ei liikauta minussa yhtään mitään fyysisiä tuntemuksia. Ei, vaikka väännyttäisi mihin asentoon tahansa. Kuin puuroa söisi.

Seksissä on kuitenkin se läheisyystekijä, joka masturboinnista puuttuu. Tuntuu hyvältä olla iho iholla ja lähellä toista lämmintä ihmistä. Se tunne on kuitenkin muussa kuin siinä orgasmiteknisessä puolessa kiinni, se on erilaista.

Mielestäni näitä asioita ei siis oikein voi verrata. Kuten joku jo edellä sanoikin, niin miksi edes kilpailuttaa kun voi ottaa molemmat fiiliksen mukaan?

Vierailija
34/48 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kumppanin kanssa suhteen alkukiimavaiheessa ei tule mieleenkään masturboida vaan täytyy aina päästä iholle. Kuitenkin kiima laantuu aina ennemmin tai myöhemmin ja seksi muuttuu rutiininomaisemmaksi ja sitten taas rupeaa runkkailu maistumaan. Näin on käynyt minulle aina joka ikisessä suhteessa ja joka ikinen suhde on myöskin päättynyt eroon, tätä nykyistä lukuun ottamatta. Tämäkin tulee kyllä aika pian siihen samaan pisteeseen. Naiset vaihtuu mutta runkkailu pysyy vuosikymmenestä toiseen tasaisen tyydyttävänä.

Vierailija
35/48 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oikean ja taitavan kumppanin kanssa voittaa 6-0 masturboinnin.

Vierailija
36/48 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä masturbaatio on voi olla parempi kuin huono pano.

Vierailija
37/48 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Sellaisia lahnoja (onneksi vain pari) on tullut vastaan, että on todella saanut tehdä työtä ettei erektio katoa kokonaan ja jälkeenpäin on ollut vaan paha mieli. Jos ei seksistä henkisellä tasolla saa mitään on masturbointi usein parempaa. Minulle tällaisena höpönä tunnemiehenä ainakin tunteeton seksi on kerrassaan surkeaa, enkä ole tietenkään harrastutkaan sellaista kuin joskus nuoruudessa, kun halut olivat niin kovat ettei osannut ajatella pidemmälle.

Vierailija
38/48 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa en ole koskaan ollut.Joskus nuorempana olisin halunnut mutta kun olen huono puhumaan ja lähestymään niin en ole koskaan saanut.Vaan olen runkannut yli puolet elämastäni joka päivä. joskus 2-3 kertaa(olen 31v.)Kyllä masturbointi on mahtavaa.Se on parasta mitä voi tehdä alastomana.Muuta en kaipaa.Olen siihen erittäin tyytyväinen.Minua saa vapaasti sanoa runkkariksi.En häpeä enkä salaa sitä vaan olen sen monelle kertonutkin.

Vierailija
39/48 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Satunnaispano netin kautta on yleensä yllättävän lattea kokemus. Kun taas pedissä onkin nainen josta aidosti välitän, ollaan ihan eri tasolla. Hyvä sooloseksi on näiden puolivälissä.

Vierailija
40/48 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi on ihan mukavaa paineiden purkua, mutta on vain 1/10 osa siitä orgasmista, mitä edes puolihyvä seksi on jonkun toisen kanssa, saati erittäin hyvä seksi. Tätä nykyään valitsisin poikaystävän herkkupeniksen 100-0  : )