Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työtön ja työtä vieroksuva tuttu on Eliittikumppaneissa?

Vierailija
27.03.2016 |

Eikös se ole tarkoitettu vähän "paremmalle väelle" eikä pummeille? Siellähän kysytään koulutus-, varallisuus- ja työtietoja, joten luulin soittavan kelloja kun rekisteröityi. Minulla ei missään nimessä ole mitään kaikenlaisten ihmisten deittailua vastaan, mutta jotenkin tympäisee että just tollaselle paremmalle sivustolle pitää kaikkien tunkea. Onhan niitä muitakin palveluja, jotka eivät ole profiloituneet yhtä vahvasti tietynlaisille ihmisille.

Kommentit (48)

41/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos palveluun ilmoittaa pienet tulot, se ehdottaa saman tulotason omaavia kumppaneita. Siinä mielessä ei tule vahinkoa vaikka siellä köyhätkin seikkailee.

Miksi? Luulin, että koko palvelun tarkoitus oli saattaa yhteen ihmisiä, jotka etsivät elättäjää ja niitä jotka etsivät palkintopuolisoa?

En tiedä. Ehkä siksi, että harva rikas kai etsii elätettävää vaan tasavertaista kumppania

En usko. Ehkä perintörikkaat? Mutta ne rikkaat ihmiset joita tunnen, oma mieheni mukaanlukien, eivät pärjäisi suhteessa toiseen samanlaiseen. Ainakaan jos lapsia on perheessä. Ei se onnistu, että samassa perheessä on kaksi urakiitäjää. Ainakin meillä olisi ihan mahdottomuus, että minulla olisi vastaava ura. Mies ei suurimpana osana päivistä näe lapsia kuin vasta nukkumaanmenon jälkeen, kun käy varmistamassa, että peitot on päällä ja unikaverit kainalossa. Olisi se aika surullista, jos myös minä olisin samanlainen.

Lisäykseksi vielä, että minä en etsinyt enkä halunnut elättäjää, en ole mikään palkintopuoliso. Satuimme miehen kanssa vain rakastumaan toisiimme ja sovimme toisillemme kumppaneina.

Urakiitäjän ja elätettävän väliin jää vielä paljon ihan tavallisia naisia, jotka eivät etsi itselleen elättäjää. Meillä kumpikin käy töissä, työpäivät n. klo 8-16/17.

Sanoin aikoinaan miehelle, että olet lapsesi ainoa isä, eikä se isyys ole mikään laatuaika hobby. Kummallakin akateeminen koulutus, molemmat työskentelemme keskijohdossa ja lapset hoidetaan.

Toki jää, mutta kyllä asioita tulee hankaloittamaan kun menen takaisin kouluun ja aikanaan mahdollisesti työelämään.

Miehen työpäivät ovat käytännössä 08:00-22:00, Toimistolla on yleensä 08:30-19.00, treenaa päivässä lisäksi 3-8h ja pitäisi parisuhdeaikaakin vielä löytää. 

Siihen päälle, työmatkat ja kotona työskentelyt, niin aika vaikeaksi menisi, jos itse olisin työpaikassa kiinni.

Tyydyt olemaan kotiorja-yh, että miehesi saa viettää tyydyttävää sinkkumiehen elämää? Oletko varma, että miehelläsi ei ole salasuhdetta? 3-8 h liikuntaa päivässä on todella paljon. Plus ylityöt ja muut selitykset työkiireistä... Kai olet huolehtinut siitä, ettet jää tyhjän päälle, jos tuleekin ero?

En koe olevani yh-kotiorja. Olen palkannut apua sen minkä tarvitsen. Miehellä ei ole salasuhdetta. Liikkuu todella paljon, on aina liikkunut. 

Miehellä on oma rahoitusalan firma (usassa), joten työtä on enemmän kuin viikossa tunteja. Minulla on hyvin edullinen avioehto, mutta olen ihan tyytyväinen avioliitossani.

Vierailija
42/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

En usko. Ehkä perintörikkaat? Mutta ne rikkaat ihmiset joita tunnen, oma mieheni mukaanlukien, eivät pärjäisi suhteessa toiseen samanlaiseen. Ainakaan jos lapsia on perheessä. Ei se onnistu, että samassa perheessä on kaksi urakiitäjää. Ainakin meillä olisi ihan mahdottomuus, että minulla olisi vastaava ura.

Suomessa vaikeaa. Ulkomailla yleistä. Hyvätuloisessa perheessa voi olla useampikin auttamassa.

On meilläkin. USAn tilanteesta lähinnä puhuinkin. Mutta mitä elämää se on lapselle, jos kumpikaan vanhemmista ei ole kotona heidän hereilläoloaikanaan, kuin ehkä max. kahtena päivänä viikossa? Nannyjen kasvattamia lapsia ei enää pidetä ihanteena. 

Teidän valintahan se on miten asiat teette. Kotiäitejä ja äitejä syyllistetään aina, teit niin tai näin, teet väärin. Tee niinkuin sydän sanoo, se on minun motto tässä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos palveluun ilmoittaa pienet tulot, se ehdottaa saman tulotason omaavia kumppaneita. Siinä mielessä ei tule vahinkoa vaikka siellä köyhätkin seikkailee.

Miksi? Luulin, että koko palvelun tarkoitus oli saattaa yhteen ihmisiä, jotka etsivät elättäjää ja niitä jotka etsivät palkintopuolisoa?

En tiedä. Ehkä siksi, että harva rikas kai etsii elätettävää vaan tasavertaista kumppania

En usko. Ehkä perintörikkaat? Mutta ne rikkaat ihmiset joita tunnen, oma mieheni mukaanlukien, eivät pärjäisi suhteessa toiseen samanlaiseen. Ainakaan jos lapsia on perheessä. Ei se onnistu, että samassa perheessä on kaksi urakiitäjää. Ainakin meillä olisi ihan mahdottomuus, että minulla olisi vastaava ura. Mies ei suurimpana osana päivistä näe lapsia kuin vasta nukkumaanmenon jälkeen, kun käy varmistamassa, että peitot on päällä ja unikaverit kainalossa. Olisi se aika surullista, jos myös minä olisin samanlainen.

Lisäykseksi vielä, että minä en etsinyt enkä halunnut elättäjää, en ole mikään palkintopuoliso. Satuimme miehen kanssa vain rakastumaan toisiimme ja sovimme toisillemme kumppaneina.

Urakiitäjän ja elätettävän väliin jää vielä paljon ihan tavallisia naisia, jotka eivät etsi itselleen elättäjää. Meillä kumpikin käy töissä, työpäivät n. klo 8-16/17.

Sanoin aikoinaan miehelle, että olet lapsesi ainoa isä, eikä se isyys ole mikään laatuaika hobby. Kummallakin akateeminen koulutus, molemmat työskentelemme keskijohdossa ja lapset hoidetaan.

Toki jää, mutta kyllä asioita tulee hankaloittamaan kun menen takaisin kouluun ja aikanaan mahdollisesti työelämään.

Miehen työpäivät ovat käytännössä 08:00-22:00, Toimistolla on yleensä 08:30-19.00, treenaa päivässä lisäksi 3-8h ja pitäisi parisuhdeaikaakin vielä löytää. 

Siihen päälle, työmatkat ja kotona työskentelyt, niin aika vaikeaksi menisi, jos itse olisin työpaikassa kiinni.

Ei tuo nyt ihan normaalia ole. Töissä voi myös pakoilla perhettä ja vastuuta siitä. 

On se miehen alalla aivan täysin normaalia. Ikävä kyllä. Nyt esim. joustaa kun minulla on vaikea perhetilanne jonka vuoksi olemme Suomessa jumissa.

Vierailija
44/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotainrajaataas kirjoitti:

Koskahan nämä " tasotyypit" oikeasti tajuavat olevansa itse halveksumaansa roskatasoa? Ihmisiä ei luokittele kukaan normaali? Paisi joku kehityksessään vajaaksi oikeasti jäänyt narsisti!

Ihanaa höttöajattelua. "Kaikki yhtä hyviä"

45/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan nämä " tasotyypit" oikeasti tajuavat olevansa itse halveksumaansa roskatasoa? Ihmisiä ei luokittele kukaan normaali? Paisi joku kehityksessään vajaaksi oikeasti jäänyt narsisti!

Mutta vaikka olisi jotain tasoja, niin kuka ne määrittää? Ihmisillä on kuitenkin todella erilaisia mieltymyksiä kumppaniensa suhteen. 

Vierailija
46/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vaikka olisi jotain tasoja, niin kuka ne määrittää? Ihmisillä on kuitenkin todella erilaisia mieltymyksiä kumppaniensa suhteen. 

Tähän ralliin mä en enää lähde. Jos joku uskoo, että mitään yleispäteviä laatujaotteluja ei voi tehdä niin siinäpähän uskoo. Kauneihanteita on ainakin tutkittu ja kummasti sieltä aina ne samat ominaisuudet puskee pintaan kun viehättäviä piirteitä kysellään. 

47/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ralliin mä en enää lähde. Jos joku uskoo, että mitään yleispäteviä laatujaotteluja ei voi tehdä niin siinäpähän uskoo. Kauneihanteita on ainakin tutkittu ja kummasti sieltä aina ne samat ominaisuudet puskee pintaan kun viehättäviä piirteitä kysellään. 

Niin samat ominaisuudet.

Paitsi että on miehiä, jotka pitävät todella hoikista naisista, on miehiä, jotka pitävät fitness-naisista, lihavista naisista, muodokkaista naisista, runsaista naisista. Yksilöiden kanssa tuolla ulkona toimitaan. Mutta ihan totta joo, kyllä minulta on käyty ihan suoraan kysymässä, että millä olen mieheni itselleni "huijannut" koska BMI:ni on huomattavasti lähempänä 25, kuin 19. Kysyjä oli itse mallinmitoissa, mutta ilmeisesti siellä pääkopassa ei sitten paljon kolissutkaan. Nätti nainen kyllä oli.

Jotkut arvostavat koulutusta, toiset haluavat kotirouvan. Yksilöllistä. Vaikka tilastot ja todennäköisyys on ihan paikkansapitävää tiedettä, ei se yksittäisen nopanheittäjän elämään paljon vaikuta tuleeko siellä millä todennäköisyydellä snake eyes.

Vierailija
48/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi miksi esim kirurgi olisi parempi kuin anestesiahoitaja. Eihän se ihmisenä olekaan, mutta viittasin ammatteihin lähinnä tulojen vuoksi. Jos on tottunut korkeaan elintasoon, sitä odottaa että myös kumppani pystyy samaan. Muotivaatteet, matkustelu ja ravintolaillalliset vaativat hyvät tulot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi