Miksi työtön ja työtä vieroksuva tuttu on Eliittikumppaneissa?
Eikös se ole tarkoitettu vähän "paremmalle väelle" eikä pummeille? Siellähän kysytään koulutus-, varallisuus- ja työtietoja, joten luulin soittavan kelloja kun rekisteröityi. Minulla ei missään nimessä ole mitään kaikenlaisten ihmisten deittailua vastaan, mutta jotenkin tympäisee että just tollaselle paremmalle sivustolle pitää kaikkien tunkea. Onhan niitä muitakin palveluja, jotka eivät ole profiloituneet yhtä vahvasti tietynlaisille ihmisille.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Se palveluhan on noita vokkilaisia täynnä. Kai ne sitten eliittiväkeä on..
Osa heistä on varakkaita ja korkeasti koulutettuja.
Eliittikumppaneissa, Suomi24:ssä ja Match.comissa on ihan samat tyypit tarjolla. Ei "Eliitti" tarkoita yhtään mitään. Se on vain sen palvelun numi, jolla halutaan luoda mielikuva jostain unelmien varakkaista deittikumppaniehdokkaista. Ei unelmien prinssien yleensä missään deittipalstoilla tarvitse hakea muuta kuin helposti saatavilla olevaa panoseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Eliitti on Suomessa sama kuin tavis eli samat urpot jotka on muissakin treffipalveluissa on tuollakin. Mut hei, siin on se sana eliitti, joka saa ihmisen sekaisin, siitä tulee jotenkin paljon hienompaa.
Ja tuntuupa vähän siltä, että oikeasti eliitti ei alenna ketään ei-eliitiksi vain työttömyyden perusteella. Jos parisuhteita ajattelee, niin on aika monta muutakin asiaa mitkä merkitsevät.
Lisäksi ap ei voi mistään varmuudella tietää vieroksuuko tuttavasi oikeasti töitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palveluun ilmoittaa pienet tulot, se ehdottaa saman tulotason omaavia kumppaneita. Siinä mielessä ei tule vahinkoa vaikka siellä köyhätkin seikkailee.
Miksi? Luulin, että koko palvelun tarkoitus oli saattaa yhteen ihmisiä, jotka etsivät elättäjää ja niitä jotka etsivät palkintopuolisoa?
En tiedä. Ehkä siksi, että harva rikas kai etsii elätettävää vaan tasavertaista kumppania
En usko. Ehkä perintörikkaat? Mutta ne rikkaat ihmiset joita tunnen, oma mieheni mukaanlukien, eivät pärjäisi suhteessa toiseen samanlaiseen. Ainakaan jos lapsia on perheessä. Ei se onnistu, että samassa perheessä on kaksi urakiitäjää. Ainakin meillä olisi ihan mahdottomuus, että minulla olisi vastaava ura. Mies ei suurimpana osana päivistä näe lapsia kuin vasta nukkumaanmenon jälkeen, kun käy varmistamassa, että peitot on päällä ja unikaverit kainalossa. Olisi se aika surullista, jos myös minä olisin samanlainen.
Lisäykseksi vielä, että minä en etsinyt enkä halunnut elättäjää, en ole mikään palkintopuoliso. Satuimme miehen kanssa vain rakastumaan toisiimme ja sovimme toisillemme kumppaneina.
Urakiitäjän ja elätettävän väliin jää vielä paljon ihan tavallisia naisia, jotka eivät etsi itselleen elättäjää. Meillä kumpikin käy töissä, työpäivät n. klo 8-16/17.
Sanoin aikoinaan miehelle, että olet lapsesi ainoa isä, eikä se isyys ole mikään laatuaika hobby. Kummallakin akateeminen koulutus, molemmat työskentelemme keskijohdossa ja lapset hoidetaan.
Toki jää, mutta kyllä asioita tulee hankaloittamaan kun menen takaisin kouluun ja aikanaan mahdollisesti työelämään.
Miehen työpäivät ovat käytännössä 08:00-22:00, Toimistolla on yleensä 08:30-19.00, treenaa päivässä lisäksi 3-8h ja pitäisi parisuhdeaikaakin vielä löytää.
Siihen päälle, työmatkat ja kotona työskentelyt, niin aika vaikeaksi menisi, jos itse olisin työpaikassa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole tarkoitettu vähän "paremmalle väelle" eikä pummeille? Siellähän kysytään koulutus-, varallisuus- ja työtietoja, joten luulin soittavan kelloja kun rekisteröityi. Minulla ei missään nimessä ole mitään kaikenlaisten ihmisten deittailua vastaan, mutta jotenkin tympäisee että just tollaselle paremmalle sivustolle pitää kaikkien tunkea. Onhan niitä muitakin palveluja, jotka eivät ole profiloituneet yhtä vahvasti tietynlaisille ihmisille.
Mitä tekemistä varallisuudella tai työpaikalla on kahden ihmisen seurustelun tai rakkauden kannalta? Ei kertakaikkiaan mitään. Köyhinkin tyyppi voi helposti olla "eliittikumppani". Yksi hyvyyden perusarvoista on olla palvomatta rahaa, valtaa ja mammonaa.
Päinvastoin siis, rahan perässä juokseva ylimielinen muovinen ihminen ei voi olla eliittikumppani. Ei sitten mitenkään.
Vai tarkoittaako "eliittikumppani" jotain kieroutunutta opportunistia, modernin yhteiskunnan korruption ruumiillistumaa, jonka valta ja mammona ovat kironneet orjakseen?
Keho ja mieli ovat se mitä ihmisen tulee palvoa ja kehittää, niistä on pidettävä huolta. Maallinen omaisuus tai valta ei ole yhtään mitään eikä niiden avulla saada aikaan kuin kärsimystä itselle tai muille.
Vierailija kirjoitti:
Kun liityin Eliittikumppaneihin, hain tasoistani seuraa enkä mitään elättäjää etsivää laiskottelevaa ukkoa. Valitettavasti nuo eliitteihin eksyvät tavikset murentavat koko sivuston ideaa ja mainetta, mutta onneksi tosiaan ehdottaa samoja tulotasoja, kuten joku ylempänä mainitsikin. Hienoja ihmisiä olen siellä tavannut kirurgeista lentäjiin ja toimitusjohtajiin.
Millä lailla kirurgi tai toimitusjohtaja ovat sen hienompia ihmisiä, kuin vaikka raudoittaja tai anestesiahoitaja?
Vierailija kirjoitti:
Juu, hehän ei osanneet täyttää omalla kielellä edes yksinkertaista lomaketta, osa ei osannut lukea jne, ovat ilmoittaneet kuitenkin olevansa korkeasti koulutettuja. Just tehtiin selvitys eli he valehtelevat ammattinsa ja koulutuksensa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun liityin Eliittikumppaneihin, hain tasoistani seuraa enkä mitään elättäjää etsivää laiskottelevaa ukkoa. Valitettavasti nuo eliitteihin eksyvät tavikset murentavat koko sivuston ideaa ja mainetta, mutta onneksi tosiaan ehdottaa samoja tulotasoja, kuten joku ylempänä mainitsikin. Hienoja ihmisiä olen siellä tavannut kirurgeista lentäjiin ja toimitusjohtajiin.
Millä lailla kirurgi tai toimitusjohtaja ovat sen hienompia ihmisiä, kuin vaikka raudoittaja tai anestesiahoitaja?
Lukuisilla tavoilla.
HEL-NYC kirjoitti:
En usko. Ehkä perintörikkaat? Mutta ne rikkaat ihmiset joita tunnen, oma mieheni mukaanlukien, eivät pärjäisi suhteessa toiseen samanlaiseen. Ainakaan jos lapsia on perheessä. Ei se onnistu, että samassa perheessä on kaksi urakiitäjää. Ainakin meillä olisi ihan mahdottomuus, että minulla olisi vastaava ura.
Suomessa vaikeaa. Ulkomailla yleistä. Hyvätuloisessa perheessa voi olla useampikin auttamassa.
Prinssien paikka on eliittikumppaneissa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palveluun ilmoittaa pienet tulot, se ehdottaa saman tulotason omaavia kumppaneita. Siinä mielessä ei tule vahinkoa vaikka siellä köyhätkin seikkailee.
Miksi? Luulin, että koko palvelun tarkoitus oli saattaa yhteen ihmisiä, jotka etsivät elättäjää ja niitä jotka etsivät palkintopuolisoa?
En tiedä. Ehkä siksi, että harva rikas kai etsii elätettävää vaan tasavertaista kumppania
En usko. Ehkä perintörikkaat? Mutta ne rikkaat ihmiset joita tunnen, oma mieheni mukaanlukien, eivät pärjäisi suhteessa toiseen samanlaiseen. Ainakaan jos lapsia on perheessä. Ei se onnistu, että samassa perheessä on kaksi urakiitäjää. Ainakin meillä olisi ihan mahdottomuus, että minulla olisi vastaava ura. Mies ei suurimpana osana päivistä näe lapsia kuin vasta nukkumaanmenon jälkeen, kun käy varmistamassa, että peitot on päällä ja unikaverit kainalossa. Olisi se aika surullista, jos myös minä olisin samanlainen.
Lisäykseksi vielä, että minä en etsinyt enkä halunnut elättäjää, en ole mikään palkintopuoliso. Satuimme miehen kanssa vain rakastumaan toisiimme ja sovimme toisillemme kumppaneina.
Urakiitäjän ja elätettävän väliin jää vielä paljon ihan tavallisia naisia, jotka eivät etsi itselleen elättäjää. Meillä kumpikin käy töissä, työpäivät n. klo 8-16/17.
Sanoin aikoinaan miehelle, että olet lapsesi ainoa isä, eikä se isyys ole mikään laatuaika hobby. Kummallakin akateeminen koulutus, molemmat työskentelemme keskijohdossa ja lapset hoidetaan.
Toki jää, mutta kyllä asioita tulee hankaloittamaan kun menen takaisin kouluun ja aikanaan mahdollisesti työelämään.
Miehen työpäivät ovat käytännössä 08:00-22:00, Toimistolla on yleensä 08:30-19.00, treenaa päivässä lisäksi 3-8h ja pitäisi parisuhdeaikaakin vielä löytää.
Siihen päälle, työmatkat ja kotona työskentelyt, niin aika vaikeaksi menisi, jos itse olisin työpaikassa kiinni.
Tyydyt olemaan kotiorja-yh, että miehesi saa viettää tyydyttävää sinkkumiehen elämää? Oletko varma, että miehelläsi ei ole salasuhdetta? 3-8 h liikuntaa päivässä on todella paljon. Plus ylityöt ja muut selitykset työkiireistä... Kai olet huolehtinut siitä, ettet jää tyhjän päälle, jos tuleekin ero?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä, mitä tekemistä rahalla tai ammatilla on onko joku hienompi ihminen.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää osata priorisoida :)
Ja mitä samanlainen tyyppi Linkedinissä? Ei ole edes hakeutumassa töihin.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt ihan normaalia ole. Töissä voi myös pakoilla perhettä ja vastuuta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Eliittikumppaneissa, Suomi24:ssä ja Match.comissa on ihan samat tyypit tarjolla. Ei "Eliitti" tarkoita yhtään mitään. Se on vain sen palvelun numi, jolla halutaan luoda mielikuva jostain unelmien varakkaista deittikumppaniehdokkaista. Ei unelmien prinssien yleensä missään deittipalstoilla tarvitse hakea muuta kuin helposti saatavilla olevaa panoseuraa.
Totta, eliittikumppanista löytää sugar daddyn helpommin, siinä mielessä kätevä. Prostituutiota hyväksyttävämällä tavalla, bisnes toimii.
Jokainenhan voi feikata ammattinsa, koulutuksensa ja tulotasonsa sinne?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
En usko. Ehkä perintörikkaat? Mutta ne rikkaat ihmiset joita tunnen, oma mieheni mukaanlukien, eivät pärjäisi suhteessa toiseen samanlaiseen. Ainakaan jos lapsia on perheessä. Ei se onnistu, että samassa perheessä on kaksi urakiitäjää. Ainakin meillä olisi ihan mahdottomuus, että minulla olisi vastaava ura.
Suomessa vaikeaa. Ulkomailla yleistä. Hyvätuloisessa perheessa voi olla useampikin auttamassa.
On meilläkin. USAn tilanteesta lähinnä puhuinkin. Mutta mitä elämää se on lapselle, jos kumpikaan vanhemmista ei ole kotona heidän hereilläoloaikanaan, kuin ehkä max. kahtena päivänä viikossa? Nannyjen kasvattamia lapsia ei enää pidetä ihanteena.
Vierailija kirjoitti:
Jokainenhan voi feikata ammattinsa, koulutuksensa ja tulotasonsa sinne?
Niinku tp hakijatkin, juu se on helppoa. Vaikeampaa siitä tulee, jos paljastuu ettei osaa edes lukea vaikka väittää olevansa lääkäri.