Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työtön ja työtä vieroksuva tuttu on Eliittikumppaneissa?

Vierailija
27.03.2016 |

Eikös se ole tarkoitettu vähän "paremmalle väelle" eikä pummeille? Siellähän kysytään koulutus-, varallisuus- ja työtietoja, joten luulin soittavan kelloja kun rekisteröityi. Minulla ei missään nimessä ole mitään kaikenlaisten ihmisten deittailua vastaan, mutta jotenkin tympäisee että just tollaselle paremmalle sivustolle pitää kaikkien tunkea. Onhan niitä muitakin palveluja, jotka eivät ole profiloituneet yhtä vahvasti tietynlaisille ihmisille.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaikilla oikeus rikkaisiin naimisiin, vai mitä?

Vierailija
2/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan kaikilla oikeus rikkaisiin naimisiin, vai mitä?

On toki, mutta siellä ihmiset olettavat löytävänsä tasoistaan seuraa, palvelu on siis heitä varten eikä onnenonkijoille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palveluun ilmoittaa pienet tulot, se ehdottaa saman tulotason omaavia kumppaneita. Siinä mielessä ei tule vahinkoa vaikka siellä köyhätkin seikkailee.

4/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palveluun ilmoittaa pienet tulot, se ehdottaa saman tulotason omaavia kumppaneita. Siinä mielessä ei tule vahinkoa vaikka siellä köyhätkin seikkailee.

Miksi? Luulin, että koko palvelun tarkoitus oli saattaa yhteen ihmisiä, jotka etsivät elättäjää ja niitä jotka etsivät palkintopuolisoa?

Vierailija
5/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Luulin, että koko palvelun tarkoitus oli saattaa yhteen ihmisiä, jotka etsivät elättäjää ja niitä jotka etsivät palkintopuolisoa?

En tiedä. Ehkä siksi, että harva rikas kai etsii elätettävää vaan tasavertaista kumppania

Vierailija
6/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sivusto ole nimenomaan kullankaivajia varten;)

Vierailija
7/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarvitsee eliittielättäjän :)

Vierailija
8/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri on Eliittikumppaneissa. Olemme siivoojia.

9/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ehkä siksi, että harva rikas kai etsii elätettävää vaan tasavertaista kumppania

En usko. Ehkä perintörikkaat? Mutta ne rikkaat ihmiset joita tunnen, oma mieheni mukaanlukien, eivät pärjäisi suhteessa toiseen samanlaiseen. Ainakaan jos lapsia on perheessä. Ei se onnistu, että samassa perheessä on kaksi urakiitäjää. Ainakin meillä olisi ihan mahdottomuus, että minulla olisi vastaava ura. Mies ei suurimpana osana päivistä näe lapsia kuin vasta nukkumaanmenon jälkeen, kun käy varmistamassa, että peitot on päällä ja unikaverit kainalossa. Olisi se aika surullista, jos myös minä olisin samanlainen.

Lisäykseksi vielä, että minä en etsinyt enkä halunnut elättäjää, en ole mikään palkintopuoliso. Satuimme miehen kanssa vain rakastumaan toisiimme ja sovimme toisillemme kumppaneina.

Vierailija
10/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuttusi hehkeämpi kuin sinä ap;D

Vierailija
11/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättikumppanit

Vierailija
12/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuttusi hehkeämpi kuin sinä ap;D

Ei ole, mutta ei se tähän liity vaikka olisikin.

ap

Vierailija
13/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan nämä " tasotyypit" oikeasti tajuavat olevansa itse halveksumaansa roskatasoa? Ihmisiä ei luokittele kukaan normaali? Paisi joku kehityksessään vajaaksi oikeasti jäänyt narsisti!

Vierailija
14/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys vitsihän tuo koko juttu on, kaikki pölkkypäät ja tavikset luulee olevansa eliittiä. Naurattaa kuinka idiootteja jotkut on, hauras itsetunto ja ego saa buustin, kun on joku oikein eliittikumppani.

Vierailija
15/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotainrajaataas kirjoitti:

Koskahan nämä " tasotyypit" oikeasti tajuavat olevansa itse halveksumaansa roskatasoa? Ihmisiä ei luokittele kukaan normaali? Paisi joku kehityksessään vajaaksi oikeasti jäänyt narsisti!

Mikähän nyt on ongelmasi? 

Vierailija
16/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se sun tuttu on eliittityötön? Sellainen korkeasti koulutettu ja muutoinkin salonkikelpoinen?

Vierailija
17/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun liityin Eliittikumppaneihin, hain tasoistani seuraa enkä mitään elättäjää etsivää laiskottelevaa ukkoa. Valitettavasti nuo eliitteihin eksyvät tavikset murentavat koko sivuston ideaa ja mainetta, mutta onneksi tosiaan ehdottaa samoja tulotasoja, kuten joku ylempänä mainitsikin. Hienoja ihmisiä olen siellä tavannut kirurgeista lentäjiin ja toimitusjohtajiin.

Vierailija
18/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliitti on Suomessa sama kuin tavis eli samat urpot jotka on muissakin treffipalveluissa on tuollakin. Mut hei, siin on se sana eliitti, joka saa ihmisen sekaisin, siitä tulee jotenkin paljon hienompaa.

Vierailija
19/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Ehkä perintörikkaat? Mutta ne rikkaat ihmiset joita tunnen, oma mieheni mukaanlukien, eivät pärjäisi suhteessa toiseen samanlaiseen. Ainakaan jos lapsia on perheessä. Ei se onnistu, että samassa perheessä on kaksi urakiitäjää. Ainakin meillä olisi ihan mahdottomuus, että minulla olisi vastaava ura. Mies ei suurimpana osana päivistä näe lapsia kuin vasta nukkumaanmenon jälkeen, kun käy varmistamassa, että peitot on päällä ja unikaverit kainalossa. Olisi se aika surullista, jos myös minä olisin samanlainen.

Lisäykseksi vielä, että minä en etsinyt enkä halunnut elättäjää, en ole mikään palkintopuoliso. Satuimme miehen kanssa vain rakastumaan toisiimme ja sovimme toisillemme kumppaneina.

Urakiitäjän ja elätettävän väliin jää vielä paljon ihan tavallisia naisia, jotka eivät etsi itselleen elättäjää. Meillä kumpikin käy töissä, työpäivät n. klo 8-16/17.

Sanoin aikoinaan miehelle, että olet lapsesi ainoa isä, eikä se isyys ole mikään laatuaika hobby. Kummallakin akateeminen koulutus, molemmat työskentelemme keskijohdossa ja lapset hoidetaan.

Vierailija
20/48 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC on olemassa :)! ja sellanen kyytiläinen kans ota siitä :)!