Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni teistä kohtuuton ja ilkeä?

Vierailija
27.03.2016 |

Meillä on pieni lapsi, jonka kanssa olen päivät kotona ja mies käy töissä. Ihan normaali kuvio siis. Olen myös raskaana ihan alkumetreillä ja kaikki, jotka joskus ovat lasta odottaneet tietävät millaista se väsymys ja heikko olo voi olla.
Tänään sit avasin suuni ja sanoin, että tänään en jaksaisi olla äiti... Vihjasin ehkä vähän, että en oo pitkään aikaan tehnyt mitään ihan yksin ja rauhassa, esim kampaajalla käynti yms. Niin mies vastaa mulle: "no jos et jaksa olla äiti niin mene ryyppäämään ja jakamaan persettä! Sellaisenko elämän haluat, kun et jaksa olla äiti?"
Uskokaa, tää ei edes ole provo, vaikka naurettavalta kuullostaakin, kun tätä kirjotin. Tekis mieli lähtee ovet paukkuen ja kyllä ottaisin sidukan jos en olis raskaana! Hemmetti kun suututtaa tollanen reaktio siihen, kun vähän valitan väsymystäni!:(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä vauvaa on syyttää jos sen päivän mittaan ainoa fiksu mitä sanoo on "kakka". Itse siellä kotona vaan möllötät! Mene johonkin perhekerhoon! Saa lapsesikin vähän jotain fiksua puuhaa..

Vierailija
22/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä monen muun kanssa. Mies puhui törkeästi ja sinä epäselvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tehdään kaikesta vaikeaa. Mikset vaan mene kampaajalle? Hankit pariksi tunniksi lastenhoitajan, käyt kampaajalla ja vaikka lounaalla. Problem solved.

Vai pitääkö sun miehen viedä sut, vai tarvitsetko luvan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan