Miksi jotkut vanhat miehet pitävät nuoria naisia omaisuutenaan?
Eli tämä sama homma on toistunut todella monta kertaa, hieman eri tavalla tietysti:
Olen viihteellä kaverini kanssa. Juomme juomia, keskustelemme ja sitten paikalle pölähdät sinä, minua huomattavasti vanhempi humalainen mies. Kärtät tanssimaan, etkä usko kun kohteliaasti kieltäydyn ja sanon että haluan olla kaverini kanssa. Rupeat (omasta mielestäsi varmasti aistikkaasti) kopeloimaan etkä usko, kun sanon että en lähde. Lopulta tajuat häipyä kun siirryn kauemmas enkä huomio sinua. Myöhemmin kuitenkin tanssilattialla ilmaannut jostain ja tarraat takamuksesta kiinni, jolloin tönäisen sinut kauemmas ja sanon lujaa "älä koske minuun". Miksi tälläistä tapahtuu? Minulla on oikeus valita seurani, enkä halua että viinalta haiseva vanha setämies loukkaa itsemäärämisoikeuttani koskemalla minuun väkisin. En myöskään halua kuunnella kuinka "tytöttelet" ja vähättelet minua ja älykkyyttäni yrittämällä osoittaa "etten tiedä mistä jään paitsi", kun torjun epämiellyttävät lähentely-yrityksesi.
Eilen siis kyseisen kaltainen skenaario laivan tanssilattialla, mutta olen joutunut tuollaisen kohteeksi usein ja se on väärin. Moni muukin nuori nainen on joutunut vanhempien äijien ahdistelun kohteeksi, ja se jos mikä on inhottavaa. Mielestäni on paskamaista olettaa, että koska olen nuori ja nätti, niin minuun olisi jostain syystä oikeus koskea ilman lupaa, aivan kuin olisin joku esine. Lopettakaa. Piste.
Kommentit (59)
Koska ihmiset on kännissä idiootteja, juu te naiset myös. Kas noin, case closed.
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset on kännissä idiootteja, juu te naiset myös. Kas noin, case closed.
I agree, and really hope so!
Hei,
Kun ap:n kirjoittaman kaltaista tapahtuu, älä jää odottelemaan että se idiootti ymmärtäisi puhetta. Käy kertomassa asiasta kyseisen paikan henkilökunnalle ja pyydä etä he puuttuvat tilanteeseen. Kerro että se ja se herra ahdistelee sinua seksuaalisesti. Sen pitäsi riittää siihen, että he ensin varoittavat sitä idiottia ja jos hän jatkaa niin sitten poistavat hänet ravintolan tiloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I agree, and really hope so!
No enpä jaksa edes alkaa kännisistä naisista jauhamaan, elämän aikana tullut nähtyä yhtä ja toista. Mikä saa ihmisen menettämään järkensä kännissä, jotkut naiset on jossain psykoosissa, kun on juonut liikaa. Ja miehetkin osaa, tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Eli tämä sama homma on toistunut todella monta kertaa, hieman eri tavalla tietysti:
Olen viihteellä kaverini kanssa. Juomme juomia, keskustelemme ja sitten paikalle pölähdät sinä, minua huomattavasti vanhempi humalainen mies. Kärtät tanssimaan, etkä usko kun kohteliaasti kieltäydyn ja sanon että haluan olla kaverini kanssa. Rupeat (omasta mielestäsi varmasti aistikkaasti) kopeloimaan etkä usko, kun sanon että en lähde. Lopulta tajuat häipyä kun siirryn kauemmas enkä huomio sinua. Myöhemmin kuitenkin tanssilattialla ilmaannut jostain ja tarraat takamuksesta kiinni, jolloin tönäisen sinut kauemmas ja sanon lujaa "älä koske minuun". Miksi tälläistä tapahtuu? Minulla on oikeus valita seurani, enkä halua että viinalta haiseva vanha setämies loukkaa itsemäärämisoikeuttani koskemalla minuun väkisin. En myöskään halua kuunnella kuinka "tytöttelet" ja vähättelet minua ja älykkyyttäni yrittämällä osoittaa "etten tiedä mistä jään paitsi", kun torjun epämiellyttävät lähentely-yrityksesi.
Eilen siis kyseisen kaltainen skenaario laivan tanssilattialla, mutta olen joutunut tuollaisen kohteeksi usein ja se on väärin. Moni muukin nuori nainen on joutunut vanhempien äijien ahdistelun kohteeksi, ja se jos mikä on inhottavaa. Mielestäni on paskamaista olettaa, että koska olen nuori ja nätti, niin minuun olisi jostain syystä oikeus koskea ilman lupaa, aivan kuin olisin joku esine. Lopettakaa. Piste.
No en oletakaan ,että olisit 'nuori ja nätti'...oletan vain että olet taas keksinyt koko tuon tänne taas rustaamasi jutun,kuten aina ennenkin.
Tämä juttu on tosiaankin toistunut monta kertaa (täällä) mutta aina hieman eri tavalla tietysti...
Keski-ikäisen naisen seikkailut Vantaalla.
Poliisin facepäivitys: "Känni ei ole syy käyttäytyä kuin Korkeasaaren asukkaat."
http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001117477.html?nomobile=2&ref=o…
Minkä takia pikkusavolainen mennee laivarilluttelulle? Tödennäköisesti törmää t siellä vastaaviin., nuoriin ja vanhoihin.
Ollan seurattu muuten savolaisperheen riitelyä muista komistuksista ja kaunistuksista. Sitten vielä mami huutelee napureille luulojaan ja penska sinä perässä.
Aika monella näyttää olevan vaikeuksia olla katsomatta kin hieman kypsempi tulee asiakkaaksi; toiset naikkoset hankkivat siitä häirinnästään muutakin kuin rikoslain perään, eri nimikkeillä, jopa parturiyrittäjäkin.
Täällä on paljon vihanlietsontaa ja perättömyyksiä; johtuuko että flaksi ei ole onnistunut? Ne paljastuvat usein kobteen perässä möykkäämällä.
.
Vierailija kirjoitti:
End of it kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oletakaan ,että olisit 'nuori ja nätti'...oletan vain että olet taas keksinyt koko tuon tänne taas rustaamasi jutun,kuten aina ennenkin.
Tämä juttu on tosiaankin toistunut monta kertaa (täällä) mutta aina hieman eri tavalla tietysti...
Totta, tarkoitus saada vihaketju keski-ikäisiä miehiä vastaan. Kohta alkaa se ällösedistä ja vaipoista jauhaminen, sama kaava tuhannessa aikaisemmassa ketjussa.
Ehkä voitaisiin nyt, vaikka näin pyhien kunniaksi, olla lähtemättä kukaan mukaan tällä kertaa enää tähän vanhaan (kehnoon) samaan ,säilyisi kaikilla usko ihmisyyteenkin paremmin,eikä matalamielisyys (tekstin myötä) hiipisi sieluihin hallitsemaan .
Hyvää Pääsiäistä vaan kaikille !
(ps. Kolme keskustelunaloitusta kommentteineen täältä on tänä päivänä poistettu-eikö tämäkin ketju jo joutaisi niiden mukaan ? Vihapuhettahan tästä vain tunnetusti on luvassa ja syntyy,jos saa jatkua...)
Vierailija kirjoitti:
End of it kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, tarkoitus saada vihaketju keski-ikäisiä miehiä vastaan. Kohta alkaa se ällösedistä ja vaipoista jauhaminen, sama kaava tuhannessa aikaisemmassa ketjussa.
Tai sitten kyse on laajamittaisesta ongelmasta. Itse en ole aikaisemmin tänne kirjoittanut aiheesta, mutta nyt meni vain kuppi nurin. Seurustelen myös ikäiseni miehen kanssa, joten en katso olevani miesvihaaja, mutta minulla on silti oikeus valita seurani ja kuka minuun saa koskea ja kuka ei.
AP
Itse en lähde tähän vihaketjuun mukaan enää, niin nähty jo nämä. Hyvää pääsiäistä täältäkin :) Joku iloisempi meininki tänään, nyt ei jaksa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en lähde tähän vihaketjuun mukaan enää, niin nähty jo nämä. Hyvää pääsiäistä täältäkin :) Joku iloisempi meininki tänään, nyt ei jaksa tätä.
Hyvä kommentti ja totta minunkin osaltani. Samoin toivotan minäkin hyvää pääsiäistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
End of it kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kyse on laajamittaisesta ongelmasta. Itse en ole aikaisemmin tänne kirjoittanut aiheesta, mutta nyt meni vain kuppi nurin. Seurustelen myös ikäiseni miehen kanssa, joten en katso olevani miesvihaaja, mutta minulla on silti oikeus valita seurani ja kuka minuun saa koskea ja kuka ei.
AP
Eli siis, olet jo valinnut seurasi. Hyvä sinulle. Jatka nyt vain sinäkin pääsiäisen viettoa.
Olen "vanha setämies" (vähän päälle nelikymppinen).
Se on minusta vain mukavasti päivää piristävää, kun vähän kiusoittelee nuorta naikkosta. Itse muistan kun olin 2-kymppinen, niin se 2-kymppisten naisten kanssa jutustelu ja kanssakäynti oli sellaista paskanjäykkää. Nyt nautin, kun olen itsevarma, perheellinen, hyvin tienaava, joviaali perheen isä ja ne naiset ovat edelleen nuoruutensa takia jäykkiksiä, niin kiusoitella heitä vähän. Lisäksi kieltämättä tässä on seksuaalinen elementti, saan myös siitä nautintoa, kun teen esim. 2-kymppisen kassaneidin olon vähän epämukavaksi seksistisillä/seksuaalisilla kommenteillani. Nautin siitä, koska en nuorempana olisi ikinä uskaltanut sanoa sellaisia asioita naisille, mutta nyt uskallan.
Vierailija kirjoitti:
...sanon että en lähde. Lopulta tajuat häipyä kun siirryn kauemmas enkä huomio sinua. Myöhemmin kuitenkin tanssilattialla ilmaannut jostain ja tarraat takamuksesta kiinni, jolloin tönäisen sinut kauemmas ja sanon lujaa "älä koske minuun". Miksi tälläistä tapahtuu? Minulla on oikeus valita seurani, enkä halua että viinalta haiseva vanha setämies loukkaa itsemäärämisoikeuttani koskemalla minuun väkisin. En myöskään halua kuunnella kuinka "tytöttelet" ja vähättelet minua ja älykkyyttäni yrittämällä osoittaa "etten tiedä mistä jään paitsi", kun torjun epämiellyttävät lähentely-yrityksesi.
.
Jaahas palstan propagandafeministi saat kirjoittelee. Ja tarinan hirviö on: yllätys yllätys vaaleaihoinen keski-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen "vanha setämies" (vähän päälle nelikymppinen).
Se on minusta vain mukavasti päivää piristävää, kun vähän kiusoittelee nuorta naikkosta. Itse muistan kun olin 2-kymppinen, niin se 2-kymppisten naisten kanssa jutustelu ja kanssakäynti oli sellaista paskanjäykkää. Nyt nautin, kun olen itsevarma, perheellinen, hyvin tienaava, joviaali perheen isä ja ne naiset ovat edelleen nuoruutensa takia jäykkiksiä, niin kiusoitella heitä vähän. Lisäksi kieltämättä tässä on seksuaalinen elementti, saan myös siitä nautintoa, kun teen esim. 2-kymppisen kassaneidin olon vähän epämukavaksi seksistisillä/seksuaalisilla kommenteillani. Nautin siitä, koska en nuorempana olisi ikinä uskaltanut sanoa sellaisia asioita naisille, mutta nyt uskallan.
Sori,ei hei kiinnosta hirveesti.Jospa siirtyisit sinäkin vain sen pääsiäisesi viettoon,niin ei tulisi taas sitä paskaa täällä kaikkien miesten niskaan ton sun provohärnäyskirjotukses takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...sanon että en lähde. Lopulta tajuat häipyä kun siirryn kauemmas enkä huomio sinua. Myöhemmin kuitenkin tanssilattialla ilmaannut jostain ja tarraat takamuksesta kiinni, jolloin tönäisen sinut kauemmas ja sanon lujaa "älä koske minuun". Miksi tälläistä tapahtuu? Minulla on oikeus valita seurani, enkä halua että viinalta haiseva vanha setämies loukkaa itsemäärämisoikeuttani koskemalla minuun väkisin. En myöskään halua kuunnella kuinka "tytöttelet" ja vähättelet minua ja älykkyyttäni yrittämällä osoittaa "etten tiedä mistä jään paitsi", kun torjun epämiellyttävät lähentely-yrityksesi.
.
Jaahas palstan propagandafeministi saat kirjoittelee. Ja tarinan hirviö on: yllätys yllätys vaaleaihoinen keski-ikäinen mies.
En ole ap, mutta vastaavaa joudun myös lähes joka kerta baareissa kokea. Mikäs siinä jos joku tulee juttusille baarissa, mutta älkää koskeko ja koittakaa ymmärtää, että ei on ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
En ole ap, mutta vastaavaa joudun myös lähes joka kerta baareissa kokea. Mikäs siinä jos joku tulee juttusille baarissa, mutta älkää koskeko ja koittakaa ymmärtää, että ei on ei.
No voit aina lohduttautua sillä ,että et ehkä piankaan joudu tuollaista kuvaamaasi kauheutta enää kenenkään taholta siellä vakiobaarissasi ja kantapöydässäsi kestämään ja sinä voit istua sitten vaikka koko illan rauhassa siellä omassa pöydässäsi ilman että kukaan edes huomaa,paitsi tarjoilija laskun aikaan ehkä.
Kukaan nuori mies ei sitten tule enää häiritsemään, kuin ehkä korkeintaan kysymään (...kohteliaasti jo teititellen) rouvalta Iltistä pöydältäsi lainaan,eli omaan pöytäänsä vietäväksi lukemisen puutteessa ja jos telkkaristakaan ei siellä mitään katsomisen arvoista hänen mielestään tule,siinä omaa seuraansa ja deittiänsä vielä odotellessaan....
Tätä olen itsekin miettinyt! Mistä se keski-ikäisten miesten valtaisa itseluttamus oikein kumpuaa? Siitä lähtien kun täytin 14 (nyt olen 33), olen saanut kärsiä keski-ikäisten äijien ahdistelusta. Ne tulevat pokkana luokse arvostelevat ulkonäkösi, komentavat hymyilemään ja käyvät sumeilematta käsiksi, siis yrittävät päästä silittelemään poskea, haluavat vähintään antaa käsisuudelman (yök) tai sitten vaan rohkeasti rouhaisevat tisseistä/perseestä. MIKSI!
MISTÄ nuo kaikki käytöstavattomat ällötykset tulevat? Ovatko he "siviilissä" ja ikäistensä parissa normaaleja vai kaikki jotain syrjäytyneitä reppanoita? MIKSI joku saamarin semialkoholisoitunut viiskymppinen äijä kuvittelee että hänellä on oikeus "vaivihkaa" alkaa työntää kättään kaheksantoistavuotiaan tytön housuihin? ja vieläpä on sitten oikeus loukkaantua jos tyttö tämän huvituksen kieltää? Millaisia ihmisiä nuo oikein ovat? Kuinka voi selvitä noin vanhaksi oppimatta minkäänlaisia normaaleja käytöstapoja?
Ok, ymmärrän että ne vanhimmat, 60-70v ällötykset ovat eläneet ajassa, jolloin tytöt ja naiset olivat "kilttejä ja hyvinkasvatettuja" eli eivät uskaltaneet muuta kuin hymyillä maireasti jos vaikka pomo halusi jörniä ruokkiksella. Tuollaisessa maailmassa kasvaneiden voi olla vaikea ymmärtää, että joku nainen, joku alempiarvoinen nauta, sanoo MIEHELLE vastaan. Mutta kun samanlaisia ällötyksiä löytyy alle 40-vuotiaistakin...En voi ymmärtää.
Asiaa !