Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas uusi seksuaaliterapeutin teoria yksin jäävistä miehistä

Vierailija
27.03.2016 |

http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Miksi-osa-miehist%C3%A4-ei-l%C3%B6yd…

Voi hyvän tähden, eikö hänellekään, kouluja käyneelle ihmiselle ole selvinnyt että ongelma on puhtaasti väestörakenteesta johtuva.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte välttämättä läträtä kaljan kanssa, jotta elinikä on lyhyempi. Naiset yleensä huolehtivat siippansa lekurille. Toista on yksin elävillä. Paljon vaivoja jää huomaamatta/hoitamatta.

Vierailija
62/68 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään, että mikä on se syy, miksi minä en ole löytänyt kumppania itselleni.  Seksuaaliterapeutti jakaa Savon sanomissa jaetussa artikkelissa meidät tahtomattaan sinkkuna olevat  kolmeen ryhmään, joista ensimmäiseen kuuluvat miehet, joilla on elämässään joku nainen, mutta tämä ei täytä toiveita. - Jäin miehenä miettimään, että mikä velvollisuus naisella olisi täyttää miehen toiveet? - Vai tarkoittaako tämä vain yksinkertaisesti sitä, että on miehiä, kuten siis vaikka minä, joka olen sinkku, mutta en ole löytänyt itselleni sopivaa kumppania vaikka olisin tahtonut kumppanin löytää. Mutta ei kai sitä, että elämässäni on muita naisia, vaikkei ns. "toiveitani täyttävää  elämänkumppania" voi pitää syynä sille miksi olen sinkku edes tutkija. (- En usko että sinkkuuteni lakkaisi jos hankkiutuisin työkavereina olevista naisista eroon, äidistäni eroon ja tietenkin kummilapsistanikin eroon).  

Eiköhän siinä tarkoiteta suhteita naisiin. Niistä vaan ei tule mitään kun ei löydy oikeaa

Eiköhän siinä puhuta niistä onnettomista parisuhteista, joissa mies takertuu naiseen puhtaasti yksinäisyyden pelosta eikä kiintymyksestä ko. naiseen. Näitä on. 

Tottakai onnettomia suhteita on

Mutta tässä puhutaan sinkuista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään myös naisia. En yleisesti, mutta kiinnostavia naisia romanttisessa mielessä kyllä. Ja naiset tämän myös huomaavat.

En osaa hurmata toista, en osaa olla siis mies. Harvassa ovat olleet ne kerrat jolloin tämä ei ole naista haitannut ja olen voinut toimia toisen kanssa ilman pelkoa arvostelusta ja miehisyyteni arvailusta.

Tässä on pointti minkä pystyn kyllä täysin allekirjoittamaan. Se, että et saa naista (terveenä nuorena miehenä) on tietyllä tavalla todiste sun puutteellisuudesta miehisyydestä, mikä helposti tekee siitä kipeää. Tiedostat, että jos sä olisit enemmän sellainen itsevarma MIES, jonka naiset kokee henkisesti tyydyttävänä ja seksuaalisesti kiihottavana kumppanina, niin naiset olisi sun perässä. Sä olet siis jotenkin henkinen raakile, epäonnistunut mies. Joku voi sanoa, että eihän tuo ole ainoa asia mitä naiset hakee. Ei olekaan, mutta niin kauan kun et ole tavattoman rikas ja menestynyt, niin tuo on keskeisin tekijä. Jos sä olet itsevarma ja henkisesti vahva mies, niin se on aika sama mitä muuta sä olet sen lisäksi. Voit olla vaikka työtön ja vähän ylipainoinen, sekä pukeutua tylsästi mustaan t-paitaan ja farkkuihin, mutta kyllä naisia silti tulee riittämään.

Jos sä taas olet itsevarman ja henkisesti vahvan vastakohta, niin voit olla aika menestynyt ja kroppa viimeisen päälle tikissä, mutta naiset ei silti tule kiinnostumaan. Ne ei halua sänkyynsä miestä joka anelee positiivisia reaktioita ympäristöltään ja pyytelee anteeksi olemassaoloaan. Ja mikä tän merkitys on? No joku syyhän naisilla on suosia itsevarmoja ja henkisesti vahvoja miehiä. Jollain tavalla sellaiset miehet ovat parempia. Ja sitä mieltä olen toki itsekin, että parempi isä vahvasta miehestä tulee, kuin pelokkaasta ressukasta. Ja naisella on turvallisempi olla sellaisen kanssa. Kyllähän nainen haluaa tietää, että hänen vierellään on mies, jonka harkintakykyyn ja miehiseen aggressioon voi turvata jos joku ihminen käyttäytyy väkivaltaisesti.

Se ettei kelpaa naisille voi toimia miehille todisteena siitä, ettei ole onnistunut mieheksi kasvamisessa, eikä pysty vastaamaan miehen perustehtäviin elämässä, eli perheen miehenä toimimiseen. Jos pystyisit, niin naisia olisi tarjolla sinulle.

Loppukaneettina: En itse kärsi naisen puutteesta enkä siis tarvitse mitään isällisiä tai äidillisiä neuvoja.

Vierailija
64/68 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika terapeutti. Miehillä on hänen mukaansa selkeästi heikompi yksinpärjäämisen kyky, ja hän antaa ymmärtää, että sinkkumiesten sinkkunaisia lyhyempi elinikä ja huonompi terveydentila olisi osoitus siitä. Tosiasiassahan terveet elintavat korreloivat sekä sosiaalisen statuksen että pidemmän eliniän kanssa, eikä kenellekään varmaan tule yllätyksenä, että korkeamman statuksen miehet ovat naisten keskuudessa halutumpia tapauksia. 

Eli: sinkkuus ei sairastuta miehiä, vaan sairaat miehet jäävät sinkuiksi. Että sellaista asiantuntijaa taas haastateltu...

Esim avioero on monille miehille iso riski. Yksin elämisen vaikeus juuri sairastuttaa.

Ei yksin elämisessä pitäisi olla mitään, mikä normaalin aikuisen sairastuttaa.

No ei sinänsä, mutta mm. asunnottomat ovat tilastoissa lähes 100%:sti yksinasuvia miehiä. Taitavat vetää eliniänodotetta ihan hyvin alaspäin, vaikka niitä olisikin määrällisesti vähän.

Vierailija
65/68 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet sitten lyöttäydy keskenään kimppaan, jos eivät pärjää yksin? Jorma ja Pate voisivat olla ihan onnellisia yhteistaloudessaan, jossa formulat surisisivat ja suloinen makkaran käry täyttäisi ilman. Enkä tarkoita mitään homoeroottista, vaan miehistä kimppa-asumista.

Tämä!

Vierailija
66/68 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään myös naisia. En yleisesti, mutta kiinnostavia naisia romanttisessa mielessä kyllä. Ja naiset tämän myös huomaavat.

En osaa hurmata toista, en osaa olla siis mies. Harvassa ovat olleet ne kerrat jolloin tämä ei ole naista haitannut ja olen voinut toimia toisen kanssa ilman pelkoa arvostelusta ja miehisyyteni arvailusta.

Tässä on pointti minkä pystyn kyllä täysin allekirjoittamaan. Se, että et saa naista (terveenä nuorena miehenä) on tietyllä tavalla todiste sun puutteellisuudesta miehisyydestä, mikä helposti tekee siitä kipeää. Tiedostat, että jos sä olisit enemmän sellainen itsevarma MIES, jonka naiset kokee henkisesti tyydyttävänä ja seksuaalisesti kiihottavana kumppanina, niin naiset olisi sun perässä. Sä olet siis jotenkin henkinen raakile, epäonnistunut mies. Joku voi sanoa, että eihän tuo ole ainoa asia mitä naiset hakee. Ei olekaan, mutta niin kauan kun et ole tavattoman rikas ja menestynyt, niin tuo on keskeisin tekijä. Jos sä olet itsevarma ja henkisesti vahva mies, niin se on aika sama mitä muuta sä olet sen lisäksi. Voit olla vaikka työtön ja vähän ylipainoinen, sekä pukeutua tylsästi mustaan t-paitaan ja farkkuihin, mutta kyllä naisia silti tulee riittämään.

Jos sä taas olet itsevarman ja henkisesti vahvan vastakohta, niin voit olla aika menestynyt ja kroppa viimeisen päälle tikissä, mutta naiset ei silti tule kiinnostumaan. Ne ei halua sänkyynsä miestä joka anelee positiivisia reaktioita ympäristöltään ja pyytelee anteeksi olemassaoloaan. Ja mikä tän merkitys on? No joku syyhän naisilla on suosia itsevarmoja ja henkisesti vahvoja miehiä. Jollain tavalla sellaiset miehet ovat parempia. Ja sitä mieltä olen toki itsekin, että parempi isä vahvasta miehestä tulee, kuin pelokkaasta ressukasta. Ja naisella on turvallisempi olla sellaisen kanssa. Kyllähän nainen haluaa tietää, että hänen vierellään on mies, jonka harkintakykyyn ja miehiseen aggressioon voi turvata jos joku ihminen käyttäytyy väkivaltaisesti.

Se ettei kelpaa naisille voi toimia miehille todisteena siitä, ettei ole onnistunut mieheksi kasvamisessa, eikä pysty vastaamaan miehen perustehtäviin elämässä, eli perheen miehenä toimimiseen. Jos pystyisit, niin naisia olisi tarjolla sinulle.

Loppukaneettina: En itse kärsi naisen puutteesta enkä siis tarvitse mitään isällisiä tai äidillisiä neuvoja.

Ei pitäisi peukuttaa kommentteja, joissa tuodaan hienosti esille oma vajavaisuuteni. Teen sen silti, koska tottahan se oli.

Olen epäonnistunut. Tiedän sen itse ja sen tietää lähipiirinikin. Myös kohtaamani naiset aistivat tämän.

Pyrin siis loppuelämäni välttelemään ihmiskontakteja. En ole niitä ansainnut, enkä kestä elää häpeäni kanssa.

Vierailija
67/68 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi peukuttaa kommentteja, joissa tuodaan hienosti esille oma vajavaisuuteni. Teen sen silti, koska tottahan se oli.

Olen epäonnistunut. Tiedän sen itse ja sen tietää lähipiirinikin. Myös kohtaamani naiset aistivat tämän.

Pyrin siis loppuelämäni välttelemään ihmiskontakteja. En ole niitä ansainnut, enkä kestä elää häpeäni kanssa.

No hei, ajattele minkälaisia kakkiaisia maailma on täynnä. Et ole yhtään sen huonompi kuin muutkaan. Olet ansainnut ihmissuhteita elämääsi mikäli kohtelet toisia hyvin ja reilusti.

Mene juttelemaan jonkun kanssa näistä tunteista, ne ovat nimenomaan sinun omassa päässäsi. Älä alistu ja luovuta!

Vierailija
68/68 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin se KAIKKI vastuu sysätään yksin omaan miehen harteille. Kiitos taas siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän