Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko teillä GMAIL android-kännykässä ihan hyvin?

Vierailija
27.03.2016 |

Mä en tajua mitä tossa tapahtui vuodenvaihteen jälkeen, siis siihen asti menin sillä vanhalla versiolla, mutta yllättäen lakkasi ilmoittamasta yhden tilin viesteistä, vaikka aikaisemmin toiminut täydellisesti eli ilmoittaa heti kun uusi viesti tulee (tarvitsen tätä palvelua yhteen tiettyyn asiaan). No, aikani siinä sitten ihmettelin ja yritin räpeltää asetuksia jne että mitä olisin sotkenut, enkä keksinyt mitään.

Joku aika sitten päivitin sovelluksen kun ajattelin että josko tämä korjaantuisi, mikä kuitenkin osoittautui VIRHEEKSI! Nyt tällä kestää ikuisuus näyttää yhden yhtäkään viestiä (kahdelta tililtä), kun se aikaisempi karvalakkiversio näytti viestit heti, päivitti näkymän heti jne. vaikka tosiaan toi ilmoittaminen lakkasi toimimasta vuodenvaihteessa.

Nyt ei tosiaan ilmoita viesteistä (jota palvelua tarvitsen!), uusien viestien päivitys siihen päänäkymään kestää niin että ehtii kokonaisen tupakan poltella kaikessa rauhassa kun aikaisemmin ehdin lukeakin ne uudet viestit sen tupakan aikana, sähköpostien klikkailu näyttöön sitten kestääkin koko ruokiksen eli tosi tahmaiseksi mennyt tämä homma.

Kysymys kuuluukin: Onkohan vika vanhassa androidissani (ollut nyt parisen vuotta käytössä) vai onko tämä päivityksessä oleva yleinenkin bugi?

En tee tällä erää koko gmail-sovelluksella yhtään mitään kun se ei toimi niinkuin haluaisin, huonommaksi meni :( Ja osaan sulkea käynnissä olevat sovellukset ja tehdä muut temput jotka hidastavat kännykän toimintaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP! Kai nyt jollain on GMAIL android-kännykässä! Ei tarvi muuta kommentoida kuin että toimiiko sinulla vai ei hyvin tämä uusin päivitys. ap

Vierailija
2/5 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii muuten, mutta minulla on gmailissa useampia viestikansioita ja näkyy vain se oletuskansio. Ei esimerkiksi matkailukansio (johon siirrän matkavaraukset ym.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin lakannut toimimasta. yksi päivä ku tein sille jotain ni näytti heti kaksi viestiä mutta sitten lakkasi ilmoittamatta uusista viesteistä taas,,,

Vierailija
4/5 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu, että uusien viestien näkyminen kestää ikuisuuden, eikä tule ilmoitusta enää ollenkaan. Outoa sinänsä, en ole hetkeen kyllä päivittänytkään gmailia.

Vierailija
5/5 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, vaikka ikävä ongelmahan tämä on mutta tiedän etten ole yksin ;) ap