Mistä tunnistaa psykopaatin tai sosiopaatin?
Viimeisinä päivinä on ollut koko ajan puhe näistä niin olen miettinyt että voiko niitä tunnistaa jos esim. Näkee kadulla? Miten ne eroaa käytännössä muista ihmisistä? Eikö kuitenkin suurin osa analysoi muita ja näyttele tunteita mitä muut haluaa? Miten ne sitten erotetaan jos ne näyttelee tunteet? Onko tämä mahdollista?
Kommentit (426)
Lukuvinkkinä aiheesta kiinnostuneille: Patric Gagne, minä olen sosiopaatti.
Pankkitilin summasta tietenkin. Ja vaatteista. Se ehdottomasti siitä, onko hiukset pitkät vai lyhyet.
Juu, juu lue jostain naisten lehdestä ohjeet, eiköhän se sillä luonnistu ja sitten praktiikka pystyyn.
Siitä, miten he käyttäytyvät, kun pääsevät satuttamaan jotakuta. Siinä äänessä oli silloin intoa ja nautintoa, eikä sitä ikinä unohda. Eli repivät henkiset kicksit siitä, kun pääsevät potkaisemaan jotain maassa makaavaa mahaan. Ilkeys tai pahuus ei ole näillä mikään sivutuote, vaan itsetarkoitus ja teotkin usein suunnitelmallisia ja harkittuja.
Voi tunnustaa pyrkimyksistä aiheuttaa vahinkoa tai saada pahaa aikaan. Molemmilla -paateilla on sisäsyntyinen tarve pahuuteen, josta ne sitten repivät kiksejä. Tämän kyllä oppii aistimaan ennemmin tai myöhemmin. Läpeensä pahoja ihmisiä todellakin on olemassa. Herttainen ulkokuori ei kestä lopulta kovinkaan kauaa.