Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~MARRASmasut viikko 8~~~

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa taitaa pukata päälle. Tuli palellutettua ittesä lapissa (ei oikein osannu varautua sellaseen viimaan :P)... ja nyt sitten nuha tekee tuloaan. Ääni meinaa välillä lähteä.

[B]KJ25:[/B]jos täti ei kaarra kylään maanantaina,niin ajattelin sitten testata tiistaina uusiksi... mutta on vaan sellainen fiilis, että se tulee rytinällä. Lämmöt on vähän tipahtanet :(

[B]nipsu:[/B] koitan olla luovuttamatta... ihan kivalta kuulosti tuo aamuäklötys :) Mulla kun ei ole minkään valtakunnan oiretta, joka antaisi viitettä raskautumiseen...tai no tissit on arat, mutta niimpä ne on ollut kahdella edelliselläkin kierrolla :P

Vierailija
82/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tällä tytöllä kurvata täti kylään tämän viikon aikana. Sellainen menkkamainen jomotus alkoi yöllä. Eikä minkään valtakunnan oireita ole raskautumisesta. Vähän harmittaa, mut kai se täytyy vaan siirtää ajatukset joulukuun vauvaan. Seuraavan kierron aikana pupuilla vielä ahkerammin kuin nyt :P

KJ25 ja VAUVAKSI: Teille paljon tsemppiä ja plussasäteitä++++

GALLUP: Mikä on teidän mielestä huonoin raskaustesti ja mikä paras? Itselläni ei ole vielä kokemuksia testeistä, joten neuvoja tarvitsen sitten kun ehkä joskus tarvitsen raskaustestin :)

KAKTUS kp20/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulämmöt oli 35.9 :( kai se tätykkä sitten tekee tuloaan... jokohan joulukuisille on omaa pinoo..

[color=red]G:[/color] Millään testillä en plussaa ole saanut, mutta tykkään apteekin omasta. Mammaksin liuskatesteillä olen viimeaikoina testaillut, mutta niissä on se ärsyttävä puoli, että pitää ensin pissata astiaan. Apteekin oman voi tehdä virtsasuihkusta.

Vierailija
84/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöistä...

Oviksen aikaahan nousee lämmöt n.37asteeseen ja seki pitää mitata aamulla. Mutta jos on raskaana ja mittaa lämmöt vaikka päivällä niin onko ne lämmöt silloin koholla vai näkyykö seki vain aamulämmöistä? Itse teen opiskelujen ohella epäsäännöllistä työtä ja en pysty mittailee aamulämpöjä koska niihin ei ole luottamista. (ymmärsittekö? vaikeesti asian esitin)

Pahoittelut ANZQ79! Mä voin jo liittyy sun kans sinne jouluisiin, ku ei tässä kuussa tärpänny.

KAKTUS

Vierailija
85/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin itsekin, ja kaiken kukkuraksi la menikin lokakuun puolelle, vaikka toisin luulin, joten mukavaa kuumeilua kaikille, siirryn toisaalle :-)

Vierailija
86/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kanssa teen vuorotyötä, joten aina aamulämpöjen mittailu ei onnaa. Olen huomannut, että lämmöt ovat iltaisinkin kohollaan ennen menkkoja. mutta tippuvat sitten ennen menkkoja tai menkkojen aikaan. Joulukuussa minulle kävi niin, että lämmöt pysyivät koholla menkkojen yli seuraavaan ovikseen asti. Mikälie hormoniörö ollut silloin :P

Ystäväni on nyt raskaana ja sanoi, että hänellä pysyi lämmöt koholla pitkään. Ja mittaili niitä iltaisin.

Vierailija
87/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken mittasin huvikseen uudelleen lämmöt. Ja nyt ne olikin taas kohollaan... no mutta tässä nähdään se, että eri ajoilla on merkitystä :)

Vierailija
88/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis opinnäytetyötä kirjoittaa, mut ku ei kiinnosta. Joka välissä käyn täällä katsoo, olisko joku kirjotellu :)

Hartiat on niin jumissa, et tuntuu ettei pää käänny. Tunne on, et olis tulossa sairaaksi. Kokoajan niiskututtaa nenää. Ja kaikenlisäksi on tuo ihana menkkamainen tunne, että kohta jotain lorahtaa :( (VALIVALIVALI)

Mä taidan pysyä erossa noista aamulämmön mittauksista. Kuiten joutuu heräilee niin eri rytmeihin, ettei ne taida olla luotettavia. Kuitenki kävelisin vaan aamusta iltaan kuumemittari kainalossa ympäri asuntoa :D

Ei mut valitukset taas sikseen ja opparin tekoon!

Onko kellään testausta lähipäivinä tiedossa?

KAKTUS

Vierailija
89/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lillamaar: Plussasäteitä kun uskaltaudut testailemaan. =)

ANZQ79 : Ihan hyviltähän sun oireet ja lämmöt kuulostaa. :) Toisekseen se lämpöjen nousu voipi olla niin pientä ettei sitä välttämättä siksi noteeraa (nimimerkillä kerran kokenut senkin).

KAKTUS : Eipä hoppuilla siellä (paraskin sanomaan =P)ja pakkailla laukkuja joulujunaa varten.Pöh. Tehän pysytte täällä ja toivottavasti plussaatte. ;)

Lynetelle : Tärppionnea!

67Sipuli: Onnea plussasta!

Ja oma napa: Nyt kp 21/25 ja Viljan testeissäkin viivat(haamujen haamut).Olo iltasella hieman pahoinvoiva, mutta vielä olo epäuskoinen. Menkkamaista alaselän särkyäkin on ollut havaittavissa jo useana päivänä ja se jos mikä pistää jännäämään, että ilmaantuuko täti vai ei. Kysyin jo Vilja-testien asiakaspalvelusta, että onko testeissä jonkinmoinen viivanpaikka mikä kuultaa alta negassakin niin vastasivat ainakin ettei ole ja se on silloin plussa jos viiva on.

Nyt ei auta kuin odotella ja toivoa parasta. :)

Vierailija
90/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only1 kyllähän tuo sinun tilanteesi hyvältä näyttää ootko miettiny että tekisit vielä uudestaan testin vai odotteletko miten tilanne kehittyy?

Itse siis tosiaan ajattelin tehdä perjantaina testin tai viimeistään lauantai aamulla jos ei menkat ala kierto on kyllä mulla niin epäsäänöllinen että en osaa varsinaisesti sanoa milloin ne menkat myöhässä olisivat tänään olisi kp27 no katsotaan miten käy.

Onko ketään muu teistä tuossa viikonlopun aikana testailemassa??

Vierailija
91/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on menossa kp9/24-jotain, ovislimat havaittu eilen ja nyt kovasti touhutaan, pääsen testailemaan vasta viikolla 10 tai 11.

Toivotaavasti ketjuun tulee paljon plussia, tsemppiä kaikille !

Vierailija
92/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea plussanneille! mä olen pitänyt vähän hiljaiseloa täällä taustalla, kun ei ole ollut mitään kerrottavaakaan. Eilen kävin gynellä tarkistuttamassa että onks kaikki ok ovulaation kannalta ja sama vanha vaivahan sieltä löytyi, mulla " toisinaan irtoo" lääkäriä lainaten, mutta ei kuitenkaan joka kuukausi. On vähän sellasta PCO -tyyppistä, muttei ihan kuitenkaan. Tässä kuussa olin kuitenkin ovuloinut, lysähtänyt (???) keltarauhanen siellä näkyi (kp22), taas lääkäriä lainatakseni. Nyt siis kp 23/27-33, eli odotellaan ensi viikkon onko mitään kerrottavaa sittenkään. Lääkäri suositteli odottamaan ainakin kesään, ja ellen raskaudu siihen mennessä niin voisi aloittaa clomit auttamaan munasolua irtoamaan. Toivottavasti ei tarvitse.

Koska kova vauvakuume vaivaa, olen kokeillity toistakin keinoa, kävin pari kertaa akupunktiossa kiinalaisen lääketieteen osaajan hoidossa. Kerroin hänelle että yritämme raskautua ja ei ole ainakaan vielä onnistunut ja kerroin myös mahdollisista ovulaatiohäiriöistä. Mies sanoi että mulla on kylmät (!) sisäelimet ja sitten jotenkin aktivoi munuaisia hoidossa ja vei lämpöä lantion alueelle moksaamalla..... en osaa selittää kovin tarkasti kun en ole alan ammattilainen ja etten selitä väärin niin on kai parempi että en edes yritä ... : )

Että saas nähdä nyt. Ei tunnu kyllä yhtään että olis tärpännyt, mutta toivotaan silti parasta. Testaan vasta ensi viikolla ke-pe, katotaan nyt kuinka kauan jaksan odottaa...

plussaonnea teille kaikille! Ihanaa kun marrasmasuja alkaa tulla!!

äk

Vierailija
93/93 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään ihmeellistä. Ei tavallisesta kierrosta poikkeavia oireita, joten asennoidun kuukautisten lähestymiseen. Tai no ehkä yksi poikkeava: kohtu on viime lauantain kirpistelyn jälkeen ollut edelleenkin ihan kivuton, mikä on tietty harvinaista mulle, varsinkin näin kierron loppuvaiheessa. Nyt kp24/n. 28.

KJ25: Mikäli kuukautiset ei aiemmin ala, niin testailen tiistai-aamuna. Toivottavasti sinne asti pääsisimme!