~~~MARRASmasut viikko 8~~~
Kommentit (93)
Kaameet menkka kivut alkoi töissä :( selkään koskee ja se säteilee vasempaan jalkaan. Kokemuksesta tiedän, että menkat alkavat 2 päivän sisään noista kivuista. On tää naisena eläminen kauheeta... Valkkari on muuttunut juuri sellaiseksi mitä se on normaalisti ennen menkkoja. Olen tässä jo valmistautunut siihen, että joulukuinen pino kutsuu.
-anzq kp26/30-34
EFFICA: Toivotaan, että menkat pysyy poissa edelleen ja saat testata plussan :)
ANZQ79: Höh, ei ole kiva nyt odotella vuotoa :( No, uutta yritystä sitten vaan...
ÄITIKUU: Toivotaan, että tuosta tämän kuun ovulaatiosta on seurauksena hedelmöitys ja raskaus, eikä tarvitse odotella enää!
LILLAMAAR: Sinäpä olet rauhallinen... Eräätkin marrasmasut on testailleet _erittäin_ hyvissä ajoin...
Minut on vallannut todella voimakas väsymys... Kaiket päivät haukottelen, sekä töissä että kotona. Ja työkaverit ihmettelee, että enkö mä nuku ollenkaan öisin... No, selvinnee heille sitten ajallaan. Niin ja sen verran se sekopäisyys vielä vaivasi, että mun oli tänään vielä pakko tehdä yksi testio (että saisin oikein kunnon viivan enkä mitään haamua...) ja tokihan se sieltä pompsahti heti esiin. Kiva :)
Mutta tämmöistä tänä iltana...
Marrastoive rv 4+3
En ole tänne juurikaan kirjoitellut, sen verran on hiljaiseloa pitänyt omassa navassakin. Lukenut olen pinot ja elänyt hengessä mukana! Plussiakin tullut jo muutama, ONNEA!!
Alia, me mennään näköjään melkein samoissa, mulla nyt kp24/29. Oireita ei suuremmin ole, mutta lämmöt on nousseet oviksen jälkeen ja vielä lisää n.7pv oviksesta.. Siinä mielessä jännittää että voisiko kenties olla tärpännyt.. Ajattelin kans testata tiistai-aamuna ellei täti kurvaa ennen sitä visiitille (toiv.EI)
+++++++Onnea kaikille+++++++++++
Effica: *peukut pystyssä* toivottavasti plussaat! bd
Ansq79: No voi ei, mut häntä pystyssä loppuun saakka. =) Naisena oleminen on myös näitä eri tuntemuksia seuraamista, joten toivotaan, ettei sun tuntemukset tiedä tädin tuloa! bd
Marrastoive: En jaksanut penkoa viesteistä sitä sun historiaa ennen plussausta ja huonomuistisena en muista, että millaiset oireet sulla oli (oireita raskauden puolesta) ja millä kp:lla testasit? *halit* Ihanaa, kun sait plussan! =)
Oma ).( Nippailut on kadonnu, mut välillä tekee pahaa... Syön kyllä ruokani, mut sit välillä tulee yhtäkkiä stoppi ja tuntuu, ettei maistu. Mulla ei ollu ens. raskaudes pahoinvointia ollenkaan, km:oon päättynees raskaudes ei ollu muita oireita kuin menkat jäi pois. Ja tissit on edelleen arat, mut niin ne on ollukin ennen menkkoja. Ja nukkunut olen kuin tukki, eli väsynyt oon, mut olen ollu muulloinkin ja ilman raskautta. =/ Se, että pissattaa kovin, vaikka ei paljoa mitään tuliskaan, on uutta. Sekä vähän on tänään turvottanu. Anteeksi, oma napaisuuteni. Toivon niin kovin plussaavani tästä kierrosta... Yritystä takana 1v ja 1kk... Esikoinen tärppäs kolmannesta kierrosta....
Nyt öitä kaikille!
KJ25
Mitähän Haavekuvalle kuuluu? :)
7-8 vko kait,jo :)
Elikkäs mulla ei ollut kovin paljoa oireita ennen plussaa. En tuntenut nippauksen nippausta oviksen-plussan välillä. Esikoisesta tunsin nippailuja aikanaan kiinnittymisen paikkeilla, mutta nyt ei mitään. Mutta siitä ihan vähän epäilin, kun alkoi hengästyttää yhtä äkkiä työpaikan rappusissa... Niitä olen tähän asti juossut ylös alas vailla mitään ongelmia, mutta viikko oviksesta alkoikin tehdä tiukkaa. Ja sitten vähän pyörrytti. Rinnat kipeytyi roskishaamujen jälkeen, eli kp 26/24(-30). Mutta ei sitten muuta :) Ja nyt plussan jälkeen on tullut tuo äärettömän kova väsymys ja rinnat on koko ajan aremmat.
Ai niin joo, nännit mulla muuttui " turpeiksi" reilu viikko oviksesta... Mutta kun en ihan tarkaan muistanut, että onko ne olleet sellaiset joskus muulloinkin kierron loppupuolella, niin en siitä sitten mitään tohtinut ajatella... Esikoisesta olivat siis myös samanlaiset.
Esikoisestakaan ei ollut pahoinvointia, joten sitä en odota enkä etenkään toivo tulevan tästäkään...
Marrastoive rv 4+4
täti kurvasi yöllä vieraaksi, plääh.... Todella väsyttää jo tämä yrittäminen, kun sitä on jo alkusyksystä asti harrastettu...
Taidan jättää pinoutumiset taas vähäksi aikaa... vaikka lyhyellä kierrolla sitä ehtisi vielä yritää marrasmasuihin...
täältä jo hyviä viikonloppuja
vauvaksi
Joo, ei tullu meille marrasvauvaa. Viime yönä alkoi jumalaton vuoto eli ekat menkat km:n jälkeen ja ajallaan..Kyllä alkaa tuntumaan siltä ettei meille suoda enää lapsia.
Voi miten kurjalta kuulostaa, etenkin kun te molemmat olette jo jonkin aikaa tuloksetta yrittäneet... Ja nipsulla keskenmenokin takana :( Vaikea mitään lohduttavaa keksiä.
Marrastoive
Sukuloinnit suoritettu ja nyt pari viimeistä lomapäivää kotinurkissa.
Pahoittelut tädin löytämille ja suuret onnittelut kaikille, jotka ovat jo plussanneet.
OmaNapa: tänään kp28/27-38, tällä viikolla on alkanut olla mukamasoireita, eli rinnat nänneistä tosi arat, pahaa oloa, superväsymystä, hypervalkovuotoa, jotenka aamulla testasin Apteekin omalla, istuin pytyllä ja tuijotin testiä, ajattelin, ettei siihen mitään tule, mutta kappas vaan niinhän siinä kävi, että kaunista punaista plussaa näytti :o)) Ja eihän tätä usko hullukaan!!! Voi kun tämä tajuaisi nyt sinnitellä ja pysyä kyydissä!
Mukavaa torstaita kaikille!!
Toki kaikille plussaa toivon, mutta sinulle erityisesti!!! Nyt vain peukut pystyyn, että vauva on tarrannut lujaa kiinni ja pysyy mukana loppuun saakka! ONNEA!!!
Kyllä on uskomaton olo ja tietty hurja pelko pesreessä että tämäkin kohta alkaa vuotaa pois :o( Mutta silti onnen tunne on samalla niiiin huikaisevan ihana..
Eli toisen lapsen yritys aloitettu tästä kierrosta nyt kp14, esikoinen 3v3kk ikää meillä vanhemmilla 26 ja helsingissä asustellaan. Toivottu LA olis 17.11.06
Nyt taitaisi meillä olla ovis aika käsillä, eilen pupuiltiin ja tänään täytyy jatkaa harjoituksia...
Plussa-onnea kaikille!!!
Ja pahoittelut nipsu79(?) ja vauvaksi.... =(
Ei muuta kuin uutta kiertoa kohti ja tsempitykset siihen!!!
ON: Eipä uutta, se vain että nyt välillä tosiaan oksettaa, mut pytylle ei ole tarvinu lähteä ja kipuja nivusissa... taidan hoppuilla ja käydä apteekissa tänään. Mut en osta Apteekin testiä, vaan jonkun muun. Marrastoive; millä testasit plussan, entä vilijonkkka?
KJ25 kp 26/30 (-34)
Olipa mukava lukea että sinä vilijonkkka olet saanut plussan!!!:)
Oikein paljon onnea ja toivotaan parasta!
Täällä sitten toivottavasti päästään huomenna testailemaan voikun minäkin pääsisin jatkaa matkaa teidän marraskuisten kanssa.
Niin ja pahoittelut vauvaksi ja nipsu79 tosi kurjaa kun täti tuli:(
Toivotaan että teillä tärppää sitten seuraavalla kerralla!
Hmmmmmm.... Että millä sain plussan... No Apteekin omilla sain viime ke (kp 25) ja to (kp 26) roskishaamut. Lauantaina (kp 28) sitten Acon10:llä haalean plussan ja eilen vielä varmistelin (vaikka siis ihan turhaan, mutta halusin vaan nähdä vielä oikein vahva plussan) Sure Stepillä. Että sellainen testihistoria ;) Niin ja siis teinhän toki jo kp 20/24-(30) Acon10:llä negan.
Oi kun on tullut testailtua... Esikoisesta tein tasan yhden testin kun menkat oli myöhässä. Että vissiin tämä kärsimättömyys on kehittynyt huonoon suuntaan viime aikoina ;)
Marrastoive rv 4+4
Ihan aluks, onnittelut plussanneille!
Tänne ei oikeestaan kummempia, ei mitään tuntemuksia, ei muutakun ootellaan...mähän tein sen yhen testin ku oli puhetta niistä viivanpaikoista...ja se kyllä näytti ihan semmoselta viivanpaikalta joka siinä näky, samaa sano mieskin.
Testailen viikonpäästä sit jos aihetta on, ihme on jos nyt heti olis tärpänny ja kun ei niin ehitty pupuilla siinä oviksen tienoilla pahemmin, en ees tiä oikein tarkkaan et menikö ajotukset oikein. Mut jos sitä joulunyyttiä sit yrittäis oikein kunnolla :)
Joulunahan mun täytyis ollakin synnyttämässä tai sit uutenavuotena... esikoista synnytin ku muut juhli juhannusta ja kakkosta ku muut oli provinssissa :) Aika hyvin kuulu musiikki sinne sairaalaan. Ja sekin vielä yhteistä nois synnytyksis et oli hirvee ruuhka aika.
No joo, tulihan juttua, mut eipä täs muutakun plussasäteitä kaikille!!
Tuuli kp 23
Enhän mä malttanut viikonloppua odottaa, vaan testasin nyt yövuoron jälkeisestä unestä herättyäni... HAAMU! Ja ihan sallitun ajan puitteissa = ). Todella koko yön pissalla rampannut, joten täytyy vissiin vaikka su aamuna uusia... =). APUA!
Kp 30/28
tulee oranssia vuotoa, vähän, mutta silti. Ei taida tämäkään onni tätä lyhyttä hetkeä kauempaa kestää :o((
Ihanan paljon täällä on nyt porukkaa = ). Kiva aina juttuja lueskella. Itsellä kp 29/28 ja olo suht normaali. Toisaalta tuntuu mahassa " jotain" ja toisaalta on koko ajan pelko perseessä... Yöksi menen töihin, joten ehdin kuulostella. Viikonloppuna sitten pääsen toivottavasti testailemaan. Miehen kanssa mennään perjantaina ihan kaksin ulos syömään hänen synttäreidensä kunniaksi. Enempää ei nyt irtoa tekstiä meikäläisestä!