Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~MARRASmasut viikko 8~~~

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se plussasade taas alkaa! :-)

Täällä kp 12/28 ja tärppipäivät lähestyy. Jos ovis on samoilla kiertopäivillä kuin viime kierrossa (kp16) jolloin tikuttelin niin silloin voin sanoa hyvästit tällekin plussajunalle. Anoppilassa kun ei oikein touhuilut innosta....

Nyt tarvitsisi laittaa siimahäntiä ahkerasti varastoon jos vaikka jaksaisivat odotella. Kyllähän ne teoriassa ainakin voivat elää 4 taikka 3 päivää.

Tähän kiertoon on siksi pienet tilastolliset toiveet, koska kaksi edellistä lasta ovat molemmat saaneet alkunsa juurikin samasta määrästä yrityksiä. Muuten olen kyllä aika pessimistinen. Jää nähtäväksi...

babyunelma

Vierailija
62/93 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen uusi/pitkästä aikaa listoilla, ja en ehkä kovin usein tänne jouda kirjoittelemaan, mutta testissä näkyi kaksi viivaa meilläkin eilen. Koska olen vähän tumpelo, kysyisin tuosta esittelylistasta, eli olisi mukava jakaa tuntoja toisten odottajien kanssa, siis jos marraskuussa la:n omaaville on joku oma " poppoo" ja sinne uusia huolitaan, tulisin mielelläni mukaan? Tulikohan vähän sekava viesti... ;-) ajatukset vähän karkailee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos olet raskaana, niin kannattaa odotuspuolelta kysellä onko siellä jo marraskuussa synnyttäviä. Täällä periaatteessa kuumeillaan ja sitten kun testataan plussat, niin siirrytään odotuspuolelle =) Toki voi olla ettei siellä vielä ole marraskuulaisia paljoa.

Vierailija
64/93 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkeraan siivoillu tänään, niin ei ole ehtinyt koneelle juurikaan, huomiseksikin jäi vielä puuhaa.

ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!!

Nyt niitä plussia alkaakin sitten ropista, oikein urakalla toivottavasti :)

Täällä ei oikein mitään tuntemuksia, muutakun alamahan särkyä, ja siitä nyt ei voi vielä päätellä mitään...kuluispa nyt vaan nuo päivät nopsaan, nyt kp 20 viikko ainakin pitäis vielä malttaa ootella..

Vierailija
65/93 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille:)

Itselläni lämmön nousu jatkuu koko ajan on pientä lämpöä ja on ollut kummia pistelyitä ja polton tunteita alavatsassa ja kun tuossa aikasemmin kirjottelin kun rintoihin on tullut verisuonet näkyviin niin nyt myös käsissä ja osaksi jaloissa on tullut hyvin näkyviin verisuonet onko teillä muilla näin??

No toivottavasti ei olis mitään menkkoihin liittyviä on se kumma kun joka kerta kun käy vessassa niin pelottaa hirmusesti että jos ne menkat on alkanut mutta se taitaa olla aika yleistä täällä:)

Tänään olisi kp25 eli ainakin viime kieron yli mentiin kun se oli kp24 mutta saa nyt nähdä alkaisko ne menkat tällä viikolla sitten vai millon toivotavasti ei alkaisi ollenkaan:)

Kyllähän mä tässä taas mietin että jos ne menkat ei ala perjantaihin mennessä niin sit tekisin testin taas te olette varmaan jo ihan kyllästyneitä näihin mun testailuihin kun koko ajan niitä teen ja joka kerta vaan negaa pukkaa no jos nyt vihdoin se plussa tulis niin pääsis siitä testailustakin eroo:)

Vierailija
66/93 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas naputtelemassa viestiä ja vähän nolona tunnustan sortuneeni 8-#

Hain sitten apteekista testin ja korkkasinkin sen jo *nyt toosi nolo*

Kyseessä Apteekin Oma ja nyt illalla tein sen.

Otin sen testiajan sisällä käteeni ja siinä näkyi toinenkin viiva. Ei vaaleanpunainen, mutta viiva.

Hmmm...kokemuksia? Onko se testille ominaista vai voiko olla plussa?

Olinpas siis todella viisas hätähousu tänään =/

Maltillisempaa mieltä muille toivottaen: Only1 ja kp:t huikeat 19/25 =)

Vierailija
67/93 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monta kertaa tehnyt sillä apteekin omalla testillä eikä siihen ole koskaan tullut mitään viivaa ei testiajan jälkeekään muuta en kyllä osaa sanoa mutta toivotaan että se meinaisi plussaa!:)

Vierailija
68/93 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ei ole koskaan tullut toista viivaa kun ensin kirjoitin ei ole tullut mitään viivaa.

Vierailija
69/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only1: Eipä ole minullekaan apteekin oma antanut toista viivaa, ellei se ole tarkoittanut plussaa. Jos nega on ollut niin ei ole mitään, ei siis mitään, näkynyt testikohdassa. Ei viivanpaikkaa tms. Ihan puhdas valkoinen kohta vain. Ja minullahan myös se roskishaamu (tai 2kpl roskishaamuja) tarkoitti myös plussaa... Minkä värinen se sun viiva oikein sitten oli? Jos se oli haalea viiva, niin johtunee aikaisesta testausajankohdasta... Kyllä mä jo varovaisesti onnittelisin plussasta :) Meitähän alkaa olla jo monta, kivaaaaaaaa!!!!!!!!!

Kiva muuten huomata se, etten ole ainoa sekopää, joka testailee " hyvissä ajoin" ;))

Marrastoive rv 4+2 (päivä päivältä enemmän...)

Vierailija
70/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut jo plussanneille! Joko teillä on odotuspuolella marrasmasuille oma ketju?

Täällä mulla on ollu niin tiukka koulutahti, etten ole millään ehtiny käydä edes lukee tekstejä. Nyt sit päätiin skarpata vapaapäivänä ja käydä edes vähän jotain kirjottaa.

Elikä pupuilurintamalla on ollu aika hiljasta kiireiden vuoksi, joten turhaa varmaan edes haaveilla vielä omasta marrasmasusta. Kp 19/28 ja oviksen aikaa ei varppii satuttu pupuilee. Mut jos sit sais oman jouluntähtösen...

No nyt mä en muista mitä muut oli kirjotellu.. hyhm... mutta ainakin lähetän KAIKILLE ++++++++plussasäteitä+++++++++

Mä taidan lähtee lukee vauva-lehteä, joten jos myöhemmin kirjottelis ku muistais jotain teidän juttuja *nolona*

KAKTUS kp19/28

Vierailija
71/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]only:[/B] Kyllä tuo plussalta kuulostaa :) en ole koskaan saanut minkäänlaisia viivanpaikkoja tuohon testiin...saatika mihinkään testiin. Voisin jo varovaisesti onnitella.

Minä en varmaan liity teidän plussajunaan, innostunena onlyn viivasta tein sitten testin. Ja tyylipuhdas NEGA :( Eipähän minulla mitään oireitakaan ole siihen suuntaan, että olisi vauva mahassa. Noh nyt vaan tätiä odotellaan.

Mikäs [B]effican[/B] tilanne on??? Meinasitko testailla uudelleen? Nuo oireet vaan kuulostivat ihan lupaavalle. Toivottavasti täti ei löydä sinne.

se arki sitten koitti ja nyt ois iltavuoroon tänään lähdettävä :(

-anzq

Vierailija
72/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli munki kokeilla et mitä testiin tulee..siis näkyykö mitään niin semmone haalee viiva siihen tuli, mut ei siinä väriä näkyny..onkohan noissa testeissä joku viivanpaikka joissain sit? Se viiva näky siis ihan selvästi mut ei siinä ollu tippaakaan sitä sinistä väriä nyt kp 21/27-30

Vierailija
73/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi kerran et nykyajan testit on tosi herkkiä, et ne näyttää plussaa aikasin, mut sit vuoto voi alkaakkin ihan ajoissa niin se tarkottaa et hedelmöittyminen on tapahtunu, mut alkio ei oo päässy kiinnittymään, et ei varsinainen km..mut testiin voi viiva tulla tollasesta

Vierailija
74/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kierrossa tullut nyt sitten käytettyä KYMMENEN ovistestiä ja tänään viimeisellä tikutuksella niin PLUSSA!!!!!!!! =) =)=)

Nyt vaan huolestuttaa, kun eilen ei pupuiltu, ja ehditään töiden takia vasta illalla, toivottavasti se ei oo liian myöhästä!!!!

Oon tosi onnellinen että se täysin vahva plussa tuli, koska olen sitä jo miettinyt että enlö ovuloi lainkaan, ja täälläkin olen ihmetellyt kun sain VIISI melkein plussaa tässä tätä ennen... Mitähän nekin sitten meinas...??

No, pääasia että sain sen oikean plussan, huh. Ja mitä tuuria, että viimisellä testitikulla!!!=D

Kp on jo 21, että sikäli yllätti myöhäisellä ajankohdallaan, kierto siis 32 tai 33 päivää ollut, MUTTA on ollut lyhyempiäkin.Toivottavasti toi luteaalivaihe ei nyt jää liian lyhyeks, että ei sitten siihen kaadu... Oliks se niin, että jos luteaalivaihe kestää alle 10 päivää, niin sitten alkio ei ehdi kiinnittyy vai muistanko väärin?

Vierailija
75/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lynette: Onneksi olkoon ovis plussasta!

Tuuli81 ja Carita: Kysyin viimeksi kun sain halean viivan jossa ei ollut väriä apteekista. ja sanoivat että siinä testissä ei ole viivan paikkaa. Miksi viiva on vaalea johtuu siitä että on vähäisen hormoonia vielä. Mullahan haalea viiva tuli 15min. päästä testauksesta. Sitähän saisi vain lukea 10min. eikä sen jälkeen. Apteekkari sanoi et vaikka viiva tulisi ton ajan jälkeekin niin raskaana on. Itsellä tämä tammikuussa raskaus meni kesken viikolla 5+2. Eka kerran testasin pari päivää ennen menkkoja ja haalea viiva. Menkkojen alkamis päivänä tuli selvä plussa. Eli varovaiset onnittelut lähtee täältä sinne!!!

anzq79: Elä vielä luovuta! En luovuta minäkään.

Omaa napaa: kp 26/26-28 ja oireita?? Aamulla tuli paha olo puuron syönnin jälkeen..Oireko? Tuskin mut toivon kuitenkin. Eilen illalla tilasin Vilja raskaustestejä kotiin. Kun tulevat niin testaan. Eli huomenna tai ylihuomenna.

Vierailija
76/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 28/28. Menkkamaisia kipuja ei ole ollut tänään. Tissit vähän kipeät... Maha ollut pitkään vähän löysällä syystä toisesta. Viikonloppuna testailen, toivottavasti! Nyt töihin minäkin!

Vierailija
77/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluja ihan hurjasti:) Ja Mianalle kanssa:)

Toivottavasti tavataan odotuspuolella marrasmasuissa;)

Minulla kylläkin piiiitkä tie vielä käytävänä... Tänään vasta kp 5/30-...

Taidankin olla aivan hännillä marrasmasuissa:)

Kovasti odotan ovis aikaa - ja vauvanteko taikaa:))) Ihan runosuoni puhkesi, kun näitä teidän plussia ajattelen:)

Vierailija
78/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kateellisena täällä lueskelen plussanneiden viestejä. Saisinpa itsekkin plussan..

Joo, täällä ei vieläkään tietoa tätistä, vaikka viikonloppuna oli sellaset menkkamaiset jomotukset, että olin sata varma et menkat alkaa. Mut niin siinä vain kävi, että oireet meni ohi. Puoltoista viikkoa sitten tuntu nippailuja ja nyt viikonloppuna oli menkkamaiset jomotukset.. mitäköhän tuo nyt sitten oli??? Uskaltaisinko olla optimistinen ja elätellä plussatoiveita. Jännittää. Sitä pettyy kuitenkin niin kovasti jos plussa ei tulekkaan. Kaapissa ois apteekin raskaustesti, mut en taida vielä sitä tehä. Odottelen loppukuuhun ellei täti ole siihen mennessä saapunut.

Kiertopäivistä ei siis mitään tietoa. Odotellaan vaan..

- lillamaar -

Vierailija
79/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi sellaiset alavatsanippailut tänään, että kyykkyyn vetää, aivan kuin " supisteluja" alapäässä... Ei ole kyllä tälläistä mun kiertoon kuulunu... Mitä lie...

Meinasin testata ensi viikon alussa, olisko testiseuraa? Maanantai- tiistai? =)

KJ25 24/30(-34)

Vierailija
80/93 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Mianalle ja muille hoppuisille testaajille: ei saa luovuttaa vaan uutta yritystä myöhemmin!!

Itsellä on menossa 28/28 ja alkoi ihan jännittämään... yöllä tietenkin täti hyökkää... No itse asiassa huomenna tulee vasta 14 vrk oviksesta, joten kierto on varmaan tässä kuussa pidempi. Mutta KJ25: jos aihetta iselläni edelleen on liityn kanssasi alkuviikon testaajiin... Pidetään peukkuja meille molemmille db!!!

vauvaksi