~~~MARRASmasut viikko 8~~~
Kommentit (93)
Täällä muksujen kanssa touhutaan = ). Sunnuntaina sitten testaan uudestaan, mutta la on toivottavasti 1.11 (kuopus syntynyt 18.11). Mies sanoi ensi sanoikseen, että et kai sä vaan oo raskaana? = ). Tavan tonttu! Veeti lähtee tänään isälleen viikonlopuksi ja Peppi mummille ja ukille yökylään. Me mennään miehen kanssa leffaan ja syömään. Huomenna eka juopottelutilaisuus, josta täytyy sunnuntain yövuoroon vedoten perääntyä. 11.3 meillä on tytttöjenilta ja silloin ajattelin feikata juovani. Sitten vasta rakenneultran jälkeen kerron. Nyt jos tipahdan niin korkealta tullaan...
Effica: Onnittelut plussasta!
Only1: kyllä tuo voisi vaikka olla jo kainon onnittelun paikka :o) eiköhän ne viivat siitä vielä vahvistu!
Ja niille, joiden luokse onnistui täti tiensä löytämään: superiso lohtuhalaus.
Ja sitten omanapa: :o( eilen tuli vuotoa siis vähän. Aamulla herätessä kävin veskissä ja vuotoa tulee nyt kunnolla eli ei enää mitään tuherrusta. Vielä(kään) ei ole kipuja tai hyytymiä, mutta taitaa tässä nyt niin käydä, että joko se eilinen vahva plussa oli sellainen neukkulan terkan tarkoittama hormonihuippuplussa tai sitten meni taas kesken ja vielä ihan alkumetreillä. Kerpele että ottaa päähän :o(
Positiivista ajattelua käyttäen ja gyneä lainatakseni: tiedänpä siis tulevani raskaaksi. Mutta mikä helvetti saisi nämä raskaudet jatkumaan!?!!??
Mä en ala enää mitään.
Plussarikasta perjantaita kaikille muille!!
nyt peukut pystyssä täällä, että se olisi vaaratonta vuotoa. Onko useinkin tullut alkuraskauden km:ja? en muista oliko niin että, jos niitä tulee usein, niin pääsee tutkimuksiin.
tämä oli nyt laskujeni mukaan 4. alkuraskauden km. Vai oisko tämä nyt sellainen kemiallinen raskaus, en tiedä miten näitä tulkitaan. Vieläkään ei ole kipuja, mutta kaipa ne supistukset sieltä vielä tulevat..
Epätoivo alkaa vallata mielen kun yritystä takana jo reilu vuosi eikä vaan ota onnistuakseen. Mikä mussa on vikana? Eipä auta kun alkaa taas valmistella itseään haavojen hoitamiseen.
...vaikka eilen just oon käyny lukemassa.. Kaktus-84:n ehdotusta minäkin kannatan eli voiskos tänään aloittaa viikonlopulle oman pinon?? Vai mitä ootte muut mieltä varsinkin nyt kun alkaa noita plussia toivottavasti sadella, että jos olis kaks pinoa viikossa esim. jatkossakin. Hankala noita selata...
effica: Paljon onnea ja *iso halaus* plussauksen johdosta!
Only1: Sulle myös kamalasti onnea! Kyl toi mun järkeen vaan plussaukselta näyttää varsinkin kun sul ei oo viel ees menkat myöhässä.. Ei pitäis tulla minkäännäköistä viivaa ees haamun haamua jos et olisi raskaana.. Onnea siis!!:)
pyryxi06, jensu81 ja Vaavaa: Tervetuloa joukkoon jänskäilemään!!
Vaavaa: Oireet kuulostaa tosi hyvältä, kyllä Acon ainakin näyttäis jo mahdollisen raskauden ja jotkut muutkin varmaan. Pitelen peukkuja bd bd bd bd bd bd bd !!!
Vilijonkkkalle ISO tsemppaus! Tsemppailin sua tuol haahu-puolellakin, mut toivottavasti ois kaikki kuitenkin kunnossa. Niin, laiha lohtuhan se on jos vaan tietää voivansa tulla raskaaksi, mutta parempi sekin tietty kuin ei plussaa ollenkaan. Tai no en tiiä.. Tarrasukkia lähettelen vielä!!
ON: täällä ei oikein mitään kummallista, tyttö nukkuu vielä sikeesti ja mies on töissä. Mä istuskelen viel yöpuku päällä täällä. Kp 19/28, tuntuu et ei tullu ovista hyödynnettyä silloin kun ois pitäny ja oon vähän pessimistisellä linjalla nyt. Joten varmaan täältä saa anzq seuralaisen jouluisiin jos molemmilla siltä näyttää!! Mut koitetaan viel olla täysin heittämättä kirvestä kaivoon.
+++++++++++++++++++:ia kaikille!
T: Liliane
Täällä on tälläinen neljännestä kuumeileva naikkonen, joka nolona tunnustaa jo jonkin aikaa teitä " salaa" seuranneensa. Nyt vaan en enää malta pysyä taustalla vaan mukaan tahtoisin?
Aikaisemmat raskaudet on alkaneet ilman kummenpia tutkailuja, mutta nyt on tämä palsta jotenkin vienyt mukanaan ja tässä kierrossa on tutustuttu oikein huolella oman navan tuntemuksiin. :)
Nyt kp22/n.28. Oviksen kuvittelen(?) olleen kp12 ja kp17-18 oli erittäin epämielyttäviä kipuiluja. Valkovuotoa löytyy, mutta vaikea sanoa onko se normaalista poikkeavaa, kun ei tosiaan ole aikaisemmin näin tarkoin tullut omaan kroppaan perehdyttyä.
Täällä on kovasti plussailtu! Onnea kaikille plussan saaneille ja tsemmpiä lopuille!
laittakaa tänne tietonne http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6524329&p=1&tmode=1&smode… niin päivittelen sitten listaa :)
tervetuloa kaikille :)
Uusi viikko ja uusi pino ja toivottavasti plussia saadaan tällekin viikolle! +++bd+++
Olen kotosalla tän päivän, kun esikoinen kipeä> hirveä nuha ja yskä, yö on mennyt huononlaisesti... =( Huomisesta eteenpäin täytyy sit miehen kans järkätä hoitoa.
Täällä edelleen tissit arat ja ankara väsymys.... Aloin sit nukkuun eilen illalla kasin jälkeen ja pariin otteeseen heräsin yöllä. Näitä flunssatuntemuksiakin on, mut ota nyt tästä sit selvää =) Mut muistelin, että ennekin on tissit kipuillu ennen menkkoja, eli oviksen jälkeen. Tätä tää varmasti on. Tein eilen Apteekin oman testin, mut negahan se oli. Ei näillä kp:lla vielä mitään näykään, ainakaan tuolla testillä.
Mut lopettelen nyt tähän ja toivotan muksaa viikkoa kaikille!
KJ25 kp 23/30-34
IHANAA! testasin tänä aamuna kaksi viivaa!:) testiviiva oli hieman kontrolliviivaa vaaleampi vielä, mutta todella selkeästi näkyy..:D ja eipä se näin alussa kovin voimakas voisikaan vielä olla:)
by the way, olen onnellinen!:)
plussaonnea kaikille!+++++++++++++:):):)
[color=red][size=3]onnea miana_ !![/size][/color] Laitatko la:n tuohon esittely listaan, niin laitan sinut plussanneisiin :)
[B]Töötsi:[/B] lukaisin edellisestä pinosta uutiset :( voi harmi... Toivottavasti nyt sitten tärppäisi tästä kierrosta :)
Täällä on armoton väsy, mutta johtunee siitä, että oli vasta reissussa. Jotenkin on sellainen olo, että ei ole tässä kuussa tärppi käynyt :( Muistan kun odotin esikoista, niin tiesin jo ennen plussausta odottavani. Vaikka muuten olin melko oireeton. No viikon päästä pitäisi tädin tulla...sittenhän se selviää. Eli piina viikko alkakoon =)
Nyt pyykin pesuun... sitä nimittäin riittää reissun jäliltä ja täällä ei ollut kukaan pessyt pyykkiä sillä aikaa kun olin pois :P Mihinköhän saisi nuo kaikki kuivumaan????
[color=blue]-anzq kp 24/30-34[/color]
Marrasmasulle ja miana_ lle plussista. :)
Mukavaa kun meidän marrasmasujen plissanneet & LA-listallekkin saadaan vihdoin nimiä.
Kyllä me muutkin sitten perässä....monta päivää on vielä kokonaan ilman " omistajaa" .
Tällä päästään kokeiluyrityksiin elikäs hurrrjiin pupuiluihin loppuviikosta, yhtään ei kyllä voi valittaa. ;)
Kamalaa kun töissä iso osa ajasta menee nykyään täällä teidän juttuja lukiessa. Niin on vauvakuume vienyt mukanaan.
Oikein mukavaa maanantaita siis kaikille ja vielä kerran onnea plussanneille!
Ja onnea plussasta milana (toivottavasti nikki tuli oikein...)!!!
ANZQ79: Minäkin tiesin esikoisesta raskauden ennen plussaa :) Olin ihan varma tärpistä silloin. Ja entäpä nyt? En todellakaan... Että kai se naisen vaisto voi myös pettää ;) Niin ja kirjoittelit siitä, että tuli juhlittua lomalla... No, siitähän ei vauvalle olisi ollut mitään haittaa, sillä olisko ollut vielä edes kiinnittynyt? Niinhän sitä sanotaan (ja tottahan se on), että ennen menkkojen pois jääntiä äiti ei voi vauvaa vahingoittaa tekemisillään. Joten äläpä sitä murehdi ollenkaan :)
(.): Ajattelin roikkua täällä teidän kiusana vielä jonkin aikaa ;) Ei ihan vielä huvita tuonne odotuspuolelle mennä... Odotellaan nyt pari viikkoa! Rinnat on koko ajan kipeämmät, pitää varmaan taas käydä ostamassa jokin hyvä toppi yöpaidan alle, sillä paremmalta tuntuu jos tuo rintavarustus on yölläkin kuosissa... Esikoiselta huomasin avun heti!
Mutta päivän jatkoa kaikille ja mukavaa alkanutta viikkoa!! Ja KJ25, toivotaan sullekin loppuviikosta plussaaaaa!!! Ja kaikille muillekin mahdollisimman pian :)))
Marrastoive rv 4+1 (hih, onpa hurjat lukemat...)
roiku vaan :) Oot meidän tukena täällä... Kaamee piinaviikko vaan edessä... jaksas vaan malttaa mielen ja testailis sitten vasta, kun täti on myöhässä.
Täällä myös piina painaa mieltä! tänään kp 25/26-28. Oireita ainostaan rintojen vihlominen ja alamaha turvotus eli liityn minäkin alavatsa pomppö kerhoon. Eli jos täti ei tule niin testaan torstaina. Toivottavasti maltan mieleni..
KJ25: Älä heitä vielä kirvestä kaivoon sillä nega voi vielä muuttua plussaksi hyvinkin.
anzg79: Sulla on melkein samat kp:t kuin mulla. Milloin meinasit testata?Toivottavasti saat pian plussan kuten kaikki muutkin. Muistan sut muilta listoilta joissa oltiin yhdessä kuumeilemassa. Tästä kuumeilu reissusta tuli odotettua pitempi.
Marrastoive: Tottakai saat olla seurassamme!!
testiä meinasin vasta ehkä ensi maanantaina. Mulla on perinteisesti aina niin, että kun olen testin tehnyt niin justiinsa alkaa menkat. Muistan kanssa sinut syyskeijuista :) Itse olen elo, syys, loka ja nyt marraskuisissa... Vielä varmaan pitää joulukuukin kokea :) No tää kuumeilu on niin hauskaa...
Ihanaa lukea plussista... Vielä kun pääsis ite liittymään samaan kerhoon! No mulla testailu odottaa vasta parin viikon päässä.
Tänään olis laskurin mukaan ovulaatiopäivä! Ei vielä ainakaan mitään tuntemuksia, mut varmuuden vuoksi täytyy koittaa äijä tänään kellistää:)
Liliane kp 15/28
MIANALLE onnittelut! =)
Niin ja MARRASTOIVE, roiku vaan. ;) On ihan kiva lueskella oireista ym. kuulumista, voi sitten seurailla myös omia tuntemuksiaan vertaillen. Heh.
Elikkä ).( nyt kp 19/25 ja enpäs osaa oireista sanoa yhtikäs mitään.Ajatuksissa vaan pyörii se kun kertaalleen olen siis näinä samaisina kiertopäivinä plussannut, että....hmmm, no jospa nyt malttaisin. ;)
Nuorimman kanssa tuli vietettyä eilinen ilta sairaalassa kun hengitys oli melko huonoa. Kova flunssa jatkuu vaan, onneksi kuume on hellittänyt. Siellä sitten sai troppia ja lääkehöyryä. Pahan kuuloinen on edelleen, toivottavasti menis itsellään ohi ilman jälkitauteja(lääkäri kun meinasi, että 70%:sti iskee vielä korvatulehdus ). =(
No. Kun vaan pääsis herra lauantaiksi kuntoon kun juhlimme 2v. päiviä.
Kaikille mukavaa alkanutta viikkoa tärppi-ja plussaonnen kera. =)
Sellaista kysyn, että koska niitä kiinnittymiskipuja " kuuluisi " tulla/olla? Siis missä vaiheessa kiertoa? Yllättäen ovulaation jälkeen, mutta... Siksi kysyn, kun nyt lähipäivinä ollut pari kertaa menkkamaisia kipuja ja tänään jopa töihin lähtiessä laitoin tamppoonin. Mitään ei ole ulospäin tullut ja kivut menevät aina ohi. Ehkäpä turhaa toivoa tässä elättelen.
kp 27/28
Onnittelut plussanneille heti alkuunsa! Ja sitten kiinnittymiskivusta: Kiinnittyminen tapahtuu 5-7pv ovulaatiosta. Että silloin. Mutta toki kiinnittymisen jälkeenkin voi jotain tuntua, kun alkio kasvattelee " juuriaan" . Mulla kiinnittymiskipu olisi ollut (tuskin kuitenkaan) viime lauantaina. Silloin kyllä kohtua kirpisteli extraextrapaljon, ja sen jälkeen ei ole enää tuntunut sitten yhtään mitään. Tokihan mulla noita kipristelyjä on ihan normaalistikin. Ihmetytti vaan yhden päivän mahottomat rutistukset, ja sitten täys " hiljaisuus" . Saattapi tietty olla psykologista...
Täällä siis nyt kp22/n.28 (muistaakseni). Vieläkin jahkaan ja jahkaan sitä lääkärille menoa. Katsonen tämän kierron loppuun ja tilaan sitten ajan.
[B]Only1:[/B] Mä en ole koskaan testeihin saanut minkäänlaisia viivoja... joten minusta ainakin kuulostaa siltä, että olisit raskaana :) Toivottavasti viiva vahvistuu pian :)
Muut plussailijat... voitteko ilmoitella lasketut ajat esittelylistaan, niin saadaan plussanneitten lista kasvamaan ;)
omaa: NUHA ja YSKÄ :( vetää ihan olon vetämättömäksi... ei oikein mitään jaksaisi tehdä. Pitäisi kaksi yövuoroa jaksaa tehdä ja sitten olisi vapaa. Nyt ettimään säädyllistä päällepantavaa :)
kp 28/30-34