Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee niin kovasti seksiä mieli, että pää hajoaa :´(

Vierailija
27.03.2016 |

Viimeksi ollut sitä lajia muistaakseni 6-7kk sitten, mies ei halua.
Entäpä jos kuolen saamatta enää seksiä? olen nyt 39v. kuolen niin ettei minua enää kukaan koskaan halua..tällaista ollut lähemmäs 10v ajan, ei ole muuttunut miksikään ei millään. On puhuttu, olen itkenyt, on ollut lisähormonipiikkejä (vaikka testosteronitaso oli ok), olen uhkaillut, ollut kuin ei mitään, on kilpirauhasarvot nyt ok jne mutta kun ei niin ei.
Fantasioin ja unelmoin siitä että minua halutaan, että joku alkaa koskettelemaan, pyytää sitä itseään. Mahtaa tuntua kivalta sellainen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kenenkään ole pakko jatkaa suhteessa, jossa yteiset toiveet ei kohtaa?! Seksi on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta ja sinullakin on oikeus saada siitä nauttia. Tee asialle itsesi hyväksi jotain. Ei ole pakko kuihtua seksittä loppuelämää!

Vierailija
2/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että jos olet noin onneton nykyisessä suhteessasi eikä tilanne yrityksistä huolimatta korjannu, niin voisi olla teille kummallekin parempi lähteä omille teillenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 

Vierailija
4/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa halut loppuu ja heikkenee.

Ikisinkkumies

Vierailija
5/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei vaan halua niin onnistuisiko että hän antaisi sinun hakea seksin muualta? Ns. avoin suhde seksin osalta.

Toiset mahdollisuudet ovat sitten tietenkin salasuhde tai eroaminen miehestä ja uuden miehen etsiminen.

Tsemppiä ja halaus ap. Ymmärrän ahdistuksen ja on ihan luonnollista ja normaalia että haluat seksiä ja sen luomaa läheisyyttä.

Vierailija
6/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies panee, jos se tykkää. Se ettei mies myönnä ongelmaa, johtuu siitä, että miestä laiskottaa. Miksi uhrata kiva parisuhde, jossa hänellä on kaikki perusasiat hoidettu? Tuskin mies sua inhoamaan kuitenkaan. Ei vaan näe sua naisena, olet äiti. On aika erota, koska tuo tilanne ei korjaannu. Tai sitten jäät, mutta tiedostat mihin jäät - aikuisen miehen äidiksi.

Vierailija
7/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies panee, jos se tykkää. Se ettei mies myönnä ongelmaa, johtuu siitä, että miestä laiskottaa. Miksi uhrata kiva parisuhde, jossa hänellä on kaikki perusasiat hoidettu? Tuskin mies sua inhoamaan kuitenkaan. Ei vaan näe sua naisena, olet äiti. On aika erota, koska tuo tilanne ei korjaannu. Tai sitten jäät, mutta tiedostat mihin jäät - aikuisen miehen äidiksi.

Kannattaa rehellisesti miehelle myös kertoa, että haet seksin muualta. Mies tuskin innostuu, koska pelkää että menettää tämän kodin ja mukavuuden jos joku panee sua kunnolla ja rakastit. Riski on olemassa, mutta tekeehän mieskin tässä vakavan valinnan.

Vierailija
8/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos miehellä on erektio ongelma eikä kehtaa puhua ja hakea apua? 

Vierailija
9/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin justiinsa. Voe tätä aaveeta. Kun nainen avautuu miehen haluttomuuvesta, ehotetaan ensiksikin eroa. Jos mentäisiin ajassa puolen vuotta eteenpäin ja naisella olisi joku fb, kivitettäisiin hänet kun jättää parisuhreensa seksin vuoksi.

Sanonpa silti minäkin, ei se tilanne valitettavasti parane jos ette molemmat sitoudu yrittämään tosissanne. Jos halua ei löydy, on ihan älytöntä jatkaa tuhoon tuomittua suhdetta ihan vaan lasten (sitä olettaa että teillä on lapsia kun täällä palloilet) vuoksi.

Vierailija
10/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti hieman puolueellista kirjoittaa naaman löyhkätessä vielä pillulle, mutta yritäppäs saada miehes testosteronitestiin ja hoitakaa testovaje kuntoon. Kyllä se sitten alkaa taas maistua, kielelle ja munalle.

Vierailija
11/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa ainutkertaista elämääsi tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
12/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7kk? Viimeksi 3v sitten

M28

Vierailija
13/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva levitetystä vitusta si niin katsotaan ja sovitaan paikka. Voin käväistä nussimassa jos asun noin 200 km:n säteellä.

Arvo 56

Vierailija
14/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Sinun seksinpuutteesi on kuule aika pieni pulma ja tiedoksesi, siihen ei kuole. Lue uutisia ja mieti jotain järkevämpää. Tämän voit tehdä tietenkin myös esim.ananas alapäässäsi niin loppuu tuo ruikutus.

Vierailija
15/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma paitsi että olen kolmekymppinen mies. Olen jo pitkään haaveillut jopa pettämisestä, mutta se jääköön haavetasolle. Ennemmin sitten eroan kokonaan ja se kyllä tulee valitettavasti olemaan edessä jos halut ei ala kohtaamaan.

Vierailija
16/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Sinun seksinpuutteesi on kuule aika pieni pulma ja tiedoksesi, siihen ei kuole. Lue uutisia ja mieti jotain järkevämpää. Tämän voit tehdä tietenkin myös esim.ananas alapäässäsi niin loppuu tuo ruikutus.

Eli jos maailmalla räjähtää pommi niin ei saa oman arjen epäkohdat harmittaa. Veikkaan ettet noudata itsekkään omaa sääntöäsi.

Vierailija
17/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole lihava?

Vierailija
18/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko hieromasauvasta ensiapua vaivaan?

On tainnu mies vaan kyllästyä samaan

kaurapuuroon, et enää kiinnosta samanlailla,

Tuosta tuskin on enää samalle radalle,

toki voi hampaat irveessä yrittää.

maksullinen mieskin voisi tulla kyseeseen?

Vierailija
19/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 6-7 vuotta =)

N44

Vierailija
20/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai ole lihava?

Ohis! Minä olen lihava ja mieheni(lihaksikas/treenattu)kyllä kiihottuu minusta, viime yönäkin tuli kaksi kertaa ilman taukoa eli ei se lihavuus välttämättä ole turnoff!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi