Tekee niin kovasti seksiä mieli, että pää hajoaa :´(
Viimeksi ollut sitä lajia muistaakseni 6-7kk sitten, mies ei halua.
Entäpä jos kuolen saamatta enää seksiä? olen nyt 39v. kuolen niin ettei minua enää kukaan koskaan halua..tällaista ollut lähemmäs 10v ajan, ei ole muuttunut miksikään ei millään. On puhuttu, olen itkenyt, on ollut lisähormonipiikkejä (vaikka testosteronitaso oli ok), olen uhkaillut, ollut kuin ei mitään, on kilpirauhasarvot nyt ok jne mutta kun ei niin ei.
Fantasioin ja unelmoin siitä että minua halutaan, että joku alkaa koskettelemaan, pyytää sitä itseään. Mahtaa tuntua kivalta sellainen.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Sinun seksinpuutteesi on kuule aika pieni pulma ja tiedoksesi, siihen ei kuole. Lue uutisia ja mieti jotain järkevämpää. Tämän voit tehdä tietenkin myös esim.ananas alapäässäsi niin loppuu tuo ruikutus.
Eli jos maailmalla räjähtää pommi niin ei saa oman arjen epäkohdat harmittaa. Veikkaan ettet noudata itsekkään omaa sääntöäsi.
Saahan ne harmittaa mutta et ole näemmä kuullut että veden, ruuan ja lääkkeiden puute tappaa, sodat yms.myös. Ärsyttää että jostain seksinpuutteesta tehdään ongelma, se EI ole perustarve.
Kyllä seksi on ihmisen aivan perustarve, joka tulee biologiasta asti. Parisuhteessa on tarkoitus huolehtia, että toisella on kaikki perustarpeet täytetty/ne on mahdollista täyttää. Eli parisuhde EI saa olla esteenä tälle tai se ei perustu rakkaudelle. Aivan turhaa kuitenkin ajatella tai väittää, ettei se ole perustarve. Jos sitä ei saa kotoota, sitä ajautuu kyllä harrastamaan muualle, jos mahdollisuus vain tulee.
Saahan ne harmittaa mutta et ole näemmä kuullut että veden, ruuan ja lääkkeiden puute tappaa, sodat yms.myös. Ärsyttää että jostain seksinpuutteesta tehdään ongelma, se EI ole perustarve.