Minkälainen on arkikampauksesi? Kuvaile.
Mulla on joko letti tai sitten ihan perus ylösnostettu ponnari tai sivuponnari. Mä en osaa tehdä mitään hienouksia. :-/
Onko kenelläkään vinkkejä, miten saada arkena vähän hienompi kampaus parissa minuutissa? Ettei tartteis aina vaan noita perusponnareita laittaa.
Kommentit (16)
Letitän taakse ohimolta toiselle korvalle ranskalaisen letin.
Tukka harjataan ja laitetaan keskipääjakaukselle. Sitten sen annetaan levätä hartioilla.
Jos sulla on pitkä tukka, voisit kokeilla ranskanlettiä? Sellainen on myös kiva, että teet keskipääjakauksen koko pään pituudelta ja kaksi ranskanlettiä. Mä tein kerran kolme!
Pitkistä hiusista saa sitä paitsi aivan ihania nutturoita, katso vaikka youtubesta ohjeita ja kehittele oma tyylisi.
🇺🇦🇮🇱
Kananpersetukka, aina lähtövalmis.
Hähä! :D
1: Eiköhän naiset ole laittaneet hiuksiaan paaaaljon ennen mainos- ja kauneusteollisuuttakin.
Ihan vain hiukset roikkuu auki sivujakauksella. Suoristan jos jaksan, usein ovat luonnontilassa eli hieman kiharat latvoista.
Nopea kampaus on pantakiharat, eli yöksi kieputetaan hiukset pannan ympärille, aamulla tuloksena on laineet.
Karmaiseva katastrooffi - kävelevä sellainen on minun aito tyylini
Mihin se nyt sattuu kuivumaan suihkun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Annan olla ihan luonnollisena niin arkena, kuin juhlana. En ole mainos- ja kauneusteollisuuden yms. vietävissä. Tykkään ittestäni tällaisena, luonnollisena omana itsenäni. <3 Puss!
P.s. Tiedän, etteivät monetkaan naiset pystyisi samaan.. ;)
No voi että kun ootkin upea
Tavallinen letti, tai jos olen aamulla laiska tai nukkunut liian pitkään, hiukset yöletiltä auki ja viisipiikkisellä ojennukseen. Toisinaan käytän hiussolkea jolla laitan osan hiuksista kiinni ja osa jää auki. Muutaman omaa tyyliini sopivan soljen olen löytänyt joita käytän. Solki jos on sellainen hienompi eikä mikään muoviläpyskä niin olisiko se ratkaisu muutaman minuutin hienommaksi kampaukseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain hiukset roikkuu auki sivujakauksella. Suoristan jos jaksan, usein ovat luonnontilassa eli hieman kiharat latvoista.
Nopea kampaus on pantakiharat, eli yöksi kieputetaan hiukset pannan ympärille, aamulla tuloksena on laineet.
Siis minkälaisesta pannasta on kyse? Ihan tavallisesta otsapannastako? Ap
kaffepulla kirjoitti:
Jos sulla on pitkä tukka, voisit kokeilla ranskanlettiä? Sellainen on myös kiva, että teet keskipääjakauksen koko pään pituudelta ja kaksi ranskanlettiä. Mä tein kerran kolme!
Pitkistä hiusista saa sitä paitsi aivan ihania nutturoita, katso vaikka youtubesta ohjeita ja kehittele oma tyylisi.
Kehtaako tämmönen yli kolmekymppinen mamma mitään ranskanlettiä laittaa? Tulee ihan pikkutyttö-fiilis. ;D Muuten kyllä kiva idea. Ap
Tottakai! Itse olen nelikymppinen.
Leffassa Million Dollar Baby Hilary Swankillä oli ihana tuplaranskis. Mielestäni kaiken ikäisille sopiva kampaus, ihanan klassinen. Ja korostaa takaraivon muotoa nätisti.
Mulla on oikeasti ongelmana litteä takaraivo. Onkohan mua nukutettu vauvana liikaa selällään? Kadehdin somaleita, joilla on upea takaraivo. Itse olen lättäpää, en voi käyttää sellaista huivimaista hiuspantaa ollenkaan, ei se pysy siellä takana takaraivon alla paikallaan.
Nutturoissa suosin takaraivoa korostavia malleja, eli teen nutturat aina taakse, en päälaelle.
🇺🇦🇮🇱
Annan olla ihan luonnollisena niin arkena, kuin juhlana. En ole mainos- ja kauneusteollisuuden yms. vietävissä. Tykkään ittestäni tällaisena, luonnollisena omana itsenäni. <3 Puss!
P.s. Tiedän, etteivät monetkaan naiset pystyisi samaan.. ;)