Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et saa miestä, jota rakastat?

Vierailija
26.03.2016 |

-

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska paska välillämme on kasvanut niin suureksi. hän on vastustellut vaikka mitä (mm. yhteisiä matkoja, yhteenmuuttoa) ja kuitenkin sanoo rakastavansa ja haluavansa olla. Outo mies! Rakastan häntä, mutta olen kyllästynyt. Haluan asua ihanan miehen kanssa ja lapsia. Tämän miehen kanssa se ei vaan tunnu onnistuvan.

Vierailija
22/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä häntä rakasta, mutta voisin rakastaa, jos olosuhteet olisivat paremmat ja saisimme mahdollisuuden ns. puhtaalta pöydältä. Mies oli ainakin viimeksi tavatessani varattu ja lisäksi vaikka ei olisikaan, en usko, että kokisi minua tarpeeksi kiinnostavana tapailuun tai seurusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla sanoa haluavani hänet ja tiedän ettei hänkään......vaikka tiedän että molemmat rakastetaan toisiamme :D kuulostaa hassulta. Mutta jotenkin pelottaa toisen menettäminen

Vierailija
24/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä on liikaa ikäeroa. En vain uskalla alkaa suhteeseen, jossa nainen on vanhempi kuin mies.

Vierailija
25/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voisi saada mutta voisin lainata.

Vierailija
26/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on kuollut.

Vierailija
27/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkee edellisen naisen perään. Ja en ilmeisesti ole fiksu hänen seuraan. ..

Kuullut vähän kaikenlaista outoa mitä se on puhunut minusta. Inhottavaa joutua korjailemaan niitä sen aiheuttamia valheita.

Vierailija
28/28 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän