Vaatiiko miehesi sinua meikkaamaan?
Kommentit (16)
Ei vaadi. Mutta kehuu usein, että onpas kivan väristä huulipunaa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eipä oo tullu puheeksi 😃
Onneksi olkoon, oletteko te nykyisin pari?
Ei vaadi. Mies ei sanonut meikkaamisesta yhtään mitään paitsi sitten, kun kerroin, että että silmät ei enää kestä meikkejä. Silloin mies sanoi, että kannattaako niitä sitten laittaa, jos niistä tulee kipeäksi. Lopetin meikkaamisen enkä ruvennut käyttämään rahaa etsiäkseni itselle sopivia tuotteita.
Sama aloittaja kuin tuossa toisessa?
Miten sinun miehesi "vaatii" sinua meikkaamaan? Sanooko, että sinun pitää tehdä niin?
Vierailija kirjoitti:
Sama aloittaja kuin tuossa toisessa?
Miten sinun miehesi "vaatii" sinua meikkaamaan? Sanooko, että sinun pitää tehdä niin?
Ei ole sama aloittaja.
Entinen mies siinä kohdin kun alkaa vaatia yhtään mitään. Näin 25v kokemuksella sanoisin että sille on ihan se ja sama onko mulla meikkiä vai ei.
Yllättyisin isosti, jos herra reikäkalsari alkaisi jotain ulkonäköjuttuja ihan vaatimaan.
Ei vaadi enkä usko että nykyaikana kukaan mies sellaista vaatii.
No kyllä hän nyt ainakin vahvasti toivoo, että meikkaisin. Olen aika karun näköinen ilman meikkiä, sinertäväntummat silmänaluset, punainen rosacea-iho poskilla ja nenässä, muuten kalpea kuin lakana. Kyllä minä itsekin aina meikkaan, jos ovesta ulos menen, ei siitä ole tarvinnut muistutella. Joskus seurusteluaikana sanoi, kun darrapäivänä meinasin lähteä lähikauppaan ilman meikkiä, että oikeastiko?
Ei vaadi. Tykkää myös meikittä.
Ei välttämättä edes huomaa, kun olen ilman meikkiä tai olen laittanut meikkiä.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
No kyllä hän nyt ainakin vahvasti toivoo, että meikkaisin. Olen aika karun näköinen ilman meikkiä, sinertäväntummat silmänaluset, punainen rosacea-iho poskilla ja nenässä, muuten kalpea kuin lakana. Kyllä minä itsekin aina meikkaan, jos ovesta ulos menen, ei siitä ole tarvinnut muistutella. Joskus seurusteluaikana sanoi, kun darrapäivänä meinasin lähteä lähikauppaan ilman meikkiä, että oikeastiko?
Ihan kauhee ukko sulla🤣🤣🤣🤣
Mieheni ei ole koskaan puuttunut meikkaamiseeni. Kehuu ulkonäköäni kauniiksi meikattuna ja ilman meikkiä.
Ei vaadi. Päinvastoin yrittää nurista silloin harvoin kun meikkaan vähän vahvemmin, mutta pidän siitä itse niin ei kiinnosta.