Kun viimeksi hankit uuden takin, mitä se maksoi?
Millainen takki se oli ja oliko hinta mielestäsi hyvä?
Ostin juuri kevättakin, joka maksoi 250€. Takki sopi päälle ja vartalonmallille ja pitää vettä, mutta oli ankaean musta. Hinta oli sietokyvyn rajoilla, mutta tiedän, ettei se joillekin ihmisille ole vielä mitään.
Kommentit (40)
Äitiystakki n. 40€. Eipä noista äitiysvaatteista niin kamalia hintoja kannata maksaa kun ovat niin vähän aikaa päällä.
Ostin vuosi sitten helly hansenin maastonvihreän parkatakin. Maksoi jotain 60-70e 70% alennuksessa.
Bik bokin parkatakki uudenveroisena kirpparilta, 5€. Olin tyrmistynyt tästä löydöstä.
Nahkatakki, 390 euroa. Edellisen nahkatakin ostin vuonna 2008, joten oli kiva saada uusi kun mieleinen löytyi vähän vahingossa.
Lindexiltä ostin uuden kevät takin 70€ pari viikkoa sitten.
Ostin väliaikatakin alennusmyytirekiiltä ulosheittohintaan 34e. Se oli viimeinen sitä laatua, onneksi sattui olemaan minun kokoa. :)
tv, tyytyväinen asiakas
Joutsenen untuvatoppis 850 €, kitinvärinen, polvipituinen, ja sininen Lexingtonin lyhyt ohut untuvatoppis 490 €. Sattuvat löytymään samalla viikolla, nyt on likalla lämpöä moneksi talveksi. Olen 60 vuotias. 😀
Ostin syksyllä oliivinvihreän untuvatakin, 450 euroa maksoi. Olen ollut tyytyväinen, tuo on unelmakevyt ja kaunis. Hinta oli hieman suolainen, mutta ostan mieluummin kalliin ja ihanan kuin vähän edullisemman ja "ihan kivan".
Talvitakin vuosia sitten. 500e. Tosi hyvä, ostan harvoin vaatteita.
Äitiystalvitakki 79 euroa. Vuorillinen polvimittainen parkatakki. Hyvin palveli tämän talven.
olen ostanut 3 uutta takkia. Hinnat 7-11e kpl. Kaksi softselltakkia ja yksi syystakki. :)
UFF:ilta löysin noin kuukausi sitten vanhan Suomessa valmistetun kauniin vintage villatakin. Maksoi n. 20e.
Nyt alkaa olemaan pikkuhiljaa sellaiset ilmat, että tuon takin voi ottaa käyttöön. On siis niin kevyt, ettei talvitakista mene, vaan ehdottomasti kevät-/syystakki.
Citymarketista 35,- välikausitakki.
Ajaa asiansa eli pääsen jumpalle ja sieltä kotiin suihkuun ja takin voi aina tarvittaessa pestä koneessa.
Beigen tyköistuvan villakangastakin Stockmannilta tammikuussa, maksoi 100e ja oli 50% alennuksessa.
Laskettelutakki netistä alennuksella, oisko maksanu joku 50 euroo muistaakseni. Sen kalliimpia takkeja en yleensä osta muutenkaan. Varmaan joku 70-80 e on mulla kipuraja.
800 tai 900 euroa muistaakseni. Tästä on jo jokunen vuosi aikaa.
Talvitakki noin 6 vuotta sitten. Ovh 235-250€, oli alennuksessa n. 120€. Oli siis erittäin hyvä ostos! Pitäisi noin tehdä vastaisuudessakin. Sain takin 16- tai 17-vuotiaana, nyt olen 23-v. Muut halvemmat käyttötakit nuhjuuntuneet parissa vuodessa.
80 euroa, oli tarjous. Sen verran vaikea löytää sopivaa, että otin heti.
kirpputorilta uusi talvitakki 2e. yleensä en löydä vaatteita, mutta kerrankin kävi tuuri! Terveisin köyhä opiskelija