Mies ei ikinä tee aloitetta.. jaksaisitteko tehdä itse joka kerta?
Mieheni ei ikinä tee aloitetta seksiin. Haluaisin tuntea olevani haluttu ja kaunis edes joskus. :( Halailee kyllä paljon ja pussaa, mutta ei ikinä tee
minkäänlaista siitä lähentymistä seksiin. Sattuu niin paljon. Seksiä ollut ehkä kolme kertaa tänä vuonna.
En itsekään jaksaisi tehdä aloitetta. Masentaa hirveästi eikä ole mitään tekemistä. Minut irtisanottiin yt-neuvotteluissa viime vuonna. Alallani on vaikea saada töitä ja työnhaku ollut tuloksetonta. Mieheni taas on hyväpalkkaisella alalla josta työt eivät lopu ja edennyt urallaan hyvin sekä istuu yhden yrityksen hallituksessa (ei mikään iso tai hieno, mutta mahdollisesti ponnahduslauta muihin) ja kokoustaa useasti viikossa iltaisinkin (kuuluu myös yhden järjestön hallitukseen). Minulla ei ole paljoa tuttuja joiden kanssa viettää aikaa, ennen oli sentään työ, mutta nyt ei sitäkään eikä mitään tekemistä. Tuntuu niik pahalta, kun siihen päälle miehen halut lakanneet. Aivan kun olisin ihan turha... mitä voin tehdä?
Kommentit (19)
Minä haluan harvemmin niin meille sopii mainiosti että teen aina aloitteen. Mies ei halua vongata turhaan.
Mies on aina valmis tai on hän kerran sanonut ei näiden 25 vuoden aikana kun oli niin väsynyt.
Miten se aloite pitää tehdä oikeaoppisesti, sanomalla ääneen että haluaa seksiä vai koskettelemalla "tietyllä tavalla"?
Hanki uusi paraskaveri fuckbuddy siis se friends with benefits. Vaikka tummaihoinen ja käytät hänestä aina eri nimeä sellaista että sen ymmärtää naiseksi, ja miehellesi kerrot vaan että se on sinun kaveritar jota hän ei saa koskaan tavata mutta kuitenkin nainen yöpyy usein hänen kanssaan.
Täällä oli vastaava ketju missä nainen uunotti uutta miesystäväänsä 6kk kuin oikein olisi vienyt pässiä narussa.
Nauratti kun luin ketjua. Taisi olla naisen paras kaveri onkin mies selvisi 6kk seurustelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miten se aloite pitää tehdä oikeaoppisesti, sanomalla ääneen että haluaa seksiä vai koskettelemalla "tietyllä tavalla"?
Yhdistelmä noita? Vähän se riippuu tilanteesta.
Miehellä on OIKEUS olla tekemättä aloitteita.
Akalle ei käy silloin, kun itse teen aloitteen. Siksipä on helpmpaa tehdä niin päin, että tehköön akka aloitteen kun haluaa. Olen aina valmis.
Eikai sillä ole oikeasti merkitystä kuinka sen aloitteen tekee, kunhan toinen vaan ymmärtää mitä haluat. Mä ainakin sanon yleensä ihan ääneen, vaikkapa että haluaisin tehdä vähän jotain muutakin kun nukkua. Samalla menee ihan toisen lähelle ja vaikka suutelee kaulaa vähän. Tai menee ihan suoraan päälle istumaan, jos toinen vaikka istuu sohvalla/makaa sängyssä. Tai telkkaria katsoessa hivuttaa käden vatsalle ja siitä pikkuhiljaa boxereiden päälle. Kyllä sieltä yleensä jonkinsortin kiima tulee toisellekkin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Akalle ei käy silloin, kun itse teen aloitteen. Siksipä on helpmpaa tehdä niin päin, että tehköön akka aloitteen kun haluaa. Olen aina valmis.
Nii sanoi miehenikin, mutta en halua olla aina se, joka tekee aloitteen, haluan tuntea oloni halutulsi. Ja mies sanoo ettei tiedä miten tekisi aloitteen. :(
tasa-arvoinen yhteiskunta nyt vain tarkottaa sitä, että sukupuolirooleille ei ole tilaa. Tämä kaikii menee alitajuntaan, ja miehesi on todennäköisesti tietämättään sisäistänyt tuon neutraalin spagettipuikon roolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii sanoi miehenikin, mutta en halua olla aina se, joka tekee aloitteen, haluan tuntea oloni halutulsi. Ja mies sanoo ettei tiedä miten tekisi aloitteen. :(
En tiedä teidän tapauksesta, mutta silloin kun yli 90% aloitteista johtaa torjuntaan, niin aika sonni pitää olla että jaksaa hakata päätään seinään. Tyhjän saa pyytämättäkin.
luuserivauvalaisen ulinaa. Mene töihin tai ota mamumies ja hyppää sossuelätiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teidän tapauksesta, mutta silloin kun yli 90% aloitteista johtaa torjuntaan, niin aika sonni pitää olla että jaksaa hakata päätään seinään. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Niinhän se aluksi on, mutta jos jaksaa peliään virittää eikä lannistu niin alkaa ne jalatkin ajan mittaan aukeamaan. Tavallaan aluksi hankalampaa, mut kokoajan helpottuu kun oppii ottamaan torjumiset. Sekin tietysti helpottaa kun seksiäkin on sitten enemmän.
et taita tulla koskaan kunnolla otetuksi kun miehesi
on mikä on. toki koulutus auttaa mutta oikea ottohalu
tulee sydämmestä asti.
Sen sijaan voisit sanoa hälle että haaveilet tulla kunnolla
otetuksi. Meillä on täällä juuri päinvastainen tilanne.
löysin erittäin passiivisen ja alistuvan naisen, sääli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se aluksi on, mutta jos jaksaa peliään virittää eikä lannistu niin alkaa ne jalatkin ajan mittaan aukeamaan. Tavallaan aluksi hankalampaa, mut kokoajan helpottuu kun oppii ottamaan torjumiset. Sekin tietysti helpottaa kun seksiäkin on sitten enemmän.
Itsellä tämä hankala kun tulee helposti otettua nokkiinsa kun yrityksistä 99 sadasta on ei nyt. Pitäisi olla joku isku munille laite että tajuaisi pitää mölyt mahassa :)
Se vaan kun on esim. kuukauden ilman seksiä kun vaimo ei juurikaan ikinä ehdota seksiä ja sitten tulee torjunta tyyliin ei nyt ja työntää poies ja kääntää selän niin äh kun ottaa sielusta.
Ymmärrän että ei aina maistu mutta mikä siinä on että pitää niin tylysti ilmoittaa? Halit jne. Tai jotain edes...
On kyllä niin kaavoihin kangistunut eukko että huhuh kuin eläisi jonkun tantan kanssa
15 vuotta aloitteita yksin tehneenä ja useimmin pakit vaimolta saaneena sanoisin vinkkinä että ei se tule muuttumaan. Kaikkea olen yrittänyt että vaimon himot heräisi sellaiseksi että se tulisi ehdottaa ja ei ne vain herää :(
Tekisin mitä vaan että joku vielä himoitsisi mua minuna itsenäni.
Kauhea lukea näitä juttuja missä toinen parisuhteessa pihtaa. Huoh. 😔 Seksi on ihanaa, en ymmärrä miksei ihmiset sitä halua harrastaa taikka halua nähdä vaivaa oman suhteensa seksielämän eteen..
No tuskin voit kovin vastenmielinen olla, jos saat haleja ja pusuja