Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotias kiinnostunut lintukuvauksesta, kaverit hylkäsivät koska se on "noloa"

Vierailija
26.03.2016 |

Nyt tyttöä kovasti surettaa. Isänsä osti hänelle syntymäpäivälahjaksi kalliin kameran, kiikarit ja kirjan. Minä ostin hänelle öljyvärit kun maalaa ottamistaan linnuista kuvia. Nyt kaverit on hylänneet hänet kun heistä se on nolo harrastus ja tyttö ei toivonutkaan lahjaksi älypuhelinta vaan nuo luettelemani jutut. Iilmeisesti se älypuhelin on tuossa iässä oltava tai jää porukan ulkopuolelle. Mitä asialle voisi tehdä? Tietysti olemme sanoneet että siinä ei ole mitään noloa. Harmittaa tällainen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että on saamassa älypuhelimen.

Ryhmäpaine harrastusta kohtaan on aikuisen vaikea ymmärtää.

Sama ku poika harrastais balettia. Ne nuoret vaan on tarkkoja.

Monet nuoret myös arvostavat rohkeutta toteuttaa itseään ryhmäpaineesta huolimatta. Vaikka eivät sitä uskaltaisi aina sanoa. Kannattaa tukea nuorta tekemään sitä mistä itse pitää! Ja hei, ne pojat jotka harrastaa balettia, ne löytää tyttöystäviä niistä balettipiireistä aika helposti sitten kun on sen aika. ;)

Vierailija
62/63 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 13-vuotiaalla aivan sama tilanne, ei ole kavereiden mielestä tarpeeksi cool. No mun tyttö onkin älykäs, leikkimielinen, iloinen ja tunteikas. Toivon, että sellaisena pysyykin. (Ja löytäis kaverikseen jonkun, joka harrastais esim. lintuvalokuvausta...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja joku vitun älypuhelin, se on tärkeämpi kuin mikään muu, kyllä se rasittava laite joka pitäisi heittää seinään, jos minulta kysytään. 

Eikai sulla vaan menny tunteisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi