Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori tyttö avun tarpeessa! Voinko olla raskaana?

Pelottaa
26.03.2016 |

Päädyin harrastamaan seksiä ilman kondomia poikaystäväni kanssa. Yhdyntä oli nopea ja hän ei lauennut, mutta seuraavana aamuna hain apteekista ja söin ella-one jälkiehkäisypillerin. Jälkiehkäisypillerin syömisestä on nyt 5 viikkoa . Raskaustestin tein 11päivää sitten, se oli negatiivinen. Yhdynnästä viikon kuluttua mulla oli tosi niukkaa vuotoa kuukautisten sijasta niiden tulemisaikaan. Olen 15-vuotias 156cm pitkä 55kg tyttö. Mulla on herkkä ruoansulatus monien allergioiden ja atooppisen ihon, eli kahden autoimmuunisairauden takia. Nyt minulla on outoa pahoinvointia ja menkat 5 päivää myöhässä,tosin ei menkat kovin sännölliset oo muutenkaan. Kysymys kuuluu, voinko olla raskaana, mitä mun täytyisi tehdä? Vai voiko vaan olla, että pienestä koostani ja suuresta määrästä ehkäisypillereiden hormoneja johtuen kuukautiskierto on vaan sekaisin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

todennäköisesti et ole raskaana. Jälkiehkäisypillerit voivat sekoittaa kuukautiskierron tai muuttaa kuukautisten luonnetta totutusta.

Jos kuukautisiasi ei kuulu parin viikon sisään, tee uusi raskaustesti. Jos et ole raskaana ja kuukautiset eivät palaa kolmen kuukauden kuluessa, käy lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi