Pastel Beauty -nettikaupasta tilanneita?
Onko kellään kokemusta? Onko luotettava kauppa? Vaikuttaa olevan kovin edulliset hinnat eikä edes toimituskuluja niin alkoi vähän epäilyttää..
Kommentit (14)
Löysin tämän keskustelun kun etsin tietoa juuri tuosta nettikaupasta. Oletko jo tilannut sieltä itse? Minuakin vähän ihmetyttää nuo halvat hinnat..
Mä oon :) perille tuli. Kaverille myös.
Moikka, löysin ketjun kanssa.
Itse harkitsen myös tilaamista ja facebookissa kyselin tietoja ihmisiltä.
Kuulemma todella edullinen ja hyviä tuotteita.
Suositeltiin siis.
Nopea toimitus kuulemma ja ihana paketti oli tullut, mukana vielä oli ollut käsinkirjoitettu kiitoskirje :)
positiivista palautetta siis.
Itse tilailen ensiviikolla voin vaikka kertoa tänne miten saapui ja mitä saapui jos haluatte !
Minä tilasin eilen päivällä tuotteita sieltä ja oli tänään jo tullut :o! Huomenna laitan testiin millaisia ovat :)
juliakkaterina kirjoitti:
Moikka, löysin ketjun kanssa.
Itse harkitsen myös tilaamista ja facebookissa kyselin tietoja ihmisiltä.
Kuulemma todella edullinen ja hyviä tuotteita.
Suositeltiin siis.
Nopea toimitus kuulemma ja ihana paketti oli tullut, mukana vielä oli ollut käsinkirjoitettu kiitoskirje :)
positiivista palautetta siis.
Itse tilailen ensiviikolla voin vaikka kertoa tänne miten saapui ja mitä saapui jos haluatte !
Joo, laita mielellään tietoa kun olet tilannut, että tuliko perille hyvin yms! Muakin kovasti houkuttaisi tilata, mutta vähän vielä epäilyttää :D
Olen tilannut ja olin tyytyväinen. :) Nopea toimitus ja minusta ainakin luotettava verkkokauppa!
Ainakin Y-tunnus löytyy ja siitä löytyvien tietojen mukaan näyttäisi toimivan ihan normaalisti, suomalainen yritys vielä.
Mekin tilattiin sieltä eilen, mutta sivu näytti ihan viimesellä kohalla että: " ei pysty maksamaaan" tai jotain ton tyyppistä, tuli semmosena punasena laatikkona vikalle sivulle... Outoo
Onko joku tilannut kyseiseltä sivulta lähiaikoina? Tein eilen tilauksen mutten saanut tilausvahvistusta tai mitään niin aloin pohtimaan onko koko sivu enää edes käytössä?
Hyviä meikkejä siellä ja nopeasti tullu perille, mutta tilaukseni on kuitenkin jotenkin möhlitty molempina kahtena kertana kun olen sieltä tilannut....
Yksi tuote puuttui lähetyksestä. Eivät vastaa oikaisupyyntöön mitenkään. Radiohiljaisuus useasta yrityksestä huolimatta.
Nämä kehujat ovat kaikki laittaneet jonkin nimen nimimerkiksi, vaikka voisi olla ilmankin. Saman tyypin kirjoittamia? Kuulostaa huijaukselta. Varokaa.
Tilasin muistaakseni vuoden alussa(useampi kk sitten) muutaman kasvosiveltimen ja yhden silmämeikkisiveltimen. Tulivat hyvin perille ja hinta halpa. Siveltimet(kasvo) ihan pikkuruisia :), mutta oon löytänyt käyttöä niille, myös ihan hyvä laatuisia. Ainakin hintaan nähden. Silmämeikkisivellin piti heittää roskiin, harjakset tippui vaan pois ja raapi ihoa. Olisin mennyt antamaan palautetta, mutta sivu ollut ainakin viikon pimennossa(huollossa?). Löysin tämän palstan tässä samalla ja ajattelin kertoa oman kokemukseni. Jos vaikka nettisivu alkaa toimimaan taas :)
Eikö kukaan?