Nettideitti-pettymys taas
Hehkutinkin tänne kuukausi sittenn kuinka kaikki oli ihanaa ja olin ihan inlooove.
Tulin kertomaan, että tuo kuukauden huuma oli oikein ihanaa . Mutta se loppui viikko sitten.
Sinänsä jännää, että miehen ei sitä edes tarvinnut sanoa kun vaistoni sen kertoi että on viimeinen kerta kun hänen luonasn yövyn. Ja näinhän se oli. Häntä alkoi ahdistamaan eikä ollut valmis uuteen suhteeseen. Mä luulen että taustalla on muuta.
Menee taas hetki että saa itsensä kasattua!
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on vähän harhauduttu siitä alkuperäisestä kysymyksestä joka oli se että minkätakia nämä ihan "tavalliset" miehet ensin innostuu hulluna ja sitten kaikkoaa yhtä nopeasti kuin on ilmestyneetkin. Miksi oikeasti tunnustetaan rakkaus (mulle on kirjaimellisesti käynyt näin) ja sitten pötkitään yhtäkkiä pakoon.
Nämä sinun "tavalliset" miehet eivät yksinkertaisesti ole olleet rehellisiä. He ovat huomanneet pääsevänsä helpommin pukille esittämällä innostunutta, tunnustamalla rakkauttaan jne. Tämän jälkeen nämä tyypit arvioivat tilanteen uudestaan, eivät näe suhteessa potentiaalia pidemmäksi ajaksi (tai ehkä eivät etsi vakituista parisuhdetta lainkaan) ja pötkivät pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko olemassa joku faktalista meille huono-onnisille naisille, jotka epätoivoisesti etsimme seuraa netistä, kun ei baarit kiinnosta ja harrastuksetkin yksilölajeja?
Minkälaisia miehiä pitäisi karttaa ja mitkä ovat vaaramerkkejä? Profiiliin voi laittaa vaikka kuinka etevää tekstiä, ei niistä paljastu narspershäiriöiset. Luki-ja kirjoitushäiriöiset kyllä. (sellainenkin oli ja olisi pitänyt tunnistaa muutakin outoa) En ole suostunut seksiin ekoilla kerroilla.
Mielestäni merkitystä on näillä (jatkakaa häly-listaa)
-kuinka kauan kertoo olleensa deittipalstalla
-kuinka monia kertoo tavanneen
-mitä hakee sieltä (moni hakee pysyvää parisuhdetta--se on hälytysmerkki)
-kuinka lyhyt aika edellisestä suhteesta
Ja nuo kaikki voivat olla ei -todellista.
Jos mies on liian innokas kehumaan/lahjomaan/suunnittelemaan tulevaisuutta/vaikea järjestää aikaa/peruu tapaamisia/viestit harvenevat jne. Olisiko silloin naisena otettava etäisyyttä.
Kerron sulle salaisuuden. Tavallinen tasapainoinen suomalaisessa korvessa kasvanut mies ei osaa sanoa mitään taikasanoja, joilla nainen saadaan hullaantumaan ja kiinnostumaan samantien. Jos mies tuntuu alusta lähtien täydelliseltä ja kiinnostavalta, niin hän on harjoitellut hommia ja voit olla varma että et ole ensimmäinen etkä viimeinen sillä listalla.
Tiedän, että tämä neuvo menee kuuroille korville, mutta ehkä joku tämän lukenut kymmenennen pettymykseen jälkeen sen sisäistää.
Eli ainut keino välttää tämä on ottaa epäkiinnostava ja ruma tuppisuu-mies. Olipa hyödyllinen salaisuus tietää.
Ei toimi tällaiselle naiselle, jolle tämän ketjun ongelmat ovat täysin tuntemattomia. Olen tutustunut vain tuppisuihin ja he ovat olleet tuppisuita siksi, koska heitä ei kiinnosta. Muu kuin seksi ja on parempi silloin olla hiljaa, että ei möläytä mitään vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle sen kipinän aiheuttaa ulkonäkö, valitettavasti. Eli panostamalla omaan ulkonäköön, laihduttamalla yms on paljon tehtävissä. Etenkin tuo hoikkuus on miehille tärkeää eikä riitä, että on normaalipainoinen, vaan mieluummin pitäisi olla hieman alipainoinen. Eli jos kipinää ei synny, vika on naisen ulkonäössä.
Voin vastata vain omasta puolestani, mutta mulla kipinän aiheutti naisen älykkyys. Nainen esitti yhden matikan tehtävän ratkaisun taululla ja esitys oli jotenkin täydellisen looginen ja selkeä, mikä herätti mun kiinnostuksen. Aikaisemmin en ollut huomioinutkaan koko naista, vaikka ollaan oltu samoilla kursseilla
Päädyittekö yhteen? Minullakin on syttynyt mielenkiinto miehiin vastaavilla tavoilla.
Itsellenikin kavi vastaavasti, suhde vaan kesti noin kolme-nelja kuukautta. Ja mies oli se joka suunnitteli tulevaa ja oli enemman innoissaan kuin mina. Sitten uskalsin itsekin heittaytya ja yhtakkia tuntui etta mies alkoi henkisesti vetaytymaan. Kysyin kerran mista moinen voisi johtua, onko kaikki hyvin mutta kuulemma oli. En sitten viitsinyt jankata vaikka vaistot sanoivat toista. Sitten eraana aamuna mies oli todella hiljainen ja paatin kuitenkin kysya uudestaan koska mietin etta en kylla voi kuvitella tata. Ei kuulemma ole enaa kiinostunut minusta eika ole ollut muutamaan viikkoon. Ei osannut paremmin perustella mutta itselle tuli sellainen olo etta uutudenviehatys oli kadonnut. Ei siina mitaan, olisi voinut kylla aikaisemmin sanoa jotain kun suhde oli niinkin lyhyt ja tunteet olivat kadonneet jo "muutama viikko" sitten. Niin, ja eroa edeltavana viikkona oli pyytanyt minua tapaamaan vanhempiaan ja sukulaisiaan.
Olen miettinyt etta ehka nama tinderit tekevat sen etta miehet ja naiset tietavat etta odottamassa on katalogi sinkkuja joita voi milloin vaan menna pyydystamaan. Ja nurkan takana voi olla milloin vaan joku parempi.
Tastakin huolimatta taytyy todeta etta onneksi tuo mies haipyi elamastani koska pian tuon jalkeen loysin nykyisen avokkini. Juurikin tinderista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle sen kipinän aiheuttaa ulkonäkö, valitettavasti. Eli panostamalla omaan ulkonäköön, laihduttamalla yms on paljon tehtävissä. Etenkin tuo hoikkuus on miehille tärkeää eikä riitä, että on normaalipainoinen, vaan mieluummin pitäisi olla hieman alipainoinen. Eli jos kipinää ei synny, vika on naisen ulkonäössä.
Voin vastata vain omasta puolestani, mutta mulla kipinän aiheutti naisen älykkyys. Nainen esitti yhden matikan tehtävän ratkaisun taululla ja esitys oli jotenkin täydellisen looginen ja selkeä, mikä herätti mun kiinnostuksen. Aikaisemmin en ollut huomioinutkaan koko naista, vaikka ollaan oltu samoilla kursseilla
Päädyittekö yhteen? Minullakin on syttynyt mielenkiinto miehiin vastaavilla tavoilla.
Ei päädytty, mutta ollaan kavereita. Nainen oli ja on edelleen pitkässä parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Itsellenikin kavi vastaavasti, suhde vaan kesti noin kolme-nelja kuukautta. Ja mies oli se joka suunnitteli tulevaa ja oli enemman innoissaan kuin mina. Sitten uskalsin itsekin heittaytya ja yhtakkia tuntui etta mies alkoi henkisesti vetaytymaan. Kysyin kerran mista moinen voisi johtua, onko kaikki hyvin mutta kuulemma oli. En sitten viitsinyt jankata vaikka vaistot sanoivat toista. Sitten eraana aamuna mies oli todella hiljainen ja paatin kuitenkin kysya uudestaan koska mietin etta en kylla voi kuvitella tata. Ei kuulemma ole enaa kiinostunut minusta eika ole ollut muutamaan viikkoon. Ei osannut paremmin perustella mutta itselle tuli sellainen olo etta uutudenviehatys oli kadonnut. Ei siina mitaan, olisi voinut kylla aikaisemmin sanoa jotain kun suhde oli niinkin lyhyt ja tunteet olivat kadonneet jo "muutama viikko" sitten. Niin, ja eroa edeltavana viikkona oli pyytanyt minua tapaamaan vanhempiaan ja sukulaisiaan.
Olen miettinyt etta ehka nama tinderit tekevat sen etta miehet ja naiset tietavat etta odottamassa on katalogi sinkkuja joita voi milloin vaan menna pyydystamaan. Ja nurkan takana voi olla milloin vaan joku parempi.
Tastakin huolimatta taytyy todeta etta onneksi tuo mies haipyi elamastani koska pian tuon jalkeen loysin nykyisen avokkini. Juurikin tinderista.
Minulle kävi täsmälleen samalla tavalla. 4 kk oltiin yhdessä intensiivisesti (mies ehdotti tapaamisia) ja pari-kolme viikkoa lopussa mies muuttui etäiseksi eikä ehdottanut enää tapaamisia eikä kysellyt minun asioistani. Lopulta suutuin kylmästä suhtautumisesta ja mies myönsi että haluaakin ehkä olla yksin. Tuntui pahalta, kun miehen lisäksi menetti miehen tosi mukavan perheen. Itse en olisi noin lyhyessä ajassa esitellyt koko perhettä, sukua ja kavereita. Ehkä jotkut tosiaan hakevat sitä alkuhuumaa jatkuvasti ilman että itsekään ymmärtävät.
Oikeasti hajoan tähän nettideittailuun, taas yksi mies katosi tiiviin viestittelyn jälkeen ja siellä se jo on onlinessa päivystämässä. Tämäkin mies vaikutti fiksulta ja ihan normaalit käytöstavat omaavalta, mutta näin se aina taitaa mennä. En kyllä enää luota kehenkään, enkä mihinkään, edellinen parisuhteenikin loppui siihen, että mies vaan katosi, ei vastannut puhelimeen ja kuukausien päästä tuli viesti että erottu ollaan.
Vaikka ei pitäisi pahoittaa mieltänsä jonkun randomin nettimiehen takia, tuntuu ihan oikeasti pahalta kun tämä toistuu tarpeeksi monta kertaa. Haluaako kukaan enää oikeaa suhdetta, vai onko tämä tämmöistä peliä kaikkien kanssa? Pitäisikö siirtyä ulkomaille nettideittailemaan vai onko siellä sama meininki?
Olen ollut vuosia sinkkuna, joten todella haluaisin parisuhteeen, mutta kai tässä jo alkaa heitellä kirvestä kaivoon.
Vetäisin tuossa tilanteessa hirveät kilarit.
Nykyään liikaa tarjontaa. Harvaan sitä kovin kovaa rakastuukaan elämänsä aikana. Jos ei heti mene jalat alta niin ei sitä montaa kuukautta jaksa yrittää kun netistä voi löytyä paljon parempikin.
Minulle on naiset olleet usein deitillä pettymyksiä.
M29 185 75 18
Kyllähän nämä tarinat tutulta kuullostaa, vaikka olenkin mies ja aina se hylätty osapuoli.
Onpa vanha ketju... mutta ajankohtainen edelleen. Niin tuttua itsellekin.
Miten ja miksi, oi miksi se mies tosiaan innostuu hetkessä, esittelee perheelleenkin, suunnittelee vaikka mitä.. ja sitten häviää. Ihme sekopäistä sakkia suurin osa.
Mä en ikinä viitsisi sanoa toiselle esim ikävöiväni jos en sitä tarkoittaisi. !
Nyt olen jo 8 kk tapaillut miestä, joka on monella tapaa näiden pelleilijöiden vastakohta. Ja minähän silti odotan edelleen sitä kaunista päivää kun se ei enää halua tavata. Koska niin on käynyt lukemattomia kertoja aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksella miehet ovat alkuun innokkaita viestimään ja sitten tapaamaan kerran. Alustavasti ollaan tyytyväisiä tapaamiseen, mutta sitten loitonnutaan. Viestit harvenevat ja lopulta lakkaavat kokonaan. Samat pyörivät deittisivustolla kuukausia ja ilmeisesti harrastavat aktiivista seuraelämää laajalla alueella. Joo, ei ole mun juttu enää. Ja nämä tapaamani miehet eivät ole edes seksiä kyselleet ja ilmeisesti ne tarpeet hoituvat muualla. Kunhan on kiva deittailla.
Eiks deittailu ole just sitä, että tavataan ihmisiä, ennenkuin aletaan vakavammin seurustelemaan jonkun kanssa?
Jos ne hakee vain rakkautta, itsetyydytyshän kuitenkin on ainoa täydellinen seksuaalisen tyydytyksen muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vaisto toimii. Mullakin loppui viikko sitten hyvältä tuntunut suhde, joka onneksi ei edennyt seksiin saakka. Oltiin reilu kuukausi tapailtu x2 viikossa. Mies kehui ja toi lahjoja, ehdotti uutta tapaamista. Sitten aistin jotain hyytävää ja kysyin, onko jotain. Ei halunnut enää tavat, kun ei koe fyysistä vetovoimaa. Olinkin siis ilmainen terapeutti hänen ongelmien selvittelyssä.
Samat fiilikset terapeuttina toimimisesta. Meillä kyllä oli seksiäkin. Ap
Olisin ihan hajalla, jos seksiä olisi ollut. Jo henkinen kohtaaminen ja sen loppuminen sattuu niin paljon. Onkohan sama mies kyseessä, vai onko näitä hyödyntäjiä enemmänkin.
Mä luulen että tällä oli muita. Kerran nähtiin ja kovin maistui huulet pillulle ..vaikka ei muhun ollu koskentkaan..ja yhdellä kertaa popsi pastilleja minkä kerkes...ja kun kysyin "en jaksa näitä syytöksiä". Ap
Enpä yhtään ihmettele, että mies on lähtenyt litomaan.. olisin itsekin miehenä tyytyväinen jos pääsisin eroon ihmisestä, joka keksii tuollaisia juttuja päästänsä. Siis "huulet maistui pillulle"?? Mitä hemmettiä??? :D täällä vasta puhuttiin siitä, kuinka miesten tekemät "spermatarkastukset" ovat naista nöyryyttäviä - niin mitä tuollainen huulten vainoharhainen maistelu sitten on?