Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti-pettymys taas

Vierailija
26.03.2016 |

Hehkutinkin tänne kuukausi sittenn kuinka kaikki oli ihanaa ja olin ihan inlooove.

Tulin kertomaan, että tuo kuukauden huuma oli oikein ihanaa . Mutta se loppui viikko sitten.

Sinänsä jännää, että miehen ei sitä edes tarvinnut sanoa kun vaistoni sen kertoi että on viimeinen kerta kun hänen luonasn yövyn. Ja näinhän se oli. Häntä alkoi ahdistamaan eikä ollut valmis uuteen suhteeseen. Mä luulen että taustalla on muuta.

Menee taas hetki että saa itsensä kasattua!

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ehdottaa lomamatkoja siksi, koska kukapa ei haluaisi panokaveria lämpimään kauniiseen ympäristöön. Samalla saa reissun halvemmalla (ei tarttee maksaa yhden hengen huonelisää) ja mahdollisuuden tutustua naiseen rauhassa ilman että tarttee heti esitellä kavereille ja lähipiirille.

Vierailija
82/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiva huomata etten oo yksin asian kanssa! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia nää palstateoreetikot jotka esittää varmoja näkemyksiä tietämättä asiasta mitään... Nää mun hammasharjamiehet on olleet tavallisia, jopa ujonpuoleisia miehiä. Viimeisimpää esim jännitti fyysinen kontakti kovastikin...

t. 63

Vierailija
84/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ilmiössä on se huono puoli, että nykyään ei osaa ottaa miehen kiinnostusta kovin vakavasti, kun ainakin ekat pari kuukautta vaan odottaa, että kohta se lopahtaa. En tiedä sitten, miten se vaikuttaa suhteen etenemiseen.

Vierailija
85/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vaan sivulle 2. Älkää nyt kuitenkaan menettäkö uskoa miehiin koska on niitä hyviäkin miehiä, tosin ne on parisuhteessa/namisissa. Netistä löytyy sitten,, no nuo teidän tapaukset ja ei varmaan tarvitse ihmetellä miksi ne on sinkkuja :D

Vierailija
86/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailu ei vaan toimi, tai toimii hyvin harvoin. Koko juttu alkaa ihan väärästä päästä eli ensin kirjoitellaan ajatuksista ja luodaan mielikuva ihmisestä. Usein kivasti kirjoittavassa ihmisessä haluaa nähdä juuri sen miehen/naisen, jota on etsinyt, ja odotukset ovat korkealla. Päässä alkaa jo rullata rakkaustarina ja toisen viestit herättävät samanlaisia tunteita kuin ihastuneena. Sitten tavataan ja kemiat eivät kohtaakaan. Nyt en tarkoita, että ulkonäkö ei olisi riittävän hyvä, vaikka usein sekin on pettymys kun mielikuvissa on se valokuvassa nähty ihminen (ja valokuva näyttää vain parhaat puolet) vaan sitä, että kokonaisuus on ihan erilainen kuin on kuvitellut. Koska toinen on kuitenkin kirjoitellut kivasti, niin yritetään ihastua. Todellisuudessa juuri ne oikean ihastumisen herättämät hormonaaliset reaktiot jäävät uupumaan ja kyse on pikemmin tyytymisestä. Ja kun sitten tiedetään kuinka helppoa netin kautta on löytää uusia potentiaalisia kumppaneita, niin ei ole mitään tarvetta oikeasti sitoutua katsomaan voisiko juttu kuitenkin toimia. EI sillä, että niin kannattaisi tehdäkään, koska jos ei oikeasti ihastu niin miksi yrittää kehittää suhdetta vain suhteen vuoksi.

Tää on ihan totta. Mutta jos tiedostaa ylläolevan, niin voi silti onnistua. Jos tyyppi oikeasti tuntuu mukavalta ja ei nyt mitään oksennusreaktiota ulkonäöltään herätä, niin tapaa pari kolme kertaa. Käy vaikka keilaamassa tai jotain. Se ihastuminen nimittäin voi tulla viiveelläkin vaikka ensitapaaminen olisikin pettymys. 

Sain täältä ohjeen, että kannattaa tavata mahdollisimman pian sen viestittelijän kanssa. Se on totta. Tapaaminen kertoo kaiken oleellisen. Yhden kanssa tuli heti tuntu, etten halua enää pitää yhteyksiä, vaikka oli ihan kohtelias, siisti ja älykäs mies.Ei vaan herännyt mitään kiinnostusta ja silloin on parempi lopettaa kirjoittelukin, ettei anna turhia odotuksia. Toisen tapasin viime viikolla, se oli hyvä kohtaaminen. Harrastukset tosin eivät osu yksiin, mutta katsellaan.

no lol :D en ihmettele miksi oot sinkku, siis pitäiskö miehen harrastaa samoja asioita kuin sun? :o

Vierailija
87/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko olemassa joku faktalista meille huono-onnisille naisille, jotka epätoivoisesti etsimme seuraa netistä, kun ei baarit kiinnosta ja harrastuksetkin yksilölajeja?

Minkälaisia miehiä pitäisi karttaa ja mitkä ovat vaaramerkkejä? Profiiliin voi laittaa vaikka kuinka etevää tekstiä, ei niistä paljastu narspershäiriöiset. Luki-ja kirjoitushäiriöiset kyllä. (sellainenkin oli ja olisi pitänyt tunnistaa muutakin outoa) En ole suostunut seksiin ekoilla kerroilla.

Mielestäni merkitystä on näillä (jatkakaa häly-listaa)

-kuinka kauan kertoo olleensa deittipalstalla

-kuinka monia kertoo tavanneen

-mitä hakee sieltä (moni hakee pysyvää parisuhdetta--se on hälytysmerkki)

-kuinka lyhyt aika edellisestä suhteesta

Ja nuo kaikki voivat olla ei -todellista.

Jos  mies on liian innokas kehumaan/lahjomaan/suunnittelemaan tulevaisuutta/vaikea järjestää aikaa/peruu tapaamisia/viestit harvenevat jne. Olisiko silloin naisena otettava etäisyyttä.

Kerron sulle salaisuuden. Tavallinen tasapainoinen suomalaisessa korvessa kasvanut mies ei osaa sanoa mitään taikasanoja, joilla nainen saadaan hullaantumaan ja kiinnostumaan samantien. Jos mies tuntuu alusta lähtien täydelliseltä ja kiinnostavalta, niin hän on harjoitellut hommia ja voit olla varma että et ole ensimmäinen etkä viimeinen sillä listalla. 

Tiedän, että tämä neuvo menee kuuroille korville, mutta ehkä joku tämän lukenut kymmenennen pettymykseen jälkeen sen sisäistää.

Tässähän on nimenomaan ollut kyse siitä, että mies on alkuun ollut hullun kiinnostunut, nainen ei niinkään. Sitten kun nainenkin on pikkuhiljaa alkanut jotain tuntea, on mies häipynyt. Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
88/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko olemassa joku faktalista meille huono-onnisille naisille, jotka epätoivoisesti etsimme seuraa netistä, kun ei baarit kiinnosta ja harrastuksetkin yksilölajeja?

Minkälaisia miehiä pitäisi karttaa ja mitkä ovat vaaramerkkejä? Profiiliin voi laittaa vaikka kuinka etevää tekstiä, ei niistä paljastu narspershäiriöiset. Luki-ja kirjoitushäiriöiset kyllä. (sellainenkin oli ja olisi pitänyt tunnistaa muutakin outoa) En ole suostunut seksiin ekoilla kerroilla.

Jos  mies on liian innokas kehumaan/lahjomaan/suunnittelemaan tulevaisuutta/vaikea järjestää aikaa/peruu tapaamisia/viestit harvenevat jne. Olisiko silloin naisena otettava etäisyyttä.

Pidin tätä alkuun ihan höpö-höpö-keskusteluna mutta tämä lista toi mieleen erään oudosti päättyneen suhteen Tinder-miehen kanssa. Mies oli pian tosi in-lööv ja teki pitkälle meneviä suunnitelmia meidän varalle. Osteli lahjoja ja lähetteli kaipaavia viestejä. Sitten yhtäkkiä puff - katosi kuvioista ilman kunnollisia selityksiä. Mies kertoi hakeneensa tosissaan parisuhdetta parin vuoden ajan ja käyneensä paljon treffeillä. Kertoi hyvin yksityiskohtaisesti vähän naivisti mikä kussakin naisessa oli vikana. Kuitenkin korkeasti koulutettu, fiksu mies joten ylimielinen asenne naisia kohtaan vaikutti oudolta. Olisi pitänyt ymmärtää varoitusmerkkinä etteivät miehen aiemmat suhteet olleet kovin onnellisia ja arvosteli entisiä heilojaan ikävästi. Miehellä on ulkoiset puitteet kunnossa joten ei tuottane ongelmaa löytää uusia naisia kierrokseen.

Vierailija
89/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukausi sitten rupesin viestimään exän kanssa. Hän tapaili jotain naista, olivat tavanneet netissä, mutta hän kertoi minulle, että vaikka nainen on nätti ja kiva, niin hän ei vaan syty kokonaan, että miettii koko ajan, että pitäisi kertoa naiselle, että kaveruus on varmaan parempi vaihtoehto, ettei suhteesta tule mitään ilman kipinää. Olisikohan vaikka tällainen tapaus usein kyseessä miesten kohdalla, että kokeilevat seksiä ja odottavat, josko tulisi tunteita, muttei niitä voi pakottaa.

Vierailija
90/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua...voiko olla totta että näitä kokemuksia on muillakin ja vieläpä näin monella??? Ajattelin oikeasti olevani ainoa koska kaveripiirissäni ei kukaan ole kokenut samaa...

Itsekin pettynyt vaan pettymysten perään. Täysin samat jutut! Mies on aluksi paljon kiinnostuneempi kuin minä ja on todella herttainen, huomaavainen ja ehdottelee kaikkea ihanaa... on siis jopa yli-innokas...mutta sitten kun se mun lämpeäminen muuttuu ihastumiseksi, välittämiseksi ja itse ehdotan mitä kivaa voisi tehdä tai jos tosiaan alan siinä miehen tapailussa olemaan itse kiinnostuneempi ja innokkaampi mitä tapailun alussa olin, niin miehen käytös muuttuu todella "kylmäksi". Milloin onkin muuta menoa, ei kerkeä, on väsynyt töiden jälkeen niin ei jaksa puhua puhelimessa, ei ole huomannut viestiä/soittoa... tai sitten viesteihin ja puheluihin vastailu loppuu kuin seinään.

Tällä hetkellä kyllä on fiilikset korkealla koska tapailen miestä joka oikeasti vaikuttaa lupaavalta! Toivotaan parasta!

Vierailija
91/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle sen kipinän aiheuttaa ulkonäkö, valitettavasti. Eli panostamalla omaan ulkonäköön, laihduttamalla yms on paljon tehtävissä. Etenkin tuo hoikkuus on miehille tärkeää eikä riitä, että on normaalipainoinen, vaan mieluummin pitäisi olla hieman alipainoinen. Eli jos kipinää ei synny, vika on naisen ulkonäössä.

Vierailija
92/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron sulle salaisuuden. Tavallinen tasapainoinen suomalaisessa korvessa kasvanut mies ei osaa sanoa mitään taikasanoja, joilla nainen saadaan hullaantumaan ja kiinnostumaan samantien. Jos mies tuntuu alusta lähtien täydelliseltä ja kiinnostavalta, niin hän on harjoitellut hommia ja voit olla varma että et ole ensimmäinen etkä viimeinen sillä listalla. 

Tiedän, että tämä neuvo menee kuuroille korville, mutta ehkä joku tämän lukenut kymmenennen pettymykseen jälkeen sen sisäistää.

Eli ainut keino välttää tämä on ottaa epäkiinnostava ja ruma tuppisuu-mies. Olipa hyödyllinen salaisuus tietää.

Vierailija
93/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta mallia, niin saat miehet pysymään eikä tuu kipinän puutetta:

http://blog.thegymlifestyle.com/mette-lyngholm/

Vierailija
94/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kamalalta tämä nykyinen deittailumaailma. Olen juuri jäänyt sinkuksi, enkä ole käynyt treffillä yli 20 vuoteen. Eikä kyllä tämä ketju yhtään vahvista fiilistä että uskaltaisin helposti lähteä edes kokeilemaan, kun en kuitenkaan ole enää nuori ja nätti.  Aika lailla kertakäyttöisiltä kuulostavat nykyiset ihmissuhteet.  Jotensakin karmivaa :)

Vierailija
95/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on myös aika vaativia nykyään, ihan perusjamppakin etsii hoikkaa ja kaunista naista. Fiksuudella ja muilla sisäisillä asioilla ei deittailumaailmassa pitkälle pötkitä nykyään, vaan pitää olla hyvännäköinen myös. Eri asia sitten, löytääkö nää miehet niitä kauniita ja hoikkia naisia, mutta ei niille taviksetkaan kelpaa, vaan ovat sitten mieluummin yksin.

Vierailija
96/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on myös aika vaativia nykyään, ihan perusjamppakin etsii hoikkaa ja kaunista naista. Fiksuudella ja muilla sisäisillä asioilla ei deittailumaailmassa pitkälle pötkitä nykyään, vaan pitää olla hyvännäköinen myös. Eri asia sitten, löytääkö nää miehet niitä kauniita ja hoikkia naisia, mutta ei niille taviksetkaan kelpaa, vaan ovat sitten mieluummin yksin.

Mulla on eronnut 42-vuotias ystävätär, joka laihdutti erottuaan 20 kg, kävi korjauttamassa luomet, otti ripsien pidennykset, kävi jossain botox-hoidossa ja näyttää kyllä ihan pirun simpsakalta. Ja niin se löysikin miehen heti, ei ollut kuin kuukauden sinkkuna.  Lenkkeillee ja käy punttiksella ja treenaa myös geishakuulilla alapään lihaksia. Suunnittelee myös rintojen korjaamista.

Itse olen 40-vuotias, ollut pitkään sinkkuna, mutta tämän nähtyäni ymmärrän kyllä miksi.

Vierailija
97/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homman nimi on tämä. Deittipalstoilla naiset on ylivoimaisesti yläkynnessä. Miehiä on niin paljon enemmän, että mies todellakin joutuu näkemään vaivaa päästäkseen kontaktiin. Jotta nainen saadaan pois palstalta, hurmataan ja vokotellaan. Kun nainen ei olekaan riittävän hyvä, takaisin palstalle. Kun tälläistä pyörittää monta vuotta, kukaan nainen ei ole toistaan ihmeellisempi ja ihastuminen ei enää onnistu.

T. Naissika

Vierailija
98/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehiä syytetään sarjadeittailusta niin miksei naiset harrasta sitä? Mä kun olin sinkkuna niin nettideittailin useampaa miestä. Tai siis kirjoittelin viestejä. Kun kävi yhden kanssa deiteillä - ehkä parikin kertaa - ja tajus ettei sitä kiinnosta mä tai mua ei kiinnostanut se niin pääsi paljon helpommin yli kun hyppäs seuraavaan. Ei sitä horoilla tartte ja kaikille pillua antaa (mikä ei mun mielestä kylläkään oo kiellettyäkään, 2000-luvun nainen saa kokeilla useampaa!).

Muutenkin mun mielestä on jotenkin maailman tyhmintä eron jälkeen itkeä kuukaudesta toiseen ja sanoa, ettei ole valmis mihinkään ja ei voi tapailla ketään sen takia. Helpomminhan sitä sydänsuruista eroon pääsee, kun laittaa vaan uutta matoa koukkuun. Ja jos ei oikeesti oo valmis suhteeseen niin ei treffit naimisiinmenoa tarkoita. Mä uskon siihen, että vaikkei oliskaan omasta mielestään valmis niin jossakin vaiheessa vastaan sattuukin mies, jonka kanssa asiaa ei ajattele ja hupsista keikkaa kun onkin päässyt yllättäen eroon vanhoista murheista. 

Että tosiaankin tutustu uusiin ihmisiin ja jos tuntuu siltä ettei kiinnosta niin tutustu seuraavaan. 

Vierailija
99/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sillä tavalla "söpö" että ei ole ollut koskaan vaikea löytää "seuraa", siitä tuntuu olevan lähinnä haittaa siinä mielessä että musta muodostetaan mun ulkonäön perusteella joku mielikuva, joka ei oikein vastaa mun persoonaa. Lisäks tuo viimeisin hammasharjamies suorastaan hoki sitä kuinka kaunis mä olen (myös vähän liian aikaisin mun mielestä). Se itse oli ihan ok, pitkä ja hoikka, ei mikään perinteisen komea, mutta kyllä se muhun ihan vetosi fyysisesti, oikeastaan paljonkin.

-63

Vierailija
100/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehiä syytetään sarjadeittailusta niin miksei naiset harrasta sitä? Mä kun olin sinkkuna niin nettideittailin useampaa miestä. Tai siis kirjoittelin viestejä. Kun kävi yhden kanssa deiteillä - ehkä parikin kertaa - ja tajus ettei sitä kiinnosta mä tai mua ei kiinnostanut se niin pääsi paljon helpommin yli kun hyppäs seuraavaan. Ei sitä horoilla tartte ja kaikille pillua antaa (mikä ei mun mielestä kylläkään oo kiellettyäkään, 2000-luvun nainen saa kokeilla useampaa!).

Muutenkin mun mielestä on jotenkin maailman tyhmintä eron jälkeen itkeä kuukaudesta toiseen ja sanoa, ettei ole valmis mihinkään ja ei voi tapailla ketään sen takia. Helpomminhan sitä sydänsuruista eroon pääsee, kun laittaa vaan uutta matoa koukkuun. Ja jos ei oikeesti oo valmis suhteeseen niin ei treffit naimisiinmenoa tarkoita. Mä uskon siihen, että vaikkei oliskaan omasta mielestään valmis niin jossakin vaiheessa vastaan sattuukin mies, jonka kanssa asiaa ei ajattele ja hupsista keikkaa kun onkin päässyt yllättäen eroon vanhoista murheista. 

Että tosiaankin tutustu uusiin ihmisiin ja jos tuntuu siltä ettei kiinnosta niin tutustu seuraavaan. 

Ihan hyviä huomioita mutta sulta mennyt keskustelun pointti vähän ohi. Miesten lipevä käytös, yliromanttiset manööverit ja epärehellisyys vievät mielenkiinnon deittailusta. Ei enää viitsi yrittää kun selväjärkisiä miehiä ei deittipalstoilta löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme