Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti-pettymys taas

Vierailija
26.03.2016 |

Hehkutinkin tänne kuukausi sittenn kuinka kaikki oli ihanaa ja olin ihan inlooove.

Tulin kertomaan, että tuo kuukauden huuma oli oikein ihanaa . Mutta se loppui viikko sitten.

Sinänsä jännää, että miehen ei sitä edes tarvinnut sanoa kun vaistoni sen kertoi että on viimeinen kerta kun hänen luonasn yövyn. Ja näinhän se oli. Häntä alkoi ahdistamaan eikä ollut valmis uuteen suhteeseen. Mä luulen että taustalla on muuta.

Menee taas hetki että saa itsensä kasattua!

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle sen kipinän aiheuttaa ulkonäkö, valitettavasti. Eli panostamalla omaan ulkonäköön, laihduttamalla yms on paljon tehtävissä. Etenkin tuo hoikkuus on miehille tärkeää eikä riitä, että on normaalipainoinen, vaan mieluummin pitäisi olla hieman alipainoinen. Eli jos kipinää ei synny, vika on naisen ulkonäössä.

Tämäkin analyysi vaikuttaa oudolta... Olen nuori ja miehet ovat kehuneet kauniiksi; itse asiassa minusta meillä ei ole ikävä kyllä ollut nähtävästi juurikaan mitään yhteistä kuin seksuaalinen vetovoima (tämän olen ymmärtänyt vasta tapailujen jälkeen kokemuksen kautta...), joten katson, että ulkonäköni on miehille riittänyt, mutta persoonaltani en ole sellainen, jota mies on etsinyt. En minä ainakaan jaksa enkä aio laihduttaa itseäni enää tästä pienemmäksi (164/56), koska kasvoja ja vartaloa on kehuttu jo, ja aina enemmän mitä luonnettani. Tulee kyllä paha mieli, että siro, perusnätit kasvot omaava ja ulkonäöstään huolta pitävä, laittautuva nainen ei kelpaisi ulkonäkönsä vuoksi.

Vierailija
102/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mahtavia nää palstan yli-itsevarmat analyysit. -63

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehiä syytetään sarjadeittailusta niin miksei naiset harrasta sitä? Mä kun olin sinkkuna niin nettideittailin useampaa miestä. Tai siis kirjoittelin viestejä. Kun kävi yhden kanssa deiteillä - ehkä parikin kertaa - ja tajus ettei sitä kiinnosta mä tai mua ei kiinnostanut se niin pääsi paljon helpommin yli kun hyppäs seuraavaan. Ei sitä horoilla tartte ja kaikille pillua antaa (mikä ei mun mielestä kylläkään oo kiellettyäkään, 2000-luvun nainen saa kokeilla useampaa!).

Muutenkin mun mielestä on jotenkin maailman tyhmintä eron jälkeen itkeä kuukaudesta toiseen ja sanoa, ettei ole valmis mihinkään ja ei voi tapailla ketään sen takia. Helpomminhan sitä sydänsuruista eroon pääsee, kun laittaa vaan uutta matoa koukkuun. Ja jos ei oikeesti oo valmis suhteeseen niin ei treffit naimisiinmenoa tarkoita. Mä uskon siihen, että vaikkei oliskaan omasta mielestään valmis niin jossakin vaiheessa vastaan sattuukin mies, jonka kanssa asiaa ei ajattele ja hupsista keikkaa kun onkin päässyt yllättäen eroon vanhoista murheista. 

Että tosiaankin tutustu uusiin ihmisiin ja jos tuntuu siltä ettei kiinnosta niin tutustu seuraavaan. 

Minulla on kyseessä siis pitkät tapailut, 1-2 kk. Sellaisissa pidemmissä jutuissa, kun ollaan nukuttu öitä, harrastettu seksiä, tehty yhdessä eri asioita ja pahimmillaan esitelty jo vanhemmille on aika rankkaa kun mies yhtäkkiä kylmenee ja lopettaa yhteydenpidon on paljon vaikeampi päästä yli kuin parista treffistä, jotka ei johtaneet mihinkään.

Lopulta sitä menettää itsevarmuutensa ja toteaa, että itsessä varmaan sitten on vaan jotain, joka ei herätä miehissä sen kummempaa vaan sovin miehille vain näihin pelkkiin tapailuihin. Ja alkaa pelkäämään jälleen uudessa jutussa saman tapahtumista jälleen, että tulee taas hylätyksi.

Vierailija
104/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehiä syytetään sarjadeittailusta niin miksei naiset harrasta sitä? Mä kun olin sinkkuna niin nettideittailin useampaa miestä. Tai siis kirjoittelin viestejä. Kun kävi yhden kanssa deiteillä - ehkä parikin kertaa - ja tajus ettei sitä kiinnosta mä tai mua ei kiinnostanut se niin pääsi paljon helpommin yli kun hyppäs seuraavaan. Ei sitä horoilla tartte ja kaikille pillua antaa (mikä ei mun mielestä kylläkään oo kiellettyäkään, 2000-luvun nainen saa kokeilla useampaa!).

Muutenkin mun mielestä on jotenkin maailman tyhmintä eron jälkeen itkeä kuukaudesta toiseen ja sanoa, ettei ole valmis mihinkään ja ei voi tapailla ketään sen takia. Helpomminhan sitä sydänsuruista eroon pääsee, kun laittaa vaan uutta matoa koukkuun. Ja jos ei oikeesti oo valmis suhteeseen niin ei treffit naimisiinmenoa tarkoita. Mä uskon siihen, että vaikkei oliskaan omasta mielestään valmis niin jossakin vaiheessa vastaan sattuukin mies, jonka kanssa asiaa ei ajattele ja hupsista keikkaa kun onkin päässyt yllättäen eroon vanhoista murheista. 

Että tosiaankin tutustu uusiin ihmisiin ja jos tuntuu siltä ettei kiinnosta niin tutustu seuraavaan. 

Samaa tein itse. En kyllä ajatellut sitä "sarjadeittailuna". Nettideittaillessahan vasta tutustutaan ihmisiin, joista ei voi mitenkään tietää onko hän livenä yhtään potentiaalinen kumppani. Totta kai siis kirjoitellaan ja tapaillaan useampaa kerralla, muutenhan siinä menisi ikuisuus ennen kuin löytyy joku kiinnostava. Ihmettelen sitä, kun jotkut särkevät sydämensä (tai ainakin niin sanovat), kun huomaavat että kerran tai kahdesti tavattu ihminen tapailee muitakin. Oikeasti, kahdet tunnin mittaiset treffit ja siitä tehdään niin iso juttu! Siinä on jo vähän itselläkin asenneongelmaa.

Vierailija
105/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mahtavia nää palstan yli-itsevarmat analyysit. -63

Mistä ihmeestä on tullut tämä muoti, että heitetään lyhyt ja mitäänsanomaton kommentti johonkin toiseen kommenttiin, joka on sanottu 4-5 sivua sitten? Viitataan siihen vain kommentin numerolla. Ei kukaan jaksa klikkailla sinne asti, että näkee mistä oli kyse.

Vierailija
106/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on myös aika vaativia nykyään, ihan perusjamppakin etsii hoikkaa ja kaunista naista. Fiksuudella ja muilla sisäisillä asioilla ei deittailumaailmassa pitkälle pötkitä nykyään, vaan pitää olla hyvännäköinen myös. Eri asia sitten, löytääkö nää miehet niitä kauniita ja hoikkia naisia, mutta ei niille taviksetkaan kelpaa, vaan ovat sitten mieluummin yksin.

Naiset on myös aika vaativia nykyään, ihan perusnaikkonenkin etsii hoikkaa ja komeaa miestä. Fiksuudella ja muilla sisäisillä asioilla ei deittailumaailmassa pitkälle pötkitä nykyään, vaan pitää olla hyvännäköinen myös. Eri asia sitten, löytääkö nää naiset niitä komeita ja hoikkia miehiä, mutta ei niille taviksetkaan kelpaa, vaan ovat sitten mieluummin yksin.

Vierailija
107/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on myös aika vaativia nykyään, ihan perusjamppakin etsii hoikkaa ja kaunista naista. Fiksuudella ja muilla sisäisillä asioilla ei deittailumaailmassa pitkälle pötkitä nykyään, vaan pitää olla hyvännäköinen myös. Eri asia sitten, löytääkö nää miehet niitä kauniita ja hoikkia naisia, mutta ei niille taviksetkaan kelpaa, vaan ovat sitten mieluummin yksin.

Naiset on myös aika vaativia nykyään, ihan perusnaikkonenkin etsii hoikkaa ja komeaa miestä. Fiksuudella ja muilla sisäisillä asioilla ei deittailumaailmassa pitkälle pötkitä nykyään, vaan pitää olla hyvännäköinen myös. Eri asia sitten, löytääkö nää naiset niitä komeita ja hoikkia miehiä, mutta ei niille taviksetkaan kelpaa, vaan ovat sitten mieluummin yksin.

Mä en kyllä ole ollut vaativa. Ystävätkin on monesti ihmetelleet, miksi menen niin paljon oman tasoni alapuolelle. Olen aina kiinnostunut ensisijaisesti miehen luonteesta, mutta aina vaan pysyn sinkkuna. Miehet taas on jättäneet mut mitä ihmeellisimmistä syistä, kuten että olen liian pitkä (178) tai että mulla on liian isot jalat (40). Aika pinnalliselta mun mielestä kuulostaa.

Vierailija
108/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffeillä kirjoittelee 60-vuotiaat miehet, vaikka olen nuorekas nelikymppinen. Tosi masentavaa. Kuitenkin esimerkiksi keski-Euroopassa työmatkoilla miehet pyytää mua usein treffeille ja on kiinnostuneita tutustumaan. Ensimmäinen miehenikin oli saksalainen. Täällä Suomessa ei vaan kukaan ole kiinnostunut.

Vierailija
109/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ole ollut vaativa. Ystävätkin on monesti ihmetelleet, miksi menen niin paljon oman tasoni alapuolelle. Olen aina kiinnostunut ensisijaisesti miehen luonteesta, mutta aina vaan pysyn sinkkuna. Miehet taas on jättäneet mut mitä ihmeellisimmistä syistä, kuten että olen liian pitkä (178) tai että mulla on liian isot jalat (40). Aika pinnalliselta mun mielestä kuulostaa.

Tutun kuuloista. Tuntuu aikamoiselta taistelulta tuulimyllyjä vastaan kun itse on haluamassa tietää, että millainen mies on luolteeltaan, arvoiltaan ja elämänkatsomukseltaan samaan aikaan kun miehille turn offeja ja kriittisiä seikkoja ovat mm: hiusten pituus, musiikkilajit mitä kuuntelee, erilainen elokuvamaku. 

Vierailija
110/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä jankkaaja AP! Ei mikään ihme, että mies katsoi parhaaksi häipyä tilanteesta.

Vierailija
111/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutun kuuloista. Tuntuu aikamoiselta taistelulta tuulimyllyjä vastaan kun itse on haluamassa tietää, että millainen mies on luolteeltaan, arvoiltaan ja elämänkatsomukseltaan samaan aikaan kun miehille turn offeja ja kriittisiä seikkoja ovat mm: hiusten pituus, musiikkilajit mitä kuuntelee, erilainen elokuvamaku. 

Mikä tekosyiden lista! Todellisuudessa se vika löytyy kuitenkin luonteesta tai jostain ärsyttävistä tavoista mitä ei itse edes tiedosta, esim. ryystäminen.

Vierailija
112/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää, että miten tuolla nettideittipalstoilla edes voi tutustua keneenkään, kun miehet ei kirjoittele mitään?

Vierailija
113/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt edes vähän pistänyt vastaamaan todellisuutta, esim:

Naiset on myös aika vaativia nykyään, ihan perusnaikkonenkin etsii pitkää ja akateemista miestä. Fiksuudella ja muilla sisäisillä asioilla ei deittailumaailmassa pitkälle pötkitä nykyään, vaan pitää olla statusta. Eri asia sitten, löytääkö nää naiset niitä komeita ja pitkiä miehiä, mutta ei niille taviksetkaan kelpaa, vaan ovat sitten mieluummin yksin.

Naisille ensimmäinen karsintakriteeri miehissä on pituus, jonka jälkeen tulee status, joka muodostuu akateemisuudesta ja työpaikasta/varallisuudesta. Näitä tietysti väitetään sisäisiksi asioiksi siinä missä naisen painoakin, eihän kukaan halua tunnustautua täysin pinnalliseksi, mutta oikeasti sisäiset asiat, eli luonne, tulevat sitten tärkeysjärjestyksessä jossain lopussa, paljon ulkonäön jälkeen.

Vierailija
114/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätävä jankkaaja AP! Ei mikään ihme, että mies katsoi parhaaksi häipyä tilanteesta.

Ap on tehnyt tänne vain kaksi kommenttia avauksen jälkeen! Ap

115/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen vaisto toimii. Mullakin loppui viikko sitten hyvältä tuntunut suhde, joka onneksi ei edennyt seksiin saakka. Oltiin reilu kuukausi tapailtu  x2 viikossa. Mies kehui ja toi lahjoja, ehdotti uutta tapaamista. Sitten aistin jotain  hyytävää ja kysyin, onko jotain. Ei halunnut enää tavat, kun ei koe fyysistä vetovoimaa. Olinkin siis ilmainen terapeutti hänen ongelmien selvittelyssä.

Samat fiilikset terapeuttina toimimisesta. Meillä kyllä oli seksiäkin. Ap

Olisin ihan hajalla, jos seksiä olisi ollut. Jo henkinen kohtaaminen ja sen loppuminen sattuu niin paljon. Onkohan sama mies kyseessä, vai onko näitä hyödyntäjiä enemmänkin.

Mä luulen että tällä oli muita. Kerran nähtiin ja kovin maistui huulet pillulle ..vaikka ei muhun ollu koskentkaan..ja yhdellä kertaa popsi pastilleja minkä kerkes...ja kun kysyin "en jaksa näitä syytöksiä". Ap

Mitä hemmettiä? :'D

Vierailija
116/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekosyiden lista! Todellisuudessa se vika löytyy kuitenkin luonteesta tai jostain ärsyttävistä tavoista mitä ei itse edes tiedosta, esim. ryystäminen.

Eli sinusta naisen ärsyttävä luonne tai tavat oikeuttavat mieheltä kritisoimaan ulkonäköä suoraan päin naamaa. Olet saanut mielenkiintoisen kasvatuksen.

Ihan pieni tsekkaus todellisuuteen: normaali ihminen ei vietä aikaa ärsyttävänä pitämänsä henkilön kanssa vaan siirtyy tapailemaan seuraavia. Sitä suuremmalla syyllä nopeasti jos nainen ei miellytä.

Vierailija
117/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma, mun hammasharjamiehet on olleet mua kouluttamattomampia/mahd perinteisesti menestymättömämpiä (on niillä joku oma juttu kuitenkin ollut) sekä ulkonäöltään ei välttämättä komeimpia - kuitenkin oknäköisiä tai esim tyylikkäitä.

Ja mä (63.) oon varmaan se "jäätävä jankkaaja" eikä AP.

Vierailija
118/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt edes vähän pistänyt vastaamaan todellisuutta, esim:

Naiset on myös aika vaativia nykyään, ihan perusnaikkonenkin etsii pitkää ja akateemista miestä. Fiksuudella ja muilla sisäisillä asioilla ei deittailumaailmassa pitkälle pötkitä nykyään, vaan pitää olla statusta. Eri asia sitten, löytääkö nää naiset niitä komeita ja pitkiä miehiä, mutta ei niille taviksetkaan kelpaa, vaan ovat sitten mieluummin yksin.

Naisille ensimmäinen karsintakriteeri miehissä on pituus, jonka jälkeen tulee status, joka muodostuu akateemisuudesta ja työpaikasta/varallisuudesta. Näitä tietysti väitetään sisäisiksi asioiksi siinä missä naisen painoakin, eihän kukaan halua tunnustautua täysin pinnalliseksi, mutta oikeasti sisäiset asiat, eli luonne, tulevat sitten tärkeysjärjestyksessä jossain lopussa, paljon ulkonäön jälkeen.

Kyllä, mulla pituus on miehessä tärkeä ominaisuus, koska olen itse 178cm pitkä. Lisäksi tykkään keskustella asioista ja todennäköisesti kouluttautunut mies on keskimäärin parempi keskustelija kuin putkimies-Rane. Lisäksi mä olen ollut kiinnostunut itseni kehittämisestä niin opiskelemalla, henkisesti kuin ulkonäöllisestikin, joten vaikea kuvitella yhteiselämää sellaisen ihmisen kanssa, joka on käynyt amiksen eikä ole yhtään panostanut itseensä sen jälkeen.

Vierailija
119/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi juma, mun hammasharjamiehet on olleet mua kouluttamattomampia/mahd perinteisesti menestymättömämpiä (on niillä joku oma juttu kuitenkin ollut) sekä ulkonäöltään ei välttämättä komeimpia - kuitenkin oknäköisiä tai esim tyylikkäitä.

Ja mä (63.) oon varmaan se "jäätävä jankkaaja" eikä AP.

On oikeastaan aika turha näissä ketjuissa yrittää saada järkevien miesten analyysejä. Teit mitä tahansa, tulee joku kertomaan, että ansaitset tulla huonosti kohdelluksi koska painat X verran, et ole riittävän kaunis tai mies pitää sinua (tietämättäsi) ärsyttävänä syistä X ja Y, jne.

Vierailija
120/157 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja netissä jutellessa olen heti karsinut pois miehet, jotka ovat jotenkin sivulauseessa maininneet omaisuutensa tai tulonsa yms materialistista. Oma elämänkatsomukseni on aika humanistinen ja tykkään enemmän pyöräilevistä kuin autoilevista miehistä. Samoin veneet ja niiden esittely on ehdoton turn off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi